27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Frank Janssen Di 23 Okt 2012, 18:04

dit weekend strijken de jms en vlm karavaan neer bij mc de vrijheid in helchteren.op zaterdag is de jms aan de beurt om hun sluitingswedstrijd aan te vangen ,hier zullen ook verkleedpartijen zich voordoen ,want ook de jeugdrijdertjes gaan zich voor de laatste maal mogen uitleven dit seizoen
op zondag is er de officiele sluitingsprijs in vlm rangen met natuurlijk de finales van het najaars kampioenschap voor mekaniekers, dames en ook de vergunninghouders gaan natuurlijk ook weer vol aan de bak, als apotheose is er na het grote succes van vorig jaar ook weer 'showtime'
dit zijn diverse piloten die zich om ter gekst kleden en natuurlijk show geven op het circuit, hier zijn dan ook leuke prijzen mee te verdienen,vorig jaar won dave kaers als vrouw verkleed , kleedje te kort en op den duur zag je enkel nog een piloot getooid in string de vele springheuvels overvliegen , mega peewee ook nog een olifant een leeuw , kortom deze rijders werken spontaan op de lachspieren, hilarische taferelen ,enkel voor showtime zou je de verplaatsing maken,naar helchteren.
kortom er zal weer heel wat te beleven vallen bij ludo en heidi die u allen verwachten dit weekend!
0 x


speaker Frankske
St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Steff Kerckhofs Di 23 Okt 2012, 20:00

ik kijk ernaar uit !!!!!
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Frank Janssen Wo 24 Okt 2012, 17:56

ongetwijfeld zullen heel wat gastrijders van de partij zijn in alle categorieen , daarom even vermelden dat de inschrijvingen starten om 7h in de feesttent en dit tot 9h.
aanvang trainingen 8h eerste reeks vanaf 10h.
0 x


speaker Frankske
Jo
Joliens Alessandro
125cc rookie
Berichten: 138
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Joliens Alessandro Wo 24 Okt 2012, 19:43

gps adres?
vanaf wanneer mag je vrijdag op de parking?
0 x


Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Rob Vandewinkel Wo 24 Okt 2012, 19:56

gps adres is Ruitersbaan te Linde-Peer
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Petrus De Winter Do 25 Okt 2012, 20:24

Stillekes hier , stillekes maarja iedereen zal aan zijne winterslaap bezig zijn zeker .
Als er iemand iets weet over het parcoer mag dat er wel opzetten .
0 x


Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor David Jacobs Do 25 Okt 2012, 21:52

Is dat hetzelfde circuit als begin van dit seizoen?
Mooie afsluiter.
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Frank Janssen Vr 26 Okt 2012, 05:39

nee david ,dat was linde peer, het is aan de andere kant van de baan!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Rob Vandewinkel Vr 26 Okt 2012, 11:09

parcoer is ietsjes anderser dan vorig jaar het wasbord ligt nu tegenover de tent en er zijn meer bergen aangelegd en 3 kom bochten voor foto`s kun je op volgende link terrecht http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 201&type=3
ligt er vrij goed bij doordat het de hele voormiddag wat geregent heeft hier en daar schuift het wel wat
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Petrus De Winter Vr 26 Okt 2012, 12:35

Zijn dat fotos van vandaag ? Precies niet er is hier al redelijk wat uitgevallen .
Laatst gewijzigd door Petrus De Winter op Za 27 Okt 2012, 20:26, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Rob Vandewinkel Vr 26 Okt 2012, 13:22

nee dit zijn foto`s van de woensdag en het parcoer ligt er vrij goed bij hier en daar beetje vetiig ma van de rest ligt het er vrij goed bij
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
Ha
Hakan Van Der Heyden
125cc rookie
Berichten: 149
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Hakan Van Der Heyden Vr 26 Okt 2012, 19:03

hoe laat beginnen da trainingen morgen?
mvg
0 x


Van der Heyden Hakan
VLM Nieuwelingen MX2 #11
Gebruikersavatar
Rob Vandewinkel
125cc rookie
Berichten: 124
Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: bree
Contact:

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Rob Vandewinkel Vr 26 Okt 2012, 19:28

*
INSCHRIJVINGEN: Vrijdag van 19u30 tot 21u00
Zaterdag van 07u30 tot 09u00
Officiële oefeningen: VERPLICHTE TIJDSTRAINING
9u00: Pit - Bike 10u00: Juniors & Aspiranten
9u15: Animatie – 8 jaar 50-60-65cc. 10u15: Amateurs A & B
9u30: Nieuwelingen 65cc. 10u30: Daglicenties
9u45: Nieuwelingen 85cc.
WEDSTRIJDEN:
EERSTE REEKS TWEEDE REEKS
11u30: Pit-Bikes 14 min + 1r. 15u00: Pit-Bikes
11u50: Animatie 50-60-65cc 10 min 15u20: Nieuwelingen 65cc.
12u05: Nieuwelingen 65cc. 12 min + 1r. 15u35: Nieuwelingen 85cc.
12u20: Nieuwelingen 85cc. 12 min + 1r. 15u50: Animatie 50-60-65cc. 10min.
12u35: Juniors & Aspiranten 15 min + 1r. 16u05: Juniors & aspiranten
12u55: Amateurs A 14 min + 1r. 16u25: Amateurs A
13u15: Amateurs B 14 min + 1r. 16u45: Amateurs B
13u35: Daglicenties 14 min + 1r. 17u05: Daglicenties
1
0 x


vlm nieuweling mx1a #22
Ha
Hakan Van Der Heyden
125cc rookie
Berichten: 149
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Hakan Van Der Heyden Vr 26 Okt 2012, 19:51

merci rob
0 x


Van der Heyden Hakan
VLM Nieuwelingen MX2 #11
Da
Davy Meese
mx3 wk champ
Berichten: 575
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Davy Meese Vr 26 Okt 2012, 20:46

hoe ligt het erbij nu??
0 x


Ha
Haex Patrick
mx2 amateur champ
Berichten: 185
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 11:32
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Haex Patrick Vr 26 Okt 2012, 22:18

ben om 16u00 daar geweest, en lag er nog zeer goed bij!
0 x


thunder 1, member of rolly's kliekske
Ra
Randy Blyau
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Wo 30 Sep 2009, 22:25
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Contact:

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Randy Blyau Za 27 Okt 2012, 00:01

Deze avond bericht gekregen van vrienden die al ter plaatse zijn dat het er goed bij ligt !! Morgen en zondag droog en zon, dus op naar een mooie afsluiter van het seizoen !! ;-)
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Frank Janssen Za 27 Okt 2012, 14:11

gisteravond was het oprijden wel wat drassig ,maar het droogt er heel goed , het circuit ligt er heel goed bij , rennerspark was dus bij het binnenrijden wat nat , maar dat zou intussen ook al beter zijn ,de mensen van mc de vrijheid verwachten dus de grote massa , met rijders uit zowat alle federaties van belgie zou het dus wel eens een drukke bedoening kunnen worden , vergeet ook niet de reeks showtime waarin rijders verkleed zijn en de menigte op lachsalvo's trakteren,ook de terugkeer naar het winteruur niet vergeten , 1uur langer slapen zodat je uitgerust naar helchteren kan vertrekken om getuige te zijn van de sluitingsprijs in de vlm rangen , nog altijd de meest vooruitstrevende federatie in belgie!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Rolly Geerkens
mx2 wk champ
Berichten: 655
Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Rolly Geerkens Zo 28 Okt 2012, 19:40

De foto's van deze wedstrijd staan nu online op www.rolly-pics.be

enjoy the pics ;-)

greetz rolly en Bertje.
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 27 en 28oktober finales najaarscross vlm helchteren

Berichtdoor Nico Hendrickx Zo 28 Okt 2012, 20:10

Mooie cross, WEERAL knap werk van organisatie.
Zalig parcour om te komen rijden.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

Aanmelden · Registreer