19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Robert Van Den Boer Di 14 Mei 2013, 23:36

Alé tis nog maar dinsdag en ze zijn hier al ambras aant maken. Als ge nie vlak tegen één staat, dan doen we toch een stappe meer om mekander te zien zeker. De baan ligt perfekt. En ja ze geven wa regen. Voila se nu kunnen we allemaal terug vriendjes zijn. Voor die paar keer dat we op deze prachtige omloop nog kunnen crossen.
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Werner Castelyns Wo 15 Mei 2013, 10:42

Als er op de Balenberg geen enkele springberg ligt, dan is 't nog een van de mooiste omlopen van Vlaanderen... ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Wo 15 Mei 2013, 10:49

das waar!!ma tis een klein moeite om ze te onderhoude en das jaren gelede!
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Petrus De Winter Do 16 Mei 2013, 12:37

Gunther Truyens schreef:nee alleen zijn ze niks meer vergeleken met die van vroeger!!!na de start komde me moeite van grond!


Gunther , Als het zo blijft regenen gaat ge zowiezo niet veel van de grond moeten gaan , beter uw wielen op de grond houden denk .
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Do 16 Mei 2013, 14:00

dan hebbe we is gene last van stof e :D want das ok vaak een probleem daar int verleden!
beke positief e petrus!
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Nico Hendrickx Do 16 Mei 2013, 18:34

Stof??? denk ni da er da gaat zijn.... Ze gaven int begin van de week nog redelijk voor het weekend, maar hoe dichter het weekend komt hoe slechter weer ze geven :( :( :( :(
Ze geven een heel weekend regen, hoop op een mirakel....
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Mike Van Dijck Do 16 Mei 2013, 20:35

moet gunther tog beetje gelijk geven.. is zeker niet bedoeld op da organiserende club en als ik de foto's bezien zulde mij zeker nie horen zeggen dat ze geen moeite doen! Balenberg is zoizo 1 van de mooiste parkoers maar vorig jaar lag het er in mijn ogen zeer verwaarloosd bij, waren toen nog velen die deze mening deelde, was echte tegevaller in de trainingen smorges. kleine opfrisbeurd zou geen kwaad kunnen.. Nee das nie alleen op die bergen bedoeld.

nogis, is nie als commentaar bedoeld.. gewoon mijn mening :)
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Ma
Martine Aertgeerts
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Ma 20 Sep 2010, 14:02
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Martine Aertgeerts Do 16 Mei 2013, 23:42

Geert Rosiers, REUZE bedankt voor de mooie foto's die je van de Balenberg genomen hebt!!!

Het is idd niet altijd evident om de omloop naar de zin van iedereen te maken. De werken die nu zijn uitgevoerd hebben we vorig jaar ook gedaan. En om even terug te komen op de springberg na de start, deze is ook terug aangelegd. Alvorens commentaar te geven zou men eerst eens moeten uitstappen en gaan kijken ipv vanuit de verte te kijken in de auto. We proberen altijd alles te doen om het parkoer deftig te hebben voor de cross maar niet vergeten dat dit niet onze eigendom is en er dus ook niet het alleenrecht hebben om alles te doen.

Laten we allemaal hopen dat de weergoden ons toch een beetje gunstig gezind zullen zijn en wij hopen met heel de organisatie dat iedereen een top-weekend zal hebben!
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Vr 17 Mei 2013, 09:31

@martin das ferm da DIE terug aangelegd is,beter laat dan nooit zeker!!!die berg was e voorbeeld!
0 x


Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Vervloesem Danny Vr 17 Mei 2013, 10:20

Na onderling overleg met de VLM is er beslist om de Pinkstertrofee op de Balenberg AF TE LASSEN
Dit door wateroverlast op de parkings,deze zijn onberijdbaar.

BALENBERG AFGELAST
0 x


Di
Dimi V Tendeloo
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 19:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Dimi V Tendeloo Vr 17 Mei 2013, 11:05

spijtig maar het weer moet je nemen hoe dat komt he
0 x


Go
Gorik De Dobbelaere
80cc pilot
Berichten: 46
Lid geworden op: Zo 04 Jul 2010, 20:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gorik De Dobbelaere Vr 17 Mei 2013, 13:46

Iedereen welkom , te Ruiselede, GPS : Grensstraat, Ruiselde. E40 Afslag AALTER, richting Tielt volgen
Oranje Borden volgen MCLB-VJMO uurregeling :zie www.mclb-vjmo.be
zaterdag : VJMO : eerste training : 10u // ook PITBIKE reeks
zondag : MCLB : eerste traing : 8u.

Dagvergunning 25 EUR
0 x


Go
Gorik De Dobbelaere
80cc pilot
Berichten: 46
Lid geworden op: Zo 04 Jul 2010, 20:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gorik De Dobbelaere Vr 17 Mei 2013, 23:09

voor de ongelovige thomassen : foto's op https://www.facebook.com/#!/events/628398083854510/

Verder wordt er in West-vlaanderen geen regen meer voorspeld,
ik geef jullie trouwens een betrouwbare site mee : http://nl.windfinder.com/forecast/wingene
(is een weerstation op 10 km van ruiselede)
succes ermee en alvast een sportief weekend
mvg
0 x


Lu
Luka Pera
mx2 amateur champ
Berichten: 165
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 10:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Luka Pera Za 18 Mei 2013, 02:10

kan de facebook link niet bekijken.. misschien foto's opt forum plaatsen?
0 x


Er
Eric Vermassen
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Za 15 Sep 2012, 20:18
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Eric Vermassen Za 18 Mei 2013, 18:42

ik vraag me af wat de zon met de balenberg heeft gedaan vandaag want ik zit al de hele namiddag met de zonnebril op het terras.
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Truyens
ama lites national champ
Berichten: 453
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Op mene 2 takt

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Gunther Truyens Zo 19 Mei 2013, 01:37

mja wel raar da ze al op vrijdagmiddag aflassen??
0 x


Ju
Jurgen Mattheus
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 12 Jul 2012, 15:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Jurgen Mattheus Zo 19 Mei 2013, 04:25

Diegenen die er al me hunne camper stonden zullen wel prijs rijden :)
0 x


Kr
Kristof Thijs
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Di 13 Apr 2010, 07:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Kristof Thijs Zo 19 Mei 2013, 12:10

En ja de zon schijnt.
0 x


Ju
Jurgen Mattheus
125cc junior EK
Berichten: 60
Lid geworden op: Do 12 Jul 2012, 15:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Jurgen Mattheus Zo 19 Mei 2013, 13:34

Aangezien er vergunningen zijn voor dit weekend op den berg, zou er dan ni getraind mogen worden?? Van het WEER kan niks gezegd worden, de zon schijnt hie al 2 dagen!!
0 x


Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre

Berichtdoor Vervloesem Danny Zo 19 Mei 2013, 13:55

Aan degene die nu commentaar hebben, denken jullie nu dat wij als organisatie daar plezier aan hebben dat het is afgelast.
Die parking is niet droog op 2 dagen.
Hopelijk de volgende cross beter weer.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

Aanmelden · Registreer