Wouter voelde zich dit weekend al niet zo goed . Schouder was rood en wat gezwollen . Deze morgen bezoek aan huisarts en doorverwezen naar spoed zou blijkbaar een bacterie in geslopen zijn is ondertussen terug geopereerd meer weet ik nog niet .
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
wouter is gisteren na 6 weken herstel opnieuw geopereert aan zijn schouder heeft blijkbaar een bacteriele infectie opgelopen binnen in de wonde waardoor ze nu alles opnieuw hebben open gemaakt gekuist en spoelingen gedaan zijn plaat kon niet verwijdert worden omdat de breuk nog nie volledig hersteld was moet nu nog enkele dagen daar blijven tot de bacterie volledig uit zijn bloed is. we wensen hem sterkte en een goed herstel , want dit is echt een tegenvaller voor hem.