Team trophy in Ravels
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Team trophy in Ravels
hoy iedereen, ik had vernomen dat er in Ravels een Team Trophy zou door gaan, kan er iemand mij daar meer oververtelle, waar we kunne inschrijven, wat het kost en wat de reglementen er van zijn....
Greets Nico
Greets Nico
0 x
-
Wesley VlaselaersWe
- 125cc rookie
- Berichten: 132
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Team trophy in Ravels
Nico Hendrickx schreef:hoy iedereen, ik had vernomen dat er in Ravels een Team Trophy zou door gaan, kan er iemand mij daar meer oververtelle, waar we kunne inschrijven, wat het kost en wat de reglementen er van zijn....
Greets Nico
he nico wesley hier er is inderdaad op zaterdag een teamtrofee in ravels team bestaande uit drie piloten en max tot junior inschrijving bedraagt 30e per team maar je krijgt er een aantal drankbonnetjes voor in de plaats zodat het eigenlijk niets kost.
Ik zal u alvast de telnummer van de voorzitter van de zandklievers doorsturen van de ronny dus moest je willen inschrijven kan je dat met hem regelen
0 x
side-car team mans-vlasselaers
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Team trophy in Ravels
Zet die nummer anders hier op , zijn er misschien nog die willen bellen .
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Team trophy in Ravels
gade meedoen petrus?
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Wesley VlaselaersWe
- 125cc rookie
- Berichten: 132
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Team trophy in Ravels
Davy Derboven schreef:wesley,
kan je die nr naar mij ook doorgeven ?
greetz
voor diegene die willen inschrijven dit is het nummer van de voorzitter ronny 0497141730 mc de zandklievers anders kan je het zondag ook melden met bart wouters van de nieuwelingen .
En nu allemaal present voor een tof crossje he zaterdag worden de palen alvast geklopt
0 x
side-car team mans-vlasselaers
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Team trophy in Ravels
Petrus De Winter schreef:Zet die nummer anders hier op , zijn er misschien nog die willen bellen .
Filip , als er nog iemand ne goeie piloot
0 x
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
Re: Team trophy in Ravels
juist ingeschreven se !!!
team foto ludo
wim ceustermans
jente wynants
davy derboven
teamleider lars derboven !!
team foto ludo
wim ceustermans
jente wynants
davy derboven
teamleider lars derboven !!
0 x
-
Caroline HardisCa
- peewee pilot
- Berichten: 3
- Lid geworden op: Ma 29 Aug 2011, 16:18
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Team trophy in Ravels
@ Davy Derboven: Ik dacht dat Wim Ceustermans niemeer ging rijden dit seizoen?
Nu begrijp ik wel waarom gij dit seizoen zo weinig gereden hebt. Gij hebt u eigen willen sparen voor den team trophy
Ma me zone teamleider... Dat kan nie fout aflopen 
0 x
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
Re: Team trophy in Ravels
caroline; normaal ging de wim nemeer rijden morja , als zo ne teamleider da vraagt kunde ni weigeren he !! 
0 x
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 61
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Booischot
- Contact:
Re: Team trophy in Ravels
Als er nog willen inschrijven zulle snel moete zijn want zijn nog maar enkele plaatsen vrij ,inschrijven kan je rechtreeks bij mij doen. via bericht of belle 0475840488
0 x
nieuwelingen MX2 nr.32
-
Vervloesem DannyVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Heist o/d Berg
- Contact:
Re: Team trophy in Ravels
Bart wat zijn de reglementen voor het team trophy?
Kan je die niet op het forum zetten?
Kan je die niet op het forum zetten?
0 x
-
Schepmans TomSc
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 421
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Team trophy in Ravels
Schepmans Tom schreef:zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??
Team trophy is zaterdags , zondag is het zoals in Wiekevorst .
0 x
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
- Berichten: 61
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Booischot
- Contact:
Re: Team trophy in Ravels
zaterdag voor de teamtrophy zijn 2reeksen voorzien voor amateurs a en amateurs b ,elk team hoort met 3piloten te rijden max. tot juniors.30euro inschrijving en 21drankbonnen in de plaats bij de aanmelding vrijdag of zaterdag.voor de rest rijden de reeksen normaal op zaterdag dus reeks met vrijetijds ,mama's en papa's ,en pitbikes ook komt normaal deze week nog op de site van jms of vlm.voor zondag rijden de reeksen zoals in wiekevorst.er is nog plaats voor 3teams en dan zijn beide reeksen volzet ,wie nu nog wil inschrijven zal recht bij de amateurs a komen ,wegens de b reeks volzet is.voor verdere vragen ,vraag gerust.
0 x
nieuwelingen MX2 nr.32
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Team trophy in Ravels
Schepmans Tom schreef:zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??
scheppy nu dat ik er ga zijn , ga je toch moeten komen bewijzen dat wiekevorst geen toevalstreffer was he.
zelfde programma als in wiekevorst op zondag , en ook volgende week in helchteren zelfde programma en tijdschema!!
0 x
speaker Frankske
-
David JacobsDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Wespelaar
Re: Team trophy in Ravels
Op VMCF site niks van Walcourt te vinden
.
Als dat zo blijft zal het een VLM zondag worden
Al een chance dat VLM UMC is , of 't werdt een kostelijke zaak.
Tot Zondag.
Als dat zo blijft zal het een VLM zondag worden
Al een chance dat VLM UMC is , of 't werdt een kostelijke zaak.
Tot Zondag.
0 x
"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Team trophy in Ravels
david mss zou voor jou een gemengde vmcf /vlm vergunning soelaas kunnen brengen 
0 x
speaker Frankske
-
David JacobsDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Wespelaar
Re: Team trophy in Ravels
@ Speaker Franksken,
Volgens mij had ik dit jaar al zo'n vergunning
Niet dat dat de bedoeling was maar ik kies voor de
cross die mij het best ligt (terrein, afstand, e.d.)
Bij de VLM heb ik wel iedere zondag nen hele vurige supporter
Waarvoor dank!
Tot Zondag Frank.
Volgens mij had ik dit jaar al zo'n vergunning
Niet dat dat de bedoeling was maar ik kies voor de
cross die mij het best ligt (terrein, afstand, e.d.)
Bij de VLM heb ik wel iedere zondag nen hele vurige supporter
Waarvoor dank!
Tot Zondag Frank.
0 x
"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Team trophy in Ravels
Zelfde plaats als vorig jaar , zelfde parcoer ?
Of zijn er fotos van .
Of zijn er fotos van .
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten