Transfers 2014
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
Vind ik leuk artikel. "Klik"
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfers 2014
Catteeuw Geert schreef:Belachelijk dat ktm het zover gekregen heeft dat Herlings mx 2 mag ( moet ) blijven rijden.
Dat vind ik ook!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Brayen Callaert1Br
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
De grote vraag is wil Herlings dat zelf wel ? Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij nog eens zo'n seizoen wil rijden waarin hij geen uitdaging heeft en steeds wint zonder er moeite voor te doen Herlings is een winner ik denk wel dat die toch graag een uitdaging wil hebben in zijn leven en in de MX2 klasse gaat hij die volgend seizoen niet krijgen, Ik hoop dat hij zelf een beslissing mag nemen en kiest voor ofwel MX1 ofwel USA. Tijdens de GP van maggiora was er net voor de MX2 reeks een stukje over het KTM team daarin zij Tixier dat hij volgend Herlings zou opvolgen en voor de titel moest gaan zorgen zou toch ook niet zo super zijn voor hem om nog eens een seizoen in de schaduw "van" te moeten rijden. Maar tijd zal het wel uitwijzen . . . . .
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
als hij zelf zegt dat hij naar de States trekt als hij naar MX1 moet gaan ... lijkt het me logisch dat hij nu gewoon nog 1 of 2 jaar mx2 gaat doen.
Die wil gewoon geen 10-12 jaar mx1 gaan rijden ...
Die wil gewoon geen 10-12 jaar mx1 gaan rijden ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
- Berichten: 535
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: USofMX
Re: Transfers 2014
Hoe hoog het niveau nu ook is van Herlings, persoonlijk vind ik het een jaar stilstaan! Amerika zou hem beter doen denk ik zo.
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfers 2014
Nu Cairoli geen concurentie moet verwachten van Herlings volgend jaar gaat 222 er verbaal maar een schepje bijdoen.Kom aan Herlings . Op naar Lierop 2013 , laat u niet kennen.
http://tattlermx.nl/archives/16771
http://tattlermx.nl/archives/16771
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
Mannekes, er is ook nog iets zoals €€€€€€€ !
Herlings is volgens mij best wel ne snuggere gast als het over zichzelf en zijn sponsers promoten gaat dan toch. (Verder ken ik hem niet om daar over te oordelen) Ik weet niet hoe het nu zit, maar paar jaar geleden kreeg de WK MX1 500.000 euro dacht ik van YS! Laat dat nu voor een WK MX2 nog iets minder zijn. En dan zijn loon nog da KTM en alle andere sponsers elk jaar op zijn rekening dumpt! Hij zou toch wel zot zijn om naar Amerika te trekken, als ge hier bij wijze van spreken met de vingers in de neus WK kunt worden en elk jaar 1.000.000E moogt bijschrijven op uw rekening??
Herlings is volgens mij best wel ne snuggere gast als het over zichzelf en zijn sponsers promoten gaat dan toch. (Verder ken ik hem niet om daar over te oordelen) Ik weet niet hoe het nu zit, maar paar jaar geleden kreeg de WK MX1 500.000 euro dacht ik van YS! Laat dat nu voor een WK MX2 nog iets minder zijn. En dan zijn loon nog da KTM en alle andere sponsers elk jaar op zijn rekening dumpt! Hij zou toch wel zot zijn om naar Amerika te trekken, als ge hier bij wijze van spreken met de vingers in de neus WK kunt worden en elk jaar 1.000.000E moogt bijschrijven op uw rekening??
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Domien LammensDo
- mx2 wk champ
- Berichten: 627
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:10
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Transfers 2014
Flilp,
Ik weet nu totaal niets van die bedragen ,maar feit is wel dat Herlings hier in Europa de komende jaren zeker een vast DE HELD is...
In Amerika is hij daar niet zo zeker van.Al denk ik dat hij daar ook wel op zijn pootjes zou terecht komen!
Ik weet nu totaal niets van die bedragen ,maar feit is wel dat Herlings hier in Europa de komende jaren zeker een vast DE HELD is...
In Amerika is hij daar niet zo zeker van.Al denk ik dat hij daar ook wel op zijn pootjes zou terecht komen!
0 x
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
- Berichten: 487
- Lid geworden op: Zo 23 Aug 2009, 18:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
KTM is de werkgever van Herlings en Cairoli.
Indien die bij elkaar in de MX1 gaan rijden, komt er natuurlijk vuurwerk.
KTM speelt op safe, met Herlings in de MX2 met een reele kans op WK 2014.
In de MX1 maken ze met 222 een reele kans op het WK 2014.
Waarom dan de problemen opzoeken, als er succes in beide klassen mogelijk is?
Voor de spanning in vooral MX2 zal het minder zijn, maar daar ligt KTM nie wakker van.
Voor hun tel 1 ding, en das dn titel.(liefst in beide klassen)
De werkgever (KTM) zal toch altijd bepalen in welke klasse hun werknemers (84, 911, 222, 9) hun kunstjes moeten doen...dus.....
Indien die bij elkaar in de MX1 gaan rijden, komt er natuurlijk vuurwerk.
KTM speelt op safe, met Herlings in de MX2 met een reele kans op WK 2014.
In de MX1 maken ze met 222 een reele kans op het WK 2014.
Waarom dan de problemen opzoeken, als er succes in beide klassen mogelijk is?
Voor de spanning in vooral MX2 zal het minder zijn, maar daar ligt KTM nie wakker van.
Voor hun tel 1 ding, en das dn titel.(liefst in beide klassen)
De werkgever (KTM) zal toch altijd bepalen in welke klasse hun werknemers (84, 911, 222, 9) hun kunstjes moeten doen...dus.....
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
bij honda hebben ze nog alle twee een contract volgend jaar. Dus bij Honda zal ni veel veranderen.
Searle en Paulin hebben ook contract tot eind 2014.
Searle en Paulin hebben ook contract tot eind 2014.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Fons Van LoonFo
- mxdn winner
- Berichten: 859
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 20:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
Er zijn er heel wat die denken dat Herlings moest hij naar mx1 gaan dat hij TC en co eventjes gaat kloppen,dat zou ik toch maar even afwachten!Kijk naar Searle,die moest vorig jaar niet veel onderdoen voor JH heeft hem zelfs al eens geklopt en waar zit TS nu? Niet slecht maar ver achter TC !
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfers 2014
En toch denk ik dat hij hem kan kloppen , in het zand ! Over een gans seizoen , nee ! Nu we gaan het weten he , in Lierop .Als er niets misloopt zijn beiden dan al kampioen en kunnen ze stressloos knallen .
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
-
Lars NelenLa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Vr 18 Sep 2009, 14:48
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
Herlings (4/5 jaar jonger als Searle) heeft nog veel meer mogelijkheden om nog sterker te worden (mentaal, conditioneel en rijtechnisch).
Winnen kun je nooit zeggen, maar die maakt het Tony wel moeilijk hoor op een 350.
Winnen kun je nooit zeggen, maar die maakt het Tony wel moeilijk hoor op een 350.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
simpson naar jk gebben yamaha
http://www.mx-pure.com/archive/news-200 ... 124832.htm
http://www.mx-pure.com/archive/news-200 ... 124832.htm
0 x
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
Harri Kullas verlaat per direct Honda Gariboldi en maakt het seizoen af op de Sahkar KTM.
Het gaat goed...
Het gaat goed...
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfers 2014
Gariboldi, dat is toch die Honda die Leib zooooooveel beter vond dan de beursfoon Suzuki? Meningen verschillen blijkbaar 
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Ricky NijsRi
- 125cc rookie
- Berichten: 110
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 20:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Transfers 2014
Damon Graulus heeft ook nog niks heb ik horen zeggen...
Zou die ni goed bij Suzuki passen ?
Zou die ni goed bij Suzuki passen ?
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten