Team trophy in Ravels

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Team trophy in Ravels

Berichtdoor Nico Hendrickx Ma 03 Okt 2011, 21:35

hoy iedereen, ik had vernomen dat er in Ravels een Team Trophy zou door gaan, kan er iemand mij daar meer oververtelle, waar we kunne inschrijven, wat het kost en wat de reglementen er van zijn....
Greets Nico
0 x


We
Wesley Vlaselaers
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Wesley Vlaselaers Di 04 Okt 2011, 15:47

Nico Hendrickx schreef:hoy iedereen, ik had vernomen dat er in Ravels een Team Trophy zou door gaan, kan er iemand mij daar meer oververtelle, waar we kunne inschrijven, wat het kost en wat de reglementen er van zijn....
Greets Nico

he nico wesley hier er is inderdaad op zaterdag een teamtrofee in ravels team bestaande uit drie piloten en max tot junior inschrijving bedraagt 30e per team maar je krijgt er een aantal drankbonnetjes voor in de plaats zodat het eigenlijk niets kost.
Ik zal u alvast de telnummer van de voorzitter van de zandklievers doorsturen van de ronny dus moest je willen inschrijven kan je dat met hem regelen ;)
0 x


side-car team mans-vlasselaers
Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Davy Derboven Do 06 Okt 2011, 19:53

wesley,

kan je die nr naar mij ook doorgeven ?
greetz
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Petrus De Winter Do 06 Okt 2011, 20:06

Zet die nummer anders hier op , zijn er misschien nog die willen bellen .
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Filip Hardis Do 06 Okt 2011, 21:39

gade meedoen petrus?
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
We
Wesley Vlaselaers
125cc rookie
Berichten: 132
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Wesley Vlaselaers Do 06 Okt 2011, 22:21

Davy Derboven schreef:wesley,

kan je die nr naar mij ook doorgeven ?
greetz

voor diegene die willen inschrijven dit is het nummer van de voorzitter ronny 0497141730 mc de zandklievers anders kan je het zondag ook melden met bart wouters van de nieuwelingen .
En nu allemaal present voor een tof crossje he zaterdag worden de palen alvast geklopt ;)
0 x


side-car team mans-vlasselaers
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 07 Okt 2011, 12:47

Petrus De Winter schreef:Zet die nummer anders hier op , zijn er misschien nog die willen bellen .

Filip , als er nog iemand ne goeie piloot ;) nodig heeft dan mogen ze mij bellen :lol:
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Davy Derboven Vr 07 Okt 2011, 18:10

juist ingeschreven se !!!
team foto ludo
wim ceustermans
jente wynants
davy derboven
teamleider lars derboven !!
0 x


Ca
Caroline Hardis
peewee pilot
Berichten: 3
Lid geworden op: Ma 29 Aug 2011, 16:18
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Caroline Hardis Vr 07 Okt 2011, 18:42

@ Davy Derboven: Ik dacht dat Wim Ceustermans niemeer ging rijden dit seizoen? ;) Nu begrijp ik wel waarom gij dit seizoen zo weinig gereden hebt. Gij hebt u eigen willen sparen voor den team trophy :D Ma me zone teamleider... Dat kan nie fout aflopen ;)
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Davy Derboven Za 08 Okt 2011, 11:18

caroline; normaal ging de wim nemeer rijden morja , als zo ne teamleider da vraagt kunde ni weigeren he !! ;)
0 x


Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Bart Wouters Di 11 Okt 2011, 00:03

Als er nog willen inschrijven zulle snel moete zijn want zijn nog maar enkele plaatsen vrij ,inschrijven kan je rechtreeks bij mij doen. via bericht of belle 0475840488
0 x


nieuwelingen MX2 nr.32
Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Vervloesem Danny Di 11 Okt 2011, 17:51

Bart wat zijn de reglementen voor het team trophy?
Kan je die niet op het forum zetten?
0 x


Sc
Schepmans Tom
ama lites eastcoast champ
Berichten: 421
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 11:32
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Schepmans Tom Di 11 Okt 2011, 19:46

zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Petrus De Winter Di 11 Okt 2011, 20:02

Schepmans Tom schreef:zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??

Team trophy is zaterdags , zondag is het zoals in Wiekevorst .
0 x


Ba
Bart Wouters
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Booischot
Contact:

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Bart Wouters Di 11 Okt 2011, 20:43

zaterdag voor de teamtrophy zijn 2reeksen voorzien voor amateurs a en amateurs b ,elk team hoort met 3piloten te rijden max. tot juniors.30euro inschrijving en 21drankbonnen in de plaats bij de aanmelding vrijdag of zaterdag.voor de rest rijden de reeksen normaal op zaterdag dus reeks met vrijetijds ,mama's en papa's ,en pitbikes ook komt normaal deze week nog op de site van jms of vlm.voor zondag rijden de reeksen zoals in wiekevorst.er is nog plaats voor 3teams en dan zijn beide reeksen volzet ,wie nu nog wil inschrijven zal recht bij de amateurs a komen ,wegens de b reeks volzet is.voor verdere vragen ,vraag gerust.
0 x


nieuwelingen MX2 nr.32
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Frank Janssen Di 11 Okt 2011, 20:48

Schepmans Tom schreef:zijn er dan gewoon reeksen ook of zal da niks zijn ??

scheppy nu dat ik er ga zijn , ga je toch moeten komen bewijzen dat wiekevorst geen toevalstreffer was he.
zelfde programma als in wiekevorst op zondag , en ook volgende week in helchteren zelfde programma en tijdschema!!
0 x


speaker Frankske
Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor David Jacobs Wo 12 Okt 2011, 14:46

Op VMCF site niks van Walcourt te vinden :( .
Als dat zo blijft zal het een VLM zondag worden :)
Al een chance dat VLM UMC is , of 't werdt een kostelijke zaak.
Tot Zondag.
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Frank Janssen Wo 12 Okt 2011, 19:25

david mss zou voor jou een gemengde vmcf /vlm vergunning soelaas kunnen brengen :lol:
0 x


speaker Frankske
Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor David Jacobs Wo 12 Okt 2011, 22:37

@ Speaker Franksken,

Volgens mij had ik dit jaar al zo'n vergunning :)
Niet dat dat de bedoeling was maar ik kies voor de
cross die mij het best ligt (terrein, afstand, e.d.)
Bij de VLM heb ik wel iedere zondag nen hele vurige supporter :D
Waarvoor dank!
Tot Zondag Frank.
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Petrus De Winter Do 13 Okt 2011, 20:18

Zelfde plaats als vorig jaar , zelfde parcoer ?
Of zijn er fotos van .
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer