2013 AMA Motocross Seizoen
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Puike seizoensstart voor Roczen direct reekszege ,Musquin goed gestart maar moest toch vrij vroeg de rol lossen...
' t Zal morgen zo spannend niet zijn bij de 250's van De Lungo
' t Zal morgen zo spannend niet zijn bij de 250's van De Lungo
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Brayen Callaert1Br
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Villopoto laat nog maar eens zijn grote talent zien, Roczen heel mooie overwinning hopelijk heeft hij zich niet te hard leeg gereden zodanig dat die de tweede reeks het nog eens kan overdoen, Musquin vond ik een beetje tegenvallen had meteen de leiding en dan in minder dan 10 minuten van 1 naar 4 terug gevallen en dan gewoon op die plaats blijven hangen heeft zich zelfs niet kunnen mengen in de strijd voor de 2de plaats dat vond ik jammer hopelijk zo dadelijk beter
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Roczen even dominant als Villopoto vind ik. Musquin echt wel goed de eerste minuten, de snelheid is er zeker, maar de fysiek, opgepompte armen!? Moet zeggen, de europeanen doen hier echt wel hun best en laten de amerikanen regelmatig eens hun achterste zien, haha, vind ik super.
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Ik vrees, omdat we Europeanen zijn dat we het zonder tweede reeks op het internet zullen moeten doen. Tenzij we gaan proxy'en
. Wat ik dan ook zal gaan doen haha.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Brayen Callaert1Br
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Vr 02 Mar 2012, 20:37
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
@Frederic kun je met dat programmatje straks de tweede reeksen zien ? of heb je een proxy die we kunnen gebruiken ?
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Ik zit effe helemaal vast met dat tv-provider gedoe en dergelijke
.
http://stream.nbcsports.com/motocross/i ... cross/live
Voor diegene die wat gemist hebben, als je op de livestream klikt kan je onderaan bepalen wat je wilt zien
.
http://stream.nbcsports.com/motocross/i ... cross/live
Voor diegene die wat gemist hebben, als je op de livestream klikt kan je onderaan bepalen wat je wilt zien
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Rudi Vandenplas
- mx3 wk champ
- Berichten: 550
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Bekkevoort
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
@pulpmx He's not on Twitter but Zach Osborne wanted to remind everyone that 3 out 5 in 250's were "GP riders". That all


0 x
AKA Rudicross
- Brecht Beliën
- 50cc rider
- Berichten: 28
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
knap van Roczen, denk dat Villopoto zowat alles gaat winnen..
Maar wat met Chad Reed? toch ook niet van zijn doen..
Maar wat met Chad Reed? toch ook niet van zijn doen..
0 x
-
Dimitri Van VaerenberghDi
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Ma 30 Nov 2009, 15:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Zijn deze reeksen ook te downloaden zoals het ama supercross seizoen?
0 x
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Aarschot
-
Gette HolemansGe
- 50cc rider
- Berichten: 26
- Lid geworden op: Za 13 Apr 2013, 16:07
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Fred Degret schreef:Die "ultrasurf"verklote gans mijn IE kon niet meer op internet of niets alsook met chrome niet.
Na systeemherstel terug on-line en nog laatste 15min gezien dankzij jullie last-minute links
Same shit hier ! Ultrasurf liet efkes alles crachen
0 x
- Pierre Vandenplas
- mx2 wk champ
- Berichten: 642
- Lid geworden op: Do 10 Sep 2009, 12:42
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Rotselaar
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Gette en Fred, bij mij hetzelfde, bleef maar proberen, maar niks werkte, toch frustrerend zeg.Frederik doet zen best en probeerde nog wat, maar zo simpel is het niet, enfin, den uitslag weten we. Chad, ziek, heeft echt een slecht seizoen, zit in de put, één goede wedstrijd en hij is er terug volgens mij! Stewart 'is back' !
0 x
-
Lieven WielemanLi
- mx2 wk rookie
- Berichten: 259
- Lid geworden op: Di 06 Apr 2010, 18:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
schitterende reeks gezien bij de lite's, Roczen, Musquin, Baggett, Tomac... Hallo, da's gazze geven zoals we zeggen. Roczen en Tomac voor de nr1-plate op 't einde van 't seizoen? Knap van Stewart ook, verguisd door velen tijdens de winter, maar staat toch meer dan zijn manneke id 1ste outdoor van 't seizoen. Hopelijk trekt em de lijn door naar de rest van de races. Villo de grootste kanshebber op de titel, nu al. Maar ik denk en hoop ergens toch dat hij 't niet gratis gaat krijgen.
0 x
MX is a way of life: nieuw Open #89
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
We zullen nog een beetje moeten wachten vooraleer de 2é reeks op 't archive van Allisports tevoorschijn komt vermoed ik ?
0 x
-
Johny DejaeghereJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
De 2 eerste reeksen zijn al te vinden via slicknick610 ,
De 2e reeksen moest hij nog bewerken en komen er morgen fzo op
@Fred Degred , ik vind het geen schande hoor , de WK's bekijk ik nog amper
En vroeger ging ik ervoor thuisblijven , het ama motorcross en supercross gebeuren volg ik met veel spanning ,
De tracks de spanning in de race's , kortom het ganse pakket is veel leuker om te zien ( vind ik toch)
+ nog de absolute rotkwaliteit van beeld op motorstv met de gp's , voor mij hoeft het niet meer ,
De 2e reeksen moest hij nog bewerken en komen er morgen fzo op
@Fred Degred , ik vind het geen schande hoor , de WK's bekijk ik nog amper
En vroeger ging ik ervoor thuisblijven , het ama motorcross en supercross gebeuren volg ik met veel spanning ,
De tracks de spanning in de race's , kortom het ganse pakket is veel leuker om te zien ( vind ik toch)
+ nog de absolute rotkwaliteit van beeld op motorstv met de gp's , voor mij hoeft het niet meer ,
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
- Berichten: 670
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:23
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
@ Johny thx 4 den info > 2é heat
Wat betreft AMA <>WK zelfde hier , zou er me vroeger ziek voor gemeld hebben om het live te kunnen volgen ,momenteel kijk ik er meestal 's avonds of de dag erna naar.
AMA qua beeld etc betere kwaliteit en de manier waaarop het gebracht wordt ook interessanter , om dan nog niet over de races,parkours en deelnemers te spreken
Wat betreft AMA <>WK zelfde hier , zou er me vroeger ziek voor gemeld hebben om het live te kunnen volgen ,momenteel kijk ik er meestal 's avonds of de dag erna naar.
AMA qua beeld etc betere kwaliteit en de manier waaarop het gebracht wordt ook interessanter , om dan nog niet over de races,parkours en deelnemers te spreken
0 x
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Ik volg het AMA niet van dichtbij.
In een land dat toch zo groot is als Europa om door te reizen zag ik 75 piloten komen opdagen voor de MX2 en 91 voor de MX1.
Dat zou hier en daar toch iemannd aan het denken moeten zetten.
In een land dat toch zo groot is als Europa om door te reizen zag ik 75 piloten komen opdagen voor de MX2 en 91 voor de MX1.
Dat zou hier en daar toch iemannd aan het denken moeten zetten.
0 x
-
Matthias WeynMa
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Wo 02 Jun 2010, 00:35
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
welk programma moet ik downloaden om de reekes online te kunnen zien (niet live)
vorig jaar alles nog op allisports kunnen bekijken maar nu aleen maar highlights
vorig jaar alles nog op allisports kunnen bekijken maar nu aleen maar highlights
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 2013 AMA Motocross Seizoen
Leon Van Gestel schreef:Ik volg het AMA niet van dichtbij.
In een land dat toch zo groot is als Europa om door te reizen zag ik 75 piloten komen opdagen voor de MX2 en 91 voor de MX1.
Dat zou hier en daar toch iemannd aan het denken moeten zetten.
het strafste is dan nog dat er hier in Europa iemand beweerde dat het gebrek aan piloten in MX1 helemaal niet aan het geld lag ... maar dat het was omdat er niet voldoende piloten meer met een 450 konden rijden.
Met 91 piloten in Hangtown, kan je dus alleen maar concluderen dat ze in Amerika nog wel met een 450 kunnen rijden?
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten
