Dus ja koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen.
GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
-
Mark MeijerMa
- 125cc rookie
- Berichten: 137
- Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Olivier Herlings doet gewoon hetzelfde wat searle gister zelf de deur dicht gooien!
Dus ja koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen.
Dus ja koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen.
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Peter LeeuwisPe
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Horebeek ook een klap zijn hoofd gehad, klaagt over fikse hoofdpijn.
0 x
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 157
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Gert Holemans schreef:Con Van Meel schreef:Zever wat je wil over Herlings...hij heeft wel ff laten zien wie er kampioen gaat worden dit jaar.Leuk dat Jerre ff aan de gp overwinning mocht ruiken maar kon het bijlange na niet volgen,well done Jeffro!!
Beresterke Herlings maar tis nog lang he !
Daar zit wat in...maar vandaag was wel zijn dag.
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
schitterend van Herlings en Searle..
de interviews achteraf brengen wat opheldering..Herlings deed het naar eigen zeggen kalm aan tot hij Searle zag komen,toen besloot hij een tandje bij te steken omdat hij niet wilde dat hij hem zou uitschakelen.ook na de finish was het een race om bij Searle uit de buurt te blijven.
hij weet allicht waarom.
het mindere optreden van van Horebeek dus te wijten aan een harde crash in de eerste reeks.met erge hoofdpijn en 'dizzy' tot gevolg.
de interviews achteraf brengen wat opheldering..Herlings deed het naar eigen zeggen kalm aan tot hij Searle zag komen,toen besloot hij een tandje bij te steken omdat hij niet wilde dat hij hem zou uitschakelen.ook na de finish was het een race om bij Searle uit de buurt te blijven.
hij weet allicht waarom.
het mindere optreden van van Horebeek dus te wijten aan een harde crash in de eerste reeks.met erge hoofdpijn en 'dizzy' tot gevolg.
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
De Dijcker tot het eind van het seizoen verzekerd van een KTM-zitje !!
0 x
-
Peter LeeuwisPe
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Motocrossplanet weet te melden dat Nolte en Everts na de race een onderonsje gehad hebben om de start nog eens door te nemen. Wordt wellicht vervolgd.
0 x
-
Tom VlaeminckTo
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 447
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lebbeke
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Fantastische prestatie van Leib. Ooit 2erangs Amerikaan genoemd...
De Pourcels en Fermo, daar is altijd bloed mee gemoeid, in 2010 had de Seb het ook al voor en nu zelfs bij beiden.
De Dycker blijft het goed doen, en van de conditionele terugvallen is blijkbaar ook geen sprake meer. Lang geleden dat Ken zo constant presteerde.
De Pourcels en Fermo, daar is altijd bloed mee gemoeid, in 2010 had de Seb het ook al voor en nu zelfs bij beiden.
De Dycker blijft het goed doen, en van de conditionele terugvallen is blijkbaar ook geen sprake meer. Lang geleden dat Ken zo constant presteerde.
0 x
uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
-
Frank PlompenFr
- 125cc rookie
- Berichten: 111
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:37
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
@Jan Visser, Je gaat me toch niet vertellen dat Herlings het weer niet gekregen heeft in de tweede reeks, Geen Roelands en Searle niet vooraan in het begin (heb de reden niet gezien), JVH met hoofdpijn. Maar je zag toch ook hoe dicht Searle was op het einde. Herlings zijn excuses, die spaken, dat kan. Laat ons nog eens spreken wanneer we een paar GP's verder zijn en hij ditmaal beide kawa's op hun waarde achter zich krijgt en ervoor, dan wil ik de zenuwen nogmaals eens zien. Je kunt dat natuurlijk zever noemen, wanneer de strijd ongelijk is. Maar het seizoen is nog lang, nog veel te vroeg om iemand op een voetstuk te plaatsen. Dat zou een "motocrosswetenschapper" als jij toch ook moeten weten.
0 x
-
Peter LeeuwisPe
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
@Frank Herlings heeft het de 2e reeks zeer zeker niet gekregen, ook hij was betrokken in de startcrash en moest van achteruit komen. Was wel eerder weer weg als Searle.
Roelants is helaas niet gestart in de 2e reeks.
Roelants is helaas niet gestart in de 2e reeks.
0 x
-
Peter LeeuwisPe
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Hier een on-board filmpje van de start.
[youtube]BudL_0rPKdU[/youtube]
[youtube]BudL_0rPKdU[/youtube]
0 x
-
Frank PlompenFr
- 125cc rookie
- Berichten: 111
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:37
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Mijn excuses aan Herlings. Dank zij het puik werken van mijn WIFI dongle, kwam ik pas terecht wanneer Herlings achter JVH aan zat. Toen zat er nog een heel verschil tussen hem en Searle, vandaar dat ik dat zei. Bedankt voor de info
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Als Desalle enkel voor de GPs gaat en vele nevenwedstrijden links laat liggen, mag hij wel mee strijden voor de overwinning dan.
Searle en Roelands beste MX2ers.
Searle en Roelands beste MX2ers.
0 x
-
Olivier Van De WalleOl
- ama lites national champ
- Berichten: 461
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Schorisse
- Contact:
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
ook een knappe gp van tixier
0 x
Olike #102 kampioen 2011 nieuwelingen mx1 A VMCF
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Nog zo ene. Searle beste MX2 er????
Ik weet ni welke wedstrijd jij hebt gekeken? Ik heb een Herlings gezien die in de eerste start als zesde er uit komt en naar de overwinning rijdt en in de tweede reeks een Herlings die crasht in de start en toch nog de reeks weet te winnen. En op het moment dat hij merkt dat Searle in de buurt komt schakelt hij een tandje bij en rijdt na bijna 40 minuten een rondje dat anderhalve seconde sneller is dan eender wie gereden heeft die reeks.
Als je dan nog durft te roepen da Searle de beste MX2 er ws dan kan je beter voetbal gaan kijken ofso. Man man man wa een gezever weer.
Ik weet ni welke wedstrijd jij hebt gekeken? Ik heb een Herlings gezien die in de eerste start als zesde er uit komt en naar de overwinning rijdt en in de tweede reeks een Herlings die crasht in de start en toch nog de reeks weet te winnen. En op het moment dat hij merkt dat Searle in de buurt komt schakelt hij een tandje bij en rijdt na bijna 40 minuten een rondje dat anderhalve seconde sneller is dan eender wie gereden heeft die reeks.
Als je dan nog durft te roepen da Searle de beste MX2 er ws dan kan je beter voetbal gaan kijken ofso. Man man man wa een gezever weer.
0 x
-
Schroyen PierreSc
- ama lites national champ
- Berichten: 472
- Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Ik ben zeker gene Herlings fan,maar hij staat wel al 30 punten voor op de 2de,de valpartij en de gevolgen daarvan vindt ik zeer spijtig voor J.R
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Tis een apart kereltje, arrogant ook zoals De Legend, Albertijn en Pichon ook waren, maar je kunt er ni omheen da hij snel is.
Grootste teleurstelling vind ik ook de crash van Joel. Die was zo goe bezig! Hoop dat hij er de volgende gp gewoon weer staat.
Grootste teleurstelling vind ik ook de crash van Joel. Die was zo goe bezig! Hoop dat hij er de volgende gp gewoon weer staat.
0 x
-
Peter LeeuwisPe
- european champ mx2
- Berichten: 238
- Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Mark Dejonghe schreef:Searle en Roelands beste MX2ers.
Wat een flauwe opmerking toch weer, daarvoor moet je toch wel erg anti Herlings zijn om dit te kunnen tikken. De beste staat bovenaan en dat is momenteel Herlings. (ruim na 3 GP's)
0 x
-
Frank PlompenFr
- 125cc rookie
- Berichten: 111
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:37
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
@pierre,
1 opgave en 1 slecht resultaat (hoe dat ook komt) is genoeg om de twee kawa's terug naast je te krijgen in de stand,als beide op dat moment goed scoren. Wat gebeurd er dan met de zenuwen. Dat is wat ik zeg. Het is dus gevaarlijk om iemand op een voetstuk te zetten op zo'n vroeg moment. Tel nu het gemiddelde van ongeveer 40 punten bij aan roelants zijn totaal, dat hij vandaag spijtig genoeg niet kan bijtellen, en je ziet dat JH er dan niet zo royaal voorstaat en was dat op voorhand geweten? Dat dacht ik niet. JH is de doodgeverfde wereldkampioen, maar wie had die twee kawa's zo verwacht? Het geluk dat JH nu heeft kan wel eens keren, zoals die olielek, maar met een ronde meer.
1 opgave en 1 slecht resultaat (hoe dat ook komt) is genoeg om de twee kawa's terug naast je te krijgen in de stand,als beide op dat moment goed scoren. Wat gebeurd er dan met de zenuwen. Dat is wat ik zeg. Het is dus gevaarlijk om iemand op een voetstuk te zetten op zo'n vroeg moment. Tel nu het gemiddelde van ongeveer 40 punten bij aan roelants zijn totaal, dat hij vandaag spijtig genoeg niet kan bijtellen, en je ziet dat JH er dan niet zo royaal voorstaat en was dat op voorhand geweten? Dat dacht ik niet. JH is de doodgeverfde wereldkampioen, maar wie had die twee kawa's zo verwacht? Het geluk dat JH nu heeft kan wel eens keren, zoals die olielek, maar met een ronde meer.
0 x
-
Schroyen PierreSc
- ama lites national champ
- Berichten: 472
- Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april
Jan Willem Visser schreef:Tis een apart kereltje, arrogant ook zoals De Legend, Albertijn en Pichon ook waren, maar je kunt er ni omheen da hij snel is.
Grootste teleurstelling vind ik ook de crash van Joel. Die was zo goe bezig! Hoop dat hij er de volgende gp gewoon weer staat.
Jan Willem Visser,ik ben het niet altijd eens met je analyse,maar nu moet ik je toch gelijk geven,want met het brommerke rijden kan hij wel
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 3 gasten