GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Ma
Mark Meijer
125cc rookie
Berichten: 137
Lid geworden op: Zo 28 Mar 2010, 19:27
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Mark Meijer Zo 29 Apr 2012, 16:01

Olivier Herlings doet gewoon hetzelfde wat searle gister zelf de deur dicht gooien!
Dus ja koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen. ;-)
0 x


Fr
Fred Degret
mx2 wk champ
Berichten: 670
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Fred Degret Zo 29 Apr 2012, 16:03

Blijkbaar The Jerre last van hoofdpijn
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Peter Leeuwis Zo 29 Apr 2012, 16:04

Horebeek ook een klap zijn hoofd gehad, klaagt over fikse hoofdpijn.
0 x


Co
Con Van Meel
mx2 amateur champ
Berichten: 157
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Con Van Meel Zo 29 Apr 2012, 16:06

Gert Holemans schreef:
Con Van Meel schreef:Zever wat je wil over Herlings...hij heeft wel ff laten zien wie er kampioen gaat worden dit jaar.Leuk dat Jerre ff aan de gp overwinning mocht ruiken maar kon het bijlange na niet volgen,well done Jeffro!!

Beresterke Herlings maar tis nog lang he ! ;)

Daar zit wat in...maar vandaag was wel zijn dag.
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 29 Apr 2012, 16:17

schitterend van Herlings en Searle..

de interviews achteraf brengen wat opheldering..Herlings deed het naar eigen zeggen kalm aan tot hij Searle zag komen,toen besloot hij een tandje bij te steken omdat hij niet wilde dat hij hem zou uitschakelen.ook na de finish was het een race om bij Searle uit de buurt te blijven.
hij weet allicht waarom.

het mindere optreden van van Horebeek dus te wijten aan een harde crash in de eerste reeks.met erge hoofdpijn en 'dizzy' tot gevolg.
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 29 Apr 2012, 16:21

De Dijcker tot het eind van het seizoen verzekerd van een KTM-zitje !!
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Peter Leeuwis Zo 29 Apr 2012, 16:59

Motocrossplanet weet te melden dat Nolte en Everts na de race een onderonsje gehad hebben om de start nog eens door te nemen. Wordt wellicht vervolgd.
0 x


To
Tom Vlaeminck
ama lites eastcoast champ
Berichten: 447
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lebbeke
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Tom Vlaeminck Zo 29 Apr 2012, 17:05

Fantastische prestatie van Leib. Ooit 2erangs Amerikaan genoemd...

De Pourcels en Fermo, daar is altijd bloed mee gemoeid, in 2010 had de Seb het ook al voor en nu zelfs bij beiden.

De Dycker blijft het goed doen, en van de conditionele terugvallen is blijkbaar ook geen sprake meer. Lang geleden dat Ken zo constant presteerde.
0 x


uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
Fr
Frank Plompen
125cc rookie
Berichten: 111
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:37
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Frank Plompen Zo 29 Apr 2012, 17:24

@Jan Visser, Je gaat me toch niet vertellen dat Herlings het weer niet gekregen heeft in de tweede reeks, Geen Roelands en Searle niet vooraan in het begin (heb de reden niet gezien), JVH met hoofdpijn. Maar je zag toch ook hoe dicht Searle was op het einde. Herlings zijn excuses, die spaken, dat kan. Laat ons nog eens spreken wanneer we een paar GP's verder zijn en hij ditmaal beide kawa's op hun waarde achter zich krijgt en ervoor, dan wil ik de zenuwen nogmaals eens zien. Je kunt dat natuurlijk zever noemen, wanneer de strijd ongelijk is. Maar het seizoen is nog lang, nog veel te vroeg om iemand op een voetstuk te plaatsen. Dat zou een "motocrosswetenschapper" als jij toch ook moeten weten.
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Peter Leeuwis Zo 29 Apr 2012, 17:42

@Frank Herlings heeft het de 2e reeks zeer zeker niet gekregen, ook hij was betrokken in de startcrash en moest van achteruit komen. Was wel eerder weer weg als Searle.
Roelants is helaas niet gestart in de 2e reeks.
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Peter Leeuwis Zo 29 Apr 2012, 17:57

Hier een on-board filmpje van de start.

[youtube]BudL_0rPKdU[/youtube]
0 x


Fr
Frank Plompen
125cc rookie
Berichten: 111
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:37
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Frank Plompen Zo 29 Apr 2012, 18:07

Mijn excuses aan Herlings. Dank zij het puik werken van mijn WIFI dongle, kwam ik pas terecht wanneer Herlings achter JVH aan zat. Toen zat er nog een heel verschil tussen hem en Searle, vandaar dat ik dat zei. Bedankt voor de info
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 29 Apr 2012, 18:31

Als Desalle enkel voor de GPs gaat en vele nevenwedstrijden links laat liggen, mag hij wel mee strijden voor de overwinning dan.
Searle en Roelands beste MX2ers.
0 x


Ol
Olivier Van De Walle
ama lites national champ
Berichten: 461
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Schorisse
Contact:

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Olivier Van De Walle Zo 29 Apr 2012, 18:33

ook een knappe gp van tixier
0 x


Olike #102 kampioen 2011 nieuwelingen mx1 A VMCF
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 29 Apr 2012, 18:39

Nog zo ene. Searle beste MX2 er????
Ik weet ni welke wedstrijd jij hebt gekeken? Ik heb een Herlings gezien die in de eerste start als zesde er uit komt en naar de overwinning rijdt en in de tweede reeks een Herlings die crasht in de start en toch nog de reeks weet te winnen. En op het moment dat hij merkt dat Searle in de buurt komt schakelt hij een tandje bij en rijdt na bijna 40 minuten een rondje dat anderhalve seconde sneller is dan eender wie gereden heeft die reeks.

Als je dan nog durft te roepen da Searle de beste MX2 er ws dan kan je beter voetbal gaan kijken ofso. Man man man wa een gezever weer. :roll:
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Schroyen Pierre Zo 29 Apr 2012, 18:42

Ik ben zeker gene Herlings fan,maar hij staat wel al 30 punten voor op de 2de,de valpartij en de gevolgen daarvan vindt ik zeer spijtig voor J.R
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 29 Apr 2012, 18:44

Tis een apart kereltje, arrogant ook zoals De Legend, Albertijn en Pichon ook waren, maar je kunt er ni omheen da hij snel is.

Grootste teleurstelling vind ik ook de crash van Joel. Die was zo goe bezig! Hoop dat hij er de volgende gp gewoon weer staat.
0 x


Pe
Peter Leeuwis
european champ mx2
Berichten: 238
Lid geworden op: Wo 21 Dec 2011, 20:45
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Peter Leeuwis Zo 29 Apr 2012, 18:51

Mark Dejonghe schreef:Searle en Roelands beste MX2ers.


Wat een flauwe opmerking toch weer, daarvoor moet je toch wel erg anti Herlings zijn om dit te kunnen tikken. De beste staat bovenaan en dat is momenteel Herlings. (ruim na 3 GP's)
0 x


Fr
Frank Plompen
125cc rookie
Berichten: 111
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:37
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Frank Plompen Zo 29 Apr 2012, 18:56

@pierre,
1 opgave en 1 slecht resultaat (hoe dat ook komt) is genoeg om de twee kawa's terug naast je te krijgen in de stand,als beide op dat moment goed scoren. Wat gebeurd er dan met de zenuwen. Dat is wat ik zeg. Het is dus gevaarlijk om iemand op een voetstuk te zetten op zo'n vroeg moment. Tel nu het gemiddelde van ongeveer 40 punten bij aan roelants zijn totaal, dat hij vandaag spijtig genoeg niet kan bijtellen, en je ziet dat JH er dan niet zo royaal voorstaat en was dat op voorhand geweten? Dat dacht ik niet. JH is de doodgeverfde wereldkampioen, maar wie had die twee kawa's zo verwacht? Het geluk dat JH nu heeft kan wel eens keren, zoals die olielek, maar met een ronde meer.
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: GP #3 Fermo - Italië 28-29 april

Berichtdoor Schroyen Pierre Zo 29 Apr 2012, 18:58

Jan Willem Visser schreef:Tis een apart kereltje, arrogant ook zoals De Legend, Albertijn en Pichon ook waren, maar je kunt er ni omheen da hij snel is.

Grootste teleurstelling vind ik ook de crash van Joel. Die was zo goe bezig! Hoop dat hij er de volgende gp gewoon weer staat.

Jan Willem Visser,ik ben het niet altijd eens met je analyse,maar nu moet ik je toch gelijk geven,want met het brommerke rijden kan hij wel
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer