de oude doos

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Vr 03 Dec 2010, 18:05

En de knippen,zeg maar 'verlengde wasborden' liggen er op plaatsen nog in. En de bomen stonden daar wel héél dicht bij,er hebben er daar velen toen eens tegengehangen! :)

Afbeelding
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 03 Dec 2010, 18:43

Schroyen Pierre schreef:Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren



Hechtel had ook wel iets ... maar niet voor mij. :lol:
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Sven Van Mieghem Vr 03 Dec 2010, 19:06

amai ik zijn niet goed bezig, mijn eigen broer niet herkennen. Vroeg gisteren nog aan mijn vrouw of ik ooit nr 30 had gehad, herkende wel de kleren, dacht dat ik het was :oops:
0 x


Gi
Gino Goovaerts
ama lites national champ
Berichten: 480
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Gino Goovaerts Vr 03 Dec 2010, 19:07

laatste foto is erwin albert de vader van
0 x


i am dogger
Gi
Gino Goovaerts
ama lites national champ
Berichten: 480
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Gino Goovaerts Vr 03 Dec 2010, 19:11

ja op de prairie berg hebben ze mij ook es van ne boom en de nadar hekken moete schrapen :(
maar zalige putten dessel geel en hechtel koersel en lommel vroeger jaren da was het :P
0 x


i am dogger
Le
Leon Van Gestel
mxdn winner
Berichten: 924
Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Leon Van Gestel Vr 03 Dec 2010, 19:22

De supporter op de foto van Joël Smets is dacht ik wijlen Erik Verkoeyen?
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Werner Castelyns Vr 03 Dec 2010, 19:35

100% juist Leon!!

Trouwens, achter de ouderlijke woning van Joël was het cross voordat de witte berg bestond, het was de omloop van "den diel"!

'k Ben redelijk zeker dat Pierre die omloop voor heeft...

Die omloop situeerde zich links en rechts van het asfaltbaantje naar de witte haas, er zijn nog delen van terug te vinden.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Vr 03 Dec 2010, 19:38

@Gino,het was inderdaad de vader van de Niels,Erwin Albert! :) 1980

@Leon,ik heb deze foto uit het boek van Joël Smets gehaald.Dat boek werd opgedragen aan Nonkel Eric,die aan de basis lag dat Joël kon gaan crossen.

In die bossen naast De witte haas liggen inderdaad nog sporen en knippen Werner,ik wist niet dat daar Den Diel was,weer wat bijgeleerd.

Nog een bekende GP-rijder.....
Afbeelding
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: de oude doos

Berichtdoor Paul Verdonschot Vr 03 Dec 2010, 20:00

peter dirckx :!:
0 x


paladin
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Werner Castelyns Vr 03 Dec 2010, 20:14

Alex, de start van de omloop van "Den Diel" was op de plaats waar nu het voetbalveld is.

Ik herinner me nog dat er indertijd motorclubs bestonden als "MC Rijkevorsel", purperen truitjes met gele plosbandjes en een brede gele streep in het midden over de trui van onder naar boven.
... en "MC Kessel", ik meen dat dit witte truitjes waren met blauwe polsbandjes...

'k was toen zelf nog een snotneus van een jaar of acht.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gi
Gino Goovaerts
ama lites national champ
Berichten: 480
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Gino Goovaerts Vr 03 Dec 2010, 23:46

ik herinner me mc dessel tuitjes met de gebroeders melis zwarte trui met gele leters mc dessel en nater de broers van gullik
0 x


i am dogger
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Werner Castelyns Za 04 Dec 2010, 13:51

Yep, de "mannen van Vanmassenhoven", allemaal nonkels plus de vader van Wouter reden daar ook mee.
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Ca
Carvers Jan
125cc rookie
Berichten: 116
Lid geworden op: Vr 13 Nov 2009, 19:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: de oude doos

Berichtdoor Carvers Jan Za 04 Dec 2010, 14:30

Werner Castelyns schreef:Yep, de "mannen van Vanmassenhoven", allemaal nonkels plus de vader van Wouter reden daar ook mee.

De nonkels samen hebben volgens mij meer dan vijf kampioenentruien van ANTWERPEN liggen .Dit was op 1 dag in Dessel en die reden daar stuk voor stuk goed tot zelfs bij de nationalen denk ik :idea: :?: :?:
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Steven Van Avondt Za 04 Dec 2010, 14:57

en wie is dit? :lol: ;)
en ongetwijfeld weet ook iemand wie de man op de achtergrond is..

Afbeelding
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Peter Goolaerts Za 04 Dec 2010, 15:19

En dat is dan de broer van Bruno Van Mieghem of Thijs :lol: als zijn vrouw tenminste zijn nummer nog herkent :lol: :lol:
Is dat den dogger op de achtergrond??
Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Za 04 Dec 2010, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Ex-Vintage MX Lover
St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Steven Van Avondt Za 04 Dec 2010, 15:57

:lol:

nee,das ni den dogger,maar het zal wel rap geraden worden..
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 04 Dec 2010, 16:52

tis er ook ene van die kanten ... :D
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: de oude doos

Berichtdoor Frank Janssen Za 04 Dec 2010, 17:04

sven van mieghem en op de achtergrond ronny de vries (ron beton) zo zot als een schup in die tijd
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Werner Castelyns Za 04 Dec 2010, 17:59

Carvers Jan schreef:
Werner Castelyns schreef:Yep, de "mannen van Vanmassenhoven", allemaal nonkels plus de vader van Wouter reden daar ook mee.

De nonkels samen hebben volgens mij meer dan vijf kampioenentruien van ANTWERPEN liggen .Dit was op 1 dag in Dessel en die reden daar stuk voor stuk goed tot zelfs bij de nationalen denk ik :idea: :?: :?:


Bij de nationalen heeft er van die mannen nooit ene gereden.

Jan was ne goeie nieuweling (die had op een gegeven moment nog geen enkele cross gewonnen in een zeker seizoen en wedde dat de volgende cross voor hem was... hij kreeg gelijk!!)

Louis, de vader van Wouter is gestopt na, ik meen, een sleutelbeenbreuk, was toen een goede senior.

Marc, de jongste, had een zeer zware val te Tessenderlo in 1989 bij de nieuwelingen (was toen een "frontrunner") en moest de sport vaarwel zeggen.

Eddy reed enkel af en toe mee met een dagvergunning, zijn motor (een YZ 490 van 1988) staat nog altijd in mijnen atelier en zal waarschijnlijk samen met mij verast worden wanneer het zover is... :lol:

Rik schopte het tot internationaal in, ik meen, 1990.
Hij stond ooit op het punt om kampioen van Antwerpen te worden toen op 200 meter van de aankomst de zuiger de geest gaf...
Die zuiger staat nog altijd op de kast als trofee!
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Sv
Sven Van Mieghem
mx1 wk rookie
Berichten: 320
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Sven Van Mieghem Za 04 Dec 2010, 18:30

Ronny de vries rijdt nu mountainbike heb ik gehoord en dat zot zou er nog altijd sterk aanwezig zijn. @ peter, die nr zal ze wel onthouden , de kids rijden er ook mee.
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer