19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tremelo
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Alé tis nog maar dinsdag en ze zijn hier al ambras aant maken. Als ge nie vlak tegen één staat, dan doen we toch een stappe meer om mekander te zien zeker. De baan ligt perfekt. En ja ze geven wa regen. Voila se nu kunnen we allemaal terug vriendjes zijn. Voor die paar keer dat we op deze prachtige omloop nog kunnen crossen.
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Als er op de Balenberg geen enkele springberg ligt, dan is 't nog een van de mooiste omlopen van Vlaanderen... 
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
das waar!!ma tis een klein moeite om ze te onderhoude en das jaren gelede!
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Gunther Truyens schreef:nee alleen zijn ze niks meer vergeleken met die van vroeger!!!na de start komde me moeite van grond!
Gunther , Als het zo blijft regenen gaat ge zowiezo niet veel van de grond moeten gaan , beter uw wielen op de grond houden denk .
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
dan hebbe we is gene last van stof e
want das ok vaak een probleem daar int verleden!
beke positief e petrus!
beke positief e petrus!
0 x
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Stof??? denk ni da er da gaat zijn.... Ze gaven int begin van de week nog redelijk voor het weekend, maar hoe dichter het weekend komt hoe slechter weer ze geven

Ze geven een heel weekend regen, hoop op een mirakel....
Ze geven een heel weekend regen, hoop op een mirakel....
0 x
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
moet gunther tog beetje gelijk geven.. is zeker niet bedoeld op da organiserende club en als ik de foto's bezien zulde mij zeker nie horen zeggen dat ze geen moeite doen! Balenberg is zoizo 1 van de mooiste parkoers maar vorig jaar lag het er in mijn ogen zeer verwaarloosd bij, waren toen nog velen die deze mening deelde, was echte tegevaller in de trainingen smorges. kleine opfrisbeurd zou geen kwaad kunnen.. Nee das nie alleen op die bergen bedoeld.
nogis, is nie als commentaar bedoeld.. gewoon mijn mening
nogis, is nie als commentaar bedoeld.. gewoon mijn mening
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Martine AertgeertsMa
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Ma 20 Sep 2010, 14:02
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Geert Rosiers, REUZE bedankt voor de mooie foto's die je van de Balenberg genomen hebt!!!
Het is idd niet altijd evident om de omloop naar de zin van iedereen te maken. De werken die nu zijn uitgevoerd hebben we vorig jaar ook gedaan. En om even terug te komen op de springberg na de start, deze is ook terug aangelegd. Alvorens commentaar te geven zou men eerst eens moeten uitstappen en gaan kijken ipv vanuit de verte te kijken in de auto. We proberen altijd alles te doen om het parkoer deftig te hebben voor de cross maar niet vergeten dat dit niet onze eigendom is en er dus ook niet het alleenrecht hebben om alles te doen.
Laten we allemaal hopen dat de weergoden ons toch een beetje gunstig gezind zullen zijn en wij hopen met heel de organisatie dat iedereen een top-weekend zal hebben!
Het is idd niet altijd evident om de omloop naar de zin van iedereen te maken. De werken die nu zijn uitgevoerd hebben we vorig jaar ook gedaan. En om even terug te komen op de springberg na de start, deze is ook terug aangelegd. Alvorens commentaar te geven zou men eerst eens moeten uitstappen en gaan kijken ipv vanuit de verte te kijken in de auto. We proberen altijd alles te doen om het parkoer deftig te hebben voor de cross maar niet vergeten dat dit niet onze eigendom is en er dus ook niet het alleenrecht hebben om alles te doen.
Laten we allemaal hopen dat de weergoden ons toch een beetje gunstig gezind zullen zijn en wij hopen met heel de organisatie dat iedereen een top-weekend zal hebben!
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
@martin das ferm da DIE terug aangelegd is,beter laat dan nooit zeker!!!die berg was e voorbeeld!
0 x
-
Vervloesem DannyVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Heist o/d Berg
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Na onderling overleg met de VLM is er beslist om de Pinkstertrofee op de Balenberg AF TE LASSEN
Dit door wateroverlast op de parkings,deze zijn onberijdbaar.
BALENBERG AFGELAST
Dit door wateroverlast op de parkings,deze zijn onberijdbaar.
BALENBERG AFGELAST
0 x
-
Dimi V TendelooDi
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 19:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
spijtig maar het weer moet je nemen hoe dat komt he
0 x
-
Gorik De DobbelaereGo
- 80cc pilot
- Berichten: 46
- Lid geworden op: Zo 04 Jul 2010, 20:51
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Iedereen welkom , te Ruiselede, GPS : Grensstraat, Ruiselde. E40 Afslag AALTER, richting Tielt volgen
Oranje Borden volgen MCLB-VJMO uurregeling :zie www.mclb-vjmo.be
zaterdag : VJMO : eerste training : 10u // ook PITBIKE reeks
zondag : MCLB : eerste traing : 8u.
Dagvergunning 25 EUR
Oranje Borden volgen MCLB-VJMO uurregeling :zie www.mclb-vjmo.be
zaterdag : VJMO : eerste training : 10u // ook PITBIKE reeks
zondag : MCLB : eerste traing : 8u.
Dagvergunning 25 EUR
0 x
-
Gorik De DobbelaereGo
- 80cc pilot
- Berichten: 46
- Lid geworden op: Zo 04 Jul 2010, 20:51
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
voor de ongelovige thomassen : foto's op https://www.facebook.com/#!/events/628398083854510/
Verder wordt er in West-vlaanderen geen regen meer voorspeld,
ik geef jullie trouwens een betrouwbare site mee : http://nl.windfinder.com/forecast/wingene
(is een weerstation op 10 km van ruiselede)
succes ermee en alvast een sportief weekend
mvg
Verder wordt er in West-vlaanderen geen regen meer voorspeld,
ik geef jullie trouwens een betrouwbare site mee : http://nl.windfinder.com/forecast/wingene
(is een weerstation op 10 km van ruiselede)
succes ermee en alvast een sportief weekend
mvg
0 x
-
Luka PeraLu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 165
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 10:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
kan de facebook link niet bekijken.. misschien foto's opt forum plaatsen?
0 x
-
Eric VermassenEr
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Za 15 Sep 2012, 20:18
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
ik vraag me af wat de zon met de balenberg heeft gedaan vandaag want ik zit al de hele namiddag met de zonnebril op het terras.
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
mja wel raar da ze al op vrijdagmiddag aflassen??
0 x
-
Jurgen MattheusJu
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Do 12 Jul 2012, 15:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Diegenen die er al me hunne camper stonden zullen wel prijs rijden 
0 x
-
Kristof ThijsKr
- 125cc junior EK
- Berichten: 51
- Lid geworden op: Di 13 Apr 2010, 07:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Jurgen MattheusJu
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Do 12 Jul 2012, 15:16
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Aangezien er vergunningen zijn voor dit weekend op den berg, zou er dan ni getraind mogen worden?? Van het WEER kan niks gezegd worden, de zon schijnt hie al 2 dagen!!
0 x
-
Vervloesem DannyVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Heist o/d Berg
- Contact:
Re: 19-20 MEI VLM pinkstertrofee op de Balenberg te Baal-Tre
Aan degene die nu commentaar hebben, denken jullie nu dat wij als organisatie daar plezier aan hebben dat het is afgelast.
Die parking is niet droog op 2 dagen.
Hopelijk de volgende cross beter weer.
Die parking is niet droog op 2 dagen.
Hopelijk de volgende cross beter weer.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten