Ben er een paar keer mee in het zand gaan rijden op het hondapark maar nu vindt ik dat em toch net
iets sneller en sterker zou mogen zijn.
Iemand tips? Om deze ouwe toch een beetje op te peppen
mvg Kobe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten