Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Bj
Bjorn Nouwen
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 21:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: peer
Contact:

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Bjorn Nouwen Ma 09 Jan 2012, 21:15

Heel veel beterschap Kevin!!!!
0 x


St
Steve Deprez
ama lites rookie
Berichten: 386
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Steve Deprez Ma 09 Jan 2012, 22:16

Veel beterschap Kevin,je mag niet opgeven,ook sterkte aan zijn vriendin en familie.
0 x


Pe
Petroons Didier
mx2 amateur champ
Berichten: 166
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 15:16
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Petroons Didier Ma 09 Jan 2012, 22:47

veel beterschap en een spoedig herstel
0 x


Gebruikersavatar
Ronny Neelen
mx2 wk champ
Berichten: 619
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: NEEROETEREN

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Ronny Neelen Ma 09 Jan 2012, 23:51

snel herstel noly...amc genk crew
0 x


Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Marvin Maes Di 10 Jan 2012, 00:04

veel beterschap !
0 x


Gebruikersavatar
Roy Cloot
ama lites eastcoast champ
Berichten: 412
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Roy Cloot Di 10 Jan 2012, 11:12

Shit man, lees dit nu pas. Heel veel sterkte aan Kevin en zijn familie. Kom op jongen, je bent altijd een doorzetter geweest, dus nu zul je ook snel herstellen. Go Nolly

Dimphy en RC
0 x


RC

it ain't fast without mixed gas !!!

Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
Ba
Bart Vanhove
125cc junior EK
Berichten: 69
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Molenbeersel
Contact:

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Bart Vanhove Di 10 Jan 2012, 20:07

Veel beterschap!
0 x


He
Hempte Christophe
mx2 amateur champ
Berichten: 159
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Contact:

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Hempte Christophe Di 10 Jan 2012, 20:16

spoedig herstel courage
0 x


Lu
Ludwig Ignoul
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Ludwig Ignoul Di 10 Jan 2012, 21:03

Veel beterschap en spoedige revalidatie,Kevin! Sterkte aan vriendin,familie en vrienden!

Groeten, Ludwig
0 x


He
Heikki Nolmans
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 20 Jun 2011, 14:43
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Heikki Nolmans Di 10 Jan 2012, 21:39

Hallo iedereen,
Hier het goede nieuws over Kevin. De dokters hebben Kevin gisteren wakker gemaakt. Zijn toestand is momenteel stabiel. Hij kan met ons babbelen en is helder van verstand. Hij verblijft wel nog steeds op de afdeling intensieve zorgen. De dokters en wij zijn heel tevreden dat hij deze progressie al gemaakt heeft.
Kevin bedankt alvast iedereen voor de vele steun.
Kom op hé broer!
0 x


Ma
Mario Rombaut
european champ mx2
Berichten: 245
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:02
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Mario Rombaut Di 10 Jan 2012, 21:43

das goed nieuws,nu kan het alleen maar beteren.
grts mario en lies
0 x


met dank aan mecanic services,immerfix
Pa
Patrick Vanmeert
ama lites eastcoast champ
Berichten: 424
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Patrick Vanmeert Di 10 Jan 2012, 21:50

Veel beterschap toegewenst
0 x


Gebruikersavatar
Hendrik Lejeune
ama lites national champ
Berichten: 496
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Hendrik Lejeune Di 10 Jan 2012, 22:20

spoedig herstel!
0 x


www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Gunther Truyens Wo 11 Jan 2012, 10:48

veel beterschap!
0 x


Kr
Kristof Winderix
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 08 Nov 2009, 20:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Kristof Winderix Wo 11 Jan 2012, 21:30

veel beterschap!
0 x


Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Melissa De Paepe Wo 11 Jan 2012, 21:47

Ik wist niet wat ik las op de blog van Lille...
Nu ook hier blijkt het dus een seruize klap geweest te zijn zo te lezen!

Hierbij wens ik Kevin en zijn familie veel sterkte toe!

Dat alles snel mag goed komen!

Mx-Melisje
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Ti
Tina Offermann
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 17 Mar 2011, 18:27
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Tina Offermann Wo 11 Jan 2012, 23:22

Ma Kevin toch ,ik was vies verschoten toen ze me juist het vertelde wat er met u gebeurt was in Genk .
Wens je een zeer spoedig herstel en dat wel elkaar vlug mogen terug zien ;-)
DIKKE KNUF
Jacky en Tina x
0 x


Je
Jeffrey Dewulf
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 11:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Jeffrey Dewulf Do 12 Jan 2012, 08:08

Sterkte en een spoedig herstel Kevin!
0 x


R.I.P. Timotei Potisek
Go
Goossens Ricky
125cc rookie
Berichten: 123
Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 19:57
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Goossens Ricky Do 12 Jan 2012, 12:35

Veel beterschap man ! Grtz ricky#69
0 x


honda racing by Dirk Tanghe
Ka
Karel Vanclee
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Crash Kevin Nolmans #56 - SX Genk 07-01-12

Berichtdoor Karel Vanclee Do 12 Jan 2012, 18:39

veel beterschap he man
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer