Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
-
Bjorn NouwenBj
- 125cc junior EK
- Berichten: 55
- Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 21:53
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: peer
- Contact:
-
Steve DeprezSt
- ama lites rookie
- Berichten: 386
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Veel beterschap Kevin,je mag niet opgeven,ook sterkte aan zijn vriendin en familie.
0 x
-
Petroons DidierPe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 166
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 15:16
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Ronny Neelen
- mx2 wk champ
- Berichten: 619
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: NEEROETEREN
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
- Roy Cloot
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 412
- Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Shit man, lees dit nu pas. Heel veel sterkte aan Kevin en zijn familie. Kom op jongen, je bent altijd een doorzetter geweest, dus nu zul je ook snel herstellen. Go Nolly
Dimphy en RC
Dimphy en RC
0 x
RC
it ain't fast without mixed gas !!!
Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
it ain't fast without mixed gas !!!
Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
-
Bart VanhoveBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 69
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: Molenbeersel
- Contact:
-
Hempte ChristopheHe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 159
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Contact:
-
Ludwig IgnoulLu
- european champ mx2
- Berichten: 206
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Veel beterschap en spoedige revalidatie,Kevin! Sterkte aan vriendin,familie en vrienden!
Groeten, Ludwig
Groeten, Ludwig
0 x
-
Heikki NolmansHe
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Ma 20 Jun 2011, 14:43
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Hallo iedereen,
Hier het goede nieuws over Kevin. De dokters hebben Kevin gisteren wakker gemaakt. Zijn toestand is momenteel stabiel. Hij kan met ons babbelen en is helder van verstand. Hij verblijft wel nog steeds op de afdeling intensieve zorgen. De dokters en wij zijn heel tevreden dat hij deze progressie al gemaakt heeft.
Kevin bedankt alvast iedereen voor de vele steun.
Kom op hé broer!
Hier het goede nieuws over Kevin. De dokters hebben Kevin gisteren wakker gemaakt. Zijn toestand is momenteel stabiel. Hij kan met ons babbelen en is helder van verstand. Hij verblijft wel nog steeds op de afdeling intensieve zorgen. De dokters en wij zijn heel tevreden dat hij deze progressie al gemaakt heeft.
Kevin bedankt alvast iedereen voor de vele steun.
Kom op hé broer!
0 x
-
Mario RombautMa
- european champ mx2
- Berichten: 245
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:02
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
das goed nieuws,nu kan het alleen maar beteren.
grts mario en lies
grts mario en lies
0 x
met dank aan mecanic services,immerfix
-
Patrick VanmeertPa
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 424
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Hendrik Lejeune
- ama lites national champ
- Berichten: 496
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
spoedig herstel!
0 x
www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
-
Kristof WinderixKr
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Zo 08 Nov 2009, 20:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
- Melissa De Paepe
- ama lites national champ
- Berichten: 512
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Locatie: Evergem
- Contact:
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Ik wist niet wat ik las op de blog van Lille...
Nu ook hier blijkt het dus een seruize klap geweest te zijn zo te lezen!
Hierbij wens ik Kevin en zijn familie veel sterkte toe!
Dat alles snel mag goed komen!
Mx-Melisje
Nu ook hier blijkt het dus een seruize klap geweest te zijn zo te lezen!
Hierbij wens ik Kevin en zijn familie veel sterkte toe!
Dat alles snel mag goed komen!
Mx-Melisje
0 x
Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
-
Tina OffermannTi
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Do 17 Mar 2011, 18:27
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Ma Kevin toch ,ik was vies verschoten toen ze me juist het vertelde wat er met u gebeurt was in Genk .
Wens je een zeer spoedig herstel en dat wel elkaar vlug mogen terug zien
DIKKE KNUF
Jacky en Tina x
Wens je een zeer spoedig herstel en dat wel elkaar vlug mogen terug zien
DIKKE KNUF
Jacky en Tina x
0 x
-
Jeffrey DewulfJe
- 125cc junior EK
- Berichten: 54
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Sterkte en een spoedig herstel Kevin!
0 x
R.I.P. Timotei Potisek
-
Goossens RickyGo
- 125cc rookie
- Berichten: 123
- Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12
Veel beterschap man ! Grtz ricky#69
0 x
honda racing by Dirk Tanghe
-
Karel VancleeKa
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten