de oude doos

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Do 02 Dec 2010, 20:32

Steve Deprez schreef:Joêl Smets?


Juist Steve! :D (Je bent dus niet alleen een kenner van MX-babe's! :) )

Joël Smets op 17-jarige leeftijd in de BLM,als je deze foto ziet zou je niet verwachten dat dit een 5-voudig wereldkampioen zou worden.

Nu nog eens een moeilijke foto!
Afbeelding
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 02 Dec 2010, 20:36

NR 15 is niet moeilijk Alex, Dave Thorpe :lol:
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Do 02 Dec 2010, 20:40

Peter Goolaerts schreef:NR 15 is niet moeilijk Alex, Dave Thorpe :lol:


Hoe is het mogelijk....! :!:

Ik ga er nog ene opzetten,zal ook weer snel geraden worden nu al de 'oude doos'kenners paraat zijn..... :!: :?:
Afbeelding
0 x


Jo
Johan Clemens
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Do 29 Okt 2009, 08:12
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Johan Clemens Do 02 Dec 2010, 20:48

Van Poelvoorde
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Steven Van Avondt Do 02 Dec 2010, 20:49

Patrick Van Poelvoorde
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Steven Van Avondt Do 02 Dec 2010, 20:52

Afbeelding
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Do 02 Dec 2010, 20:56

Patrick Van Poelvoorde was juist! (1991)

@Steven.Ik ben benieuwd of jouw #30 foto iets langer overeind blijft.Ik ken hem alvast niet.
0 x


Gebruikersavatar
Peter Goolaerts
mx all time winner
Berichten: 1300
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout
Contact:

Re: de oude doos

Berichtdoor Peter Goolaerts Do 02 Dec 2010, 21:16

Johan Clemens schreef:Van Poelvoorde


Doet dieje ook aan basket?? :lol: :lol: :lol:
0 x


Ex-Vintage MX Lover
Da
Danny Schutters
125cc junior EK
Berichten: 54
Lid geworden op: Vr 07 Mei 2010, 08:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Danny Schutters Do 02 Dec 2010, 23:24

om effe op smets zijn foto terug te komen , taverne ' de witte haas ' bestond toen precies al , als ik het goed kan lezen op zijne trui ;)
0 x


Gi
Gino Goovaerts
ama lites national champ
Berichten: 480
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Gino Goovaerts Do 02 Dec 2010, 23:42

nr 30 broertje van sven van mieghem kan op zen naam ni komen dju
0 x


i am dogger
Ti
Tim Mathys
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 18:32
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: de oude doos

Berichtdoor Tim Mathys Vr 03 Dec 2010, 07:31

... den Bruno :)
0 x


Al
Alex Geukens
mx all time winner
Berichten: 1343
Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Turnhout

Re: de oude doos

Berichtdoor Alex Geukens Vr 03 Dec 2010, 09:02

Danny Schutters schreef:om effe op smets zijn foto terug te komen , taverne ' de witte haas ' bestond toen precies al , als ik het goed kan lezen op zijne trui ;)


'De Witte haas' bestaat inderdaad al heel lang,Joël en zijn vrouw hebben dat sinds een goed jaar overgenomen. De ouders van Joël wonen daar vlakbij,met MTB-tochten reden we daar in den hof op crossparcourske.
De legendarische 'Witte Berg' van Dessel is er ook dichtbij.
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Schroyen Pierre Vr 03 Dec 2010, 11:43

Mijn broer en ik hebben in de jaren 70 met de blm nog op de witte haas gereden,was een redelijk zwaar zandparkoer
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: de oude doos

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 03 Dec 2010, 12:52

Pierre ; Ge bedoeld de witte berg zeker , als het op de witte haas was wil ik geen details weten . :lol: :lol:
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Schroyen Pierre Vr 03 Dec 2010, 13:17

Sorry Peter,ja het was de witte berg,jij zult daar ook nog wel wat zweet achtergelaten hebben denk ik
0 x


Gi
Gino Goovaerts
ama lites national champ
Berichten: 480
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Gino Goovaerts Vr 03 Dec 2010, 14:37

zalig parkoer vooral 2de reeks :D
0 x


i am dogger
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Schroyen Pierre Vr 03 Dec 2010, 16:07

Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren
0 x


Ja
Jantje Luyten
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Za 19 Dec 2009, 10:07
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Jantje Luyten Vr 03 Dec 2010, 16:39

Schroyen Pierre schreef:Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren


De prairieberg dus.
0 x


St
Steven Van Avondt
mx all time winner
Berichten: 1332
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Steven Van Avondt Vr 03 Dec 2010, 17:22

@ Gino en Tim

was inderdaad Bruno Van Mieghem of Thijs. :)
0 x


Wa
Walter Wuyts
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Za 16 Jan 2010, 16:13
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: de oude doos

Berichtdoor Walter Wuyts Vr 03 Dec 2010, 17:56

Jantje Luyten schreef:
Schroyen Pierre schreef:Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren


De prairieberg dus.

Aan de prairieberg een goede 14 dagen geleden nog een mtb toertocht gereden. Vertrek was daar vlakbij.
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

Aanmelden · Registreer