Zijn vandaag eens geweest gaan piepen naar daar. De ingang is verlegd hebben we gezien. Het begint er meer en meer op te lijken dat ze de omgeving van sangatte beginnen te promoten voor de groen jongens.
Khoop dat het circuit hierdoor niet verdwijnt op een dag.
Het lag wreed glad. We hadden het kunnen weten want het had geregend snacht en smorgens.
Je kon zelfs langs de hellingen niet meer boven geraken.
7min gereden en dan maar terug naar huis.
