Segers Jurgen schreef:Steve Van Avondt schreef: want het is vanuit die hoek dat het hardst geroepen werd dat ze altijd met zoveel zijn en zeker een aparte reeks willen..a
Verwart gij de inters mx2 niet met de nieuw B ??
maar de nieuwelingen B die zijn toch altijd minstens met 30 ze! echt waar.
de oplossing is simpel voor mij..smorgens minder dan 40 inschrijvingen voor A en B samen dan rijden ze samen en 2 reeksen van 14'. je wint zo ook nog een half uur op je tijdschema.
meer dan 40piloten,aparte reeksen voor A en B van 12'.
mij maakt het allemaal gene bal uit,ik heb als toeschouwer alleen een hekel aan heel veel reeksen met te weinig piloten.