vlm arendonk 24 maart
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: vlm arendonk 24 maart
het was de dik in orde in arendonk!gelukkig waren wij der van gistere en hadde we gene last van de sneeuw om daar tegeraken!voor sommige was dit de oorzaak van afwezigheid!
0 x
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: vlm arendonk 24 maart
'kmoet al de hele week in de kou staan op den bouw dat ik daar in't weekend wel effe genoeg van heb frank
.Die beloften(merendeel) zitten lekker warm hun broek te verslijten op de schoolbanken en die hun knoken kunnen nog een beetje meer tegen de kou zonder dat een hele week te voelen 
0 x
- Patrick Luyten
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
http://youtu.be/7jYfo4bUbtE
Verslagje Inters Open.
De afwezigen hadden ongelijk ... en mooie wedstrijd gezien alleen
barkoud maar ja we hebben wel cross gezien.
Greeting,
Patrick
Verslagje Inters Open.
De afwezigen hadden ongelijk ... en mooie wedstrijd gezien alleen
barkoud maar ja we hebben wel cross gezien.
Greeting,
Patrick
0 x
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: vlm arendonk 24 maart
ik begrijp de piloten die puur voor hun plezier rijden maar al te goed dat ze thuisbleven,langs de andere kant vind ik ook wel dat Frank een punt heeft want het is vanuit die hoek dat het hardst geroepen werd dat ze altijd met zoveel zijn en zeker een aparte reeks willen..als er dan maar 9 aan het starthek komen dan vormt dat wel een probleem.
je kan daar over dicussieren maar ik vind niet dat Frank voor die opmerking met de vinger moet gewezen worden.
je kan daar over dicussieren maar ik vind niet dat Frank voor die opmerking met de vinger moet gewezen worden.
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Steve Van Avondt schreef:ik begrijp de piloten die puur voor hun plezier rijden maar al te goed dat ze thuisbleven,langs de andere kant vind ik ook wel dat Frank een punt heeft want het is vanuit die hoek dat het hardst geroepen werd dat ze altijd met zoveel zijn en zeker een aparte reeks willen..als er dan maar 9 aan het starthek komen dan vormt dat wel een probleem.
je kan daar over dicussieren maar ik vind niet dat Frank voor die opmerking met de vinger moet gewezen worden.
Volledig mee eens!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Etienne Dierckx schreef::lol:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkort gaan ze nog boetes uitdelen als je ni komt rijden ...
Etienne, dat gegeven is al 20 jaar oud.
Begin jaren '90 werd er in Zonhoven een cross gegeven waarvan iedereen al wist dat het niks ging worden voordat er nog maar één meter gereden was, de rijders die daar niet gingen aanzetten kwamen toen niet in aanmerking voor een FAM. afvaardiging...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Ingrid DeckxIn
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 09:10
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Het was in arendonk allemaal dik in orde rennerspark parcour overal breed viel helemaal niks op af tekeuren het beste tot nu toe!!! proficiat mannen van de delta crossers !
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Hey frank, het is ni omda het uw mening ni is da het onzin is he!!
Gij DENKT da dan mss wel als officiele VLM spreekbuis.... Lol
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Werner Castelyns schreef:Etienne Dierckx schreef::lol:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkort gaan ze nog boetes uitdelen als je ni komt rijden ...
Etienne, dat gegeven is al 20 jaar oud.
Begin jaren '90 werd er in Zonhoven een cross gegeven waarvan iedereen al wist dat het niks ging worden voordat er nog maar één meter gereden was, de rijders die daar niet gingen aanzetten kwamen toen niet in aanmerking voor een FAM. afvaardiging...
kweet het, vroeger kon je de FAM crossen vergeten als je niet alle voorjaarscrossen meedeed. Ik was zelf 1 van die gevallen die toch altijd maar meedeed om die 3 extra fam crossen te kunnen rijden. Maar dat wil nog niet zeggen dat dit de juiste manier van werken is.
Hier lag zondagmorgen 10cm sneeuw en veel wegen waren moeilijk berijdbaar ... dan moet je mensen niet gaan verwijten dat ze niet naar Arendonk gaan.
Trouwens ... het kan nog erger want die boetes hebben ooit bestaan bij BMB. Als je eerst was aangemeld voor een wedstrijd en je kwam niet zonder geldige reden ... boete betalen. (zo hebben ze me toch altijd verteld)
Laatst gewijzigd door Etienne Dierckx op Ma 25 Mar 2013, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Gino GoovaertsGi
- ama lites national champ
- Berichten: 480
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
die slijk crossen in zonhoven weet ik nog goed zelfs gewonnen hihi
zo een cross laten ze nu ni meer doorgaan
zo een cross laten ze nu ni meer doorgaan
0 x
i am dogger
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
Denk dat de vlm nie mag klagen met hun 280 ingeschreven piloten. Met een beetje meer sneeuw op de verkeerde plaats, was de cross net zoals in Peer afgelast. Als je de beelden van Patrick bekijkt lijkt het inderdaad een mooi crosske. Alleen de bevroren sporen en de koude, snijdende wind kunnen moeilijk in beeld worden gebracht.
Niet te vergeten dat verschillende catergorieën ook hun eerste proef hadden. En daarom wel 'moesten' afzakken naar Arendonk.
Niet te vergeten dat verschillende catergorieën ook hun eerste proef hadden. En daarom wel 'moesten' afzakken naar Arendonk.
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: vlm arendonk 24 maart
Robert Van Den Boer schreef:Denk dat de vlm nie mag klagen met hun 280 ingeschreven piloten. Met een beetje meer sneeuw op de verkeerde plaats, was de cross net zoals in Peer afgelast. Als je de beelden van Patrick bekijkt lijkt het inderdaad een mooi crosske. Alleen de bevroren sporen en de koude, snijdende wind kunnen moeilijk in beeld worden gebracht.
Niet te vergeten dat verschillende catergorieën ook hun eerste proef hadden. En daarom wel 'moesten' afzakken naar Arendonk.
Robert , de inters hadden proef en gij waart er niet bij ????? Gij "moest" niet ofwa
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
robert is bang da ie te goei proeve ga rije en dan over moet naar de A's!! hij wilt zoveel mogelijk prijzegeld bij de B's scoren !! tis ne hollander he dieje doe veel voort geld waaahahahaha
0 x
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
Mijn kampioenschap was op voorhand al om zeep. De volgende proef is voor ons in Lommel. Mijn oudste zoon doet dan zijn plechtige communie. Ik zit dan dus in de kerk. Zou jij misschien beter ook doen Petrus.
Gebeds- en bezinningsteksten op woensdag 27 maart
Nog vier dagen en dan is het Pasen, het feest van het 'wakker worden'.
Wakker worden, zegt God.
Wakker worden, zegt Jezus (Frankske) tegen Petrus die ingeslapen is op de Olijfberg.
Wakker worden, zegt Jezus tegen Petrus, Johannes en Jacobus die moe zijn geworden van al zijn woorden.
Wakker worden, zegt de leerkracht.
Wakker worden, zegt de moedige priester tegen arme boeren in Bolivia.
Wakker worden, zegt de negerdominee tegen zijn volk dat moedeloos het hoofd laat hangen.
Wakker worden, zegt God tegen Jezus die ligt te slapen achter zijn grafsteen.
De mensen hebben je nodig om wakker te blijven.
Gebeds- en bezinningsteksten op woensdag 27 maart
Nog vier dagen en dan is het Pasen, het feest van het 'wakker worden'.
Wakker worden, zegt God.
Wakker worden, zegt Jezus (Frankske) tegen Petrus die ingeslapen is op de Olijfberg.
Wakker worden, zegt Jezus tegen Petrus, Johannes en Jacobus die moe zijn geworden van al zijn woorden.
Wakker worden, zegt de leerkracht.
Wakker worden, zegt de moedige priester tegen arme boeren in Bolivia.
Wakker worden, zegt de negerdominee tegen zijn volk dat moedeloos het hoofd laat hangen.
Wakker worden, zegt God tegen Jezus die ligt te slapen achter zijn grafsteen.
De mensen hebben je nodig om wakker te blijven.
0 x
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: vlm arendonk 24 maart
Steve Van Avondt schreef: want het is vanuit die hoek dat het hardst geroepen werd dat ze altijd met zoveel zijn en zeker een aparte reeks willen..a
Verwart gij de inters mx2 niet met de nieuw B ??
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: vlm arendonk 24 maart
Robert Van Den Boer schreef:Mijn kampioenschap was op voorhand al om zeep. De volgende proef is voor ons in Lommel. Mijn oudste zoon doet dan zijn plechtige communie. Ik zit dan dus in de kerk. Zou jij misschien beter ook doen Petrus.
Gebeds- en bezinningsteksten op woensdag 27 maart
Nog vier dagen en dan is het Pasen, het feest van het 'wakker worden'.
Wakker worden, zegt God.
Wakker worden, zegt Jezus (Frankske) tegen Petrus die ingeslapen is op de Olijfberg.
Wakker worden, zegt Jezus tegen Petrus, Johannes en Jacobus die moe zijn geworden van al zijn woorden.
Wakker worden, zegt de leerkracht.
Wakker worden, zegt de moedige priester tegen arme boeren in Bolivia.
Wakker worden, zegt de negerdominee tegen zijn volk dat moedeloos het hoofd laat hangen.
Wakker worden, zegt God tegen Jezus die ligt te slapen achter zijn grafsteen.
De mensen hebben je nodig om wakker te blijven.
T'is precies ene van Jehova
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
David AbrahamsDa
- 80cc pilot
- Berichten: 49
- Lid geworden op: Ma 29 Nov 2010, 21:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: vlm arendonk 24 maart
ik was er niet gisteren, en ik zal eerlijk zeggen waarom. Ik ben gewoon gene fan om in zo een weer met ne moto te rijden. Vind dat ni echt verantwoord. Bij ons lag 5 cm sneeuw smorgens, vind dat niet verantwoord om mensen daar door te sturen enkel maar voor hun hobby uit te voeren. Ieder zijn keuze, er komt mij tenslotte ook niemand nie helpen om mijne hypotheek af te legge als ik de de kliniek steek:-)
0 x
*AKA* Schicht
-
Luka PeraLu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 165
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 10:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
frankske, weet jij misschien waarom de eerste reeks van de junioren mx1 niet op mylaps staat?
de mense moge zegge wa ze wille, ondanks de kou een goei crosske!!
de mense moge zegge wa ze wille, ondanks de kou een goei crosske!!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten