23september finale vlm kampioenschap minderhout

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Janneke Luyten Zo 23 Sep 2012, 21:43

@ Robert Van Den Boer : familiedag gaat door te Geel op 4 november 2012 (staat zo op site van JMS).
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Frank Janssen Zo 23 Sep 2012, 21:54

net zo goed als doof terug van minderhout, proficiat aan alle nieuwe kampioenen
beloften brett michiels
nieuw mx2 sam de wit
nieuw a tim hendrickx
nieuw b koen keyenberg
recreanten chris peeters
quads joeri de cremer
jun mx2 keanu dutre
jun mx1 kristof martens
nationalen mx2 jens hendrickx
nationalen mx1 jelle meeus
inters b kenzo buys
inters mx2 sven scheynen
inters a sven breugelmans
zijspan b dave op de beeck davy van hove
zijspan a jan goethals dimitri van deursen
en nu op naar de umc finale op de horensbergdam in genk
dikke proficiat aan alle champs!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Robert Van Den Boer Zo 23 Sep 2012, 22:00

Dank u Janneke.
0 x


Ed
Edward Weyers
125cc junior EK
Berichten: 96
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Edward Weyers Ma 24 Sep 2012, 08:22

dikke proficiat aan alle champs
0 x


Ba
Bart De Backer
125cc junior EK
Berichten: 74
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 09:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Bart De Backer Ma 24 Sep 2012, 10:45

vond het persoonlijk wel een heel eerlijk parcour, een kampioenschap waardig, een echte cross, wel zwaar maar dat hoort erbij
Goed werk van de organisatie
0 x


Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 24 Sep 2012, 12:27

Ik ben al lang blij dat die regen pas gevallen is op de weg terug naar huis. Tis wel de eerste keer in mijn crosscarriere dak drie filters op nen dag heb moeten steken. En ik steek nie rap nen nieuwe.
0 x


Da
Dave Dankers
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Dave Dankers Ma 24 Sep 2012, 17:04

plezante cross, den ondergrond was zeer mul maar toch kei plezant om nog eens door die diepe putten te beuken
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Thijs
125cc rookie
Berichten: 121
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:45
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Jeroen Thijs Ma 24 Sep 2012, 18:03

@Robert "Nieuwe" filters??????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Petrus De Winter Ma 24 Sep 2012, 20:00

Jeroen Thijs schreef:@Robert "Nieuwe" filters??????? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Jeroen , tuurlijk geen nieuwe filters , t'is nen hollander he :twisted: :twisted:
0 x


Gebruikersavatar
Patrick Luyten
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Patrick Luyten Ma 24 Sep 2012, 20:55

Hallo,

Filmpje 1st Reeks Inters
http://youtu.be/KLZksfkbHyM

Groeten,

Patrick
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Nico Hendrickx Ma 24 Sep 2012, 21:10

Filmke van de crash van Kenny Janssens in de tent...
http://www.youtube.com/watch?v=gou_9e8CKVk
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Filip Hardis Ma 24 Sep 2012, 22:01

Godmiljaarde, gerellige inzinking van pouidor Janssens! Wa zou hij daar aan overgehouden hebben vandaag??
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Robert Van Den Boer Ma 24 Sep 2012, 22:27

Filters kunde uitwassen hé mannen. En met de haardroger was hem rap droog ;-). Blauwvlaggen, Waarvoor is da goe? Ik weet al een halve ronde op voorhand da ze eraan komen. Ik heb veel vrienden bij de inters, zelfs tijdens training groeten ze me al :-)
Da zal allemaal wel beteren als er volgend jaar gesplitst wordt.
0 x


Ja
Janssens Kenny
125cc rookie
Berichten: 114
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 17:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Janssens Kenny Ma 24 Sep 2012, 22:34

hey harre, wonder maar waar was ik al om 8u wakker en heb gewoon vandaag gaan werken met de laat avond shift se :d:d er waren er nog veeeeelll erger als ik ze :d:d mss best da ze da ni hebben gefilmd haha... vermoeidheid en beetje alcohol ga ni samen en zeker als ge er ni tegen kunt he ma na een lang seizoen mag dat wel is een keertje denk he :d:d
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Frank Janssen Ma 24 Sep 2012, 22:37

en zoveel wint de poulidor er ook niet he , gister was het nog is prijs .chapeau kenny dat jij de moed hebt om altyd op die tweede plaats te stranden , en toch blijft vechten , het siert jou als piloot ,je bent de chouchou van het vlm volk!!!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Filip Hardis Ma 24 Sep 2012, 23:14

Kenny, af en toe moet ge u ne keer helemaal "smijten"! lol
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Francois Rombouts Di 25 Sep 2012, 09:24

ik vond het wel een mooi parkoers maar reet als finale heeft toch net dat tikkeltje meer
waarom de paastrofee is niet ergens anders rijden en de finale terug in reet???
enkele sfeerbeelden staan al online

www.frpictures.be
0 x


Er
Eric Vermassen
50cc rider
Berichten: 12
Lid geworden op: Za 15 Sep 2012, 20:18
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Eric Vermassen Di 25 Sep 2012, 10:27

@frank, volgend jaar zal het wel beteren...

ik vond het parkoer een schande voor een finale cross. geen cross voor de jeugd geven.in de meeste bochten maar 1 lijn, de als je dan tog een wasbord legt dan kan je er tog iets fatsoenlijk van maken? voor een finale cross had het wat spectaculairder mogen zijn naar mijn gedacht. ik denk dat er verscheidene clubs de finale-cross willen organiseren en die wel willen inrichten voor de jeugd.
0 x


Da
Damon Dhanis
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Do 16 Aug 2012, 17:46
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Damon Dhanis Di 25 Sep 2012, 21:06

0 x


Da
Davy Bierens
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: 23september finale vlm kampioenschap minderhout

Berichtdoor Davy Bierens Di 25 Sep 2012, 21:51

Francios en Damon merci ferm foto's
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer