vlm arendonk 24 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 25 Mar 2013, 18:33

Segers Jurgen schreef:
Steve Van Avondt schreef: want het is vanuit die hoek dat het hardst geroepen werd dat ze altijd met zoveel zijn en zeker een aparte reeks willen..a

Verwart gij de inters mx2 niet met de nieuw B ?? :lol:



:) ja,die willen ook een aparte reeks..maar die hebben nooit kunnen beweren dat ze met teveel/genoeg waren ;) alleen dat ze wilden apart rijden of met een andere mx2-klasse.,en voor de moment is de inters zowat de drukste reeks dus die hebben nog een halve poot om op te staan op dit moment.
maar de nieuwelingen B die zijn toch altijd minstens met 30 ze! echt waar. :)
de oplossing is simpel voor mij..smorgens minder dan 40 inschrijvingen voor A en B samen dan rijden ze samen en 2 reeksen van 14'. je wint zo ook nog een half uur op je tijdschema.
meer dan 40piloten,aparte reeksen voor A en B van 12'.
mij maakt het allemaal gene bal uit,ik heb als toeschouwer alleen een hekel aan heel veel reeksen met te weinig piloten.
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Segers Jurgen Ma 25 Mar 2013, 18:41

Steve Van Avondt schreef:

de oplossing is simpel voor mij..smorgens minder dan 40 inschrijvingen voor A en B samen dan rijden ze samen en 2 reeksen van 14'. je wint zo ook nog een half uur op je tijdschema.
meer dan 40piloten,aparte reeksen voor A en B van 12'.

Ideaal plan Steve
0 x


De
Dennis Dierckx
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Dennis Dierckx Ma 25 Mar 2013, 18:56

@steve. Hoe is het eigenlijk met den Tom.
Wa ne klapper seg
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 25 Mar 2013, 20:53

ni zo goe. gisteren in de gips gelegd maar die is er alweer af.. ;) de zwelling werd te fel en Tom houd niet zo van gips. :) ge kent hem ook he ;)
de hechtingen in z'n duim waarmee hij al reed zijn opnieuw opengegaan maar het zijn vooral de ligamenten van de duim die geraakt zijn.woensdag een nieuw onderzoek en dan zal meer duidelijk worden.Hij hoopt klaar te geraken voor Mons...
ja,naart schijnt..open in z'n 4..had erger kunnen zijn.die snelle stukken zijn al jaren niet meer z'n ding.
0 x


Da
Dave Dankers
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Dave Dankers Ma 25 Mar 2013, 21:51

Segers Jurgen schreef:
Steve Van Avondt schreef:

de oplossing is simpel voor mij..smorgens minder dan 40 inschrijvingen voor A en B samen dan rijden ze samen en 2 reeksen van 14'. je wint zo ook nog een half uur op je tijdschema.
meer dan 40piloten,aparte reeksen voor A en B van 12'.

Ideaal plan Steve

kweet niet wat daar ideaal aan is, 1st nieuwelingen splitsen in leeftijdsklasse om ze dan terug samen laten te rijden???, en ze geven hier maar af op de B klasse maar waren de A s dan met zoveel aanwezig die gemiddeld tog 15jaar jonger zen en ook met 52 vergunning houders zijn! ik heb smorges bericht gehad dat op de meeste plaatsen 5 a 10cm sneeuw lag en niet zo ver in de omtrek van arendonk, dan begrijp ik best dat ze thuisblijven, er zen namelijk geen half koeien te verdienen, en ik rij overal waar te rijden valt, ik heb vorig seizoen ook gereden in ranst, retie en pulderbos en die parkoers stonden smorgens onder water, maar als mijn vingertoppen bevriezen zoals smorgens in de training dan hoeft het voor mij niet,
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Filip Hardis Ma 25 Mar 2013, 22:17

Voor VLM ongetwijfeld ideaal plan! Nog meer verdienen..... :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Da
David Abrahams
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Ma 29 Nov 2010, 21:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor David Abrahams Ma 25 Mar 2013, 23:12

verslagje reeks 1 inters open arendonk.
valpartij tom de belder
http://www.youtube.com/watch?v=gtN1Hld2URI
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Paul Verdonschot Di 26 Mar 2013, 07:27

amai serieuze klapper vd tom :cry:
0 x


paladin
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Frank Janssen Di 26 Mar 2013, 13:41

patrick luyten en david abrahams proficiat met jullie bijdrage , zulke filmpjes lonen de moeite!!
0 x


speaker Frankske
Da
David Abrahams
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Ma 29 Nov 2010, 21:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor David Abrahams Di 26 Mar 2013, 14:06

alle nu we toch bezig zijn.
verslagje reeks 1 nieuwelingen mx2
http://www.youtube.com/watch?v=caRtdlj6PB0
0 x


Ma
Marc Van Wijk
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Ma 28 Feb 2011, 11:24
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Marc Van Wijk Di 26 Mar 2013, 17:52

Goed bezig David, bedankt voor de beelden.
0 x


Gebruikersavatar
Stef Stroeckx
european champ mx2
Berichten: 210
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 21:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: wommelgem

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Stef Stroeckx Di 26 Mar 2013, 20:56

veel respect voor alle vlaggemanne, hulpdienstan e.d die heel den dag in de kou hebben gestaan en voor het karakter van de inrichters om de cross toch te laten doorgaan ondanks een heel week lang gezaag en geklaag op da forum over het weer en hoe slecht het er wel zou liggen..
0 x


Ja
Jarne Robyn
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Vr 27 Aug 2010, 19:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Jarne Robyn Di 26 Mar 2013, 21:17

0 x


Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: vlm arendonk 24 maart

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Di 26 Mar 2013, 23:10

een selectie van foto's online op http://www.585photo.be (check de dirt sectie -> VLM).

orginelen (niet verkleind) kan je me altijd vragen. Als je jezelf er niet tussen vind, laat me je reeks en nr weten (ik maak altijd de selectie van de "mooiste").

grts.
0 x


585photo :
www.585photo.be

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer