vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
St
Stefan Van Diest
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 31 Jul 2012, 23:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Stefan Van Diest Di 31 Jul 2012, 23:27

ben daar om 20 uur geweest en toen was er niets afgespannen , en het wordt zeker verwijderd eventueel door mij zelf .
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Davy Derboven Wo 01 Aug 2012, 12:03

mag er plaats gehouden worden vanaf vrijdag voor mensen die van de zaterdag opkomen ?
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Petrus De Winter Wo 01 Aug 2012, 12:48

He Davy , zo niet beginnen he .
Als alleman dat doet.
0 x


Mi
Michael Goris6
50cc rider
Berichten: 13
Lid geworden op: Do 12 Apr 2012, 14:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Michael Goris6 Wo 01 Aug 2012, 13:29

Met "generaal" Danny Wouters aan de start. Lees dit artikel: http://www.mxworld.be/artikel/3917/%60G ... te-Betekom
Wordt zeker en vast een mooie cross.
0 x


Li
Lies Nagels
125cc rookie
Berichten: 122
Lid geworden op: Do 09 Feb 2012, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Lies Nagels Wo 01 Aug 2012, 14:25

mag men zaterdag en zondag rijden met dagvergunning?
0 x


Ma
Mario Volss
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Mario Volss Wo 01 Aug 2012, 16:14

dus als ge niet tegelyk kunt aankomen , door je op zaterdag moet werken , maar de andere vrienden crossen zaterdags en wonen bovendien aan de andere kant van het land , wil dat zeggen dat ge nooit kunt samen staan ,dus alleen gepensioneerde kunnen samen en vooraan staan en hebben dan meestal nog geen piloot by ook ,
0 x


Ma
Mario Volss
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Mario Volss Wo 01 Aug 2012, 16:55

en dus als je eens vrienden uitnodigt met hun camper of zo maar kunnen pas later komen , mogen ze wel langs de kassa passeren maar sta je wel niet samen, is vlm dan geen gezellig samen zyn meer ? volgens de site toch wel heb ik gelezen !
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Frank Janssen Wo 01 Aug 2012, 16:57

lies als je zaterdag deelneemt met een dagvergunning , kan het niet op zondag ,enkel indien je op zaterdag pitbike rijdt met dagvergunning ,het is perfect mogelijk op 1 van de twee dagen te rijden met dagvergunning .bij twijfel bel je even met het vlm bestuur http://www.vlmcross.be
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Frank Janssen Wo 01 Aug 2012, 17:03

ten eerste mario het is niet alle weken zo , de balenberg heeft al niet erg veel parking , de jms zal er een eerste maal van de partij zijn , vandaar deze maatregel ,wat je schrijft over vlm geen gezellig samenzijn,moet je echt bij elkaar staan om fun te hebben langs het circuit , van 100meter van elkaar af te staan kan je nog altyd s'avonds bij elkaar komen he , ik heb ook elke zaterdag serieuze wandelingen af te leggen als ik ergens een babbelke wil gaan doen , en hoewel ik op zondag een micro vastheb zit ik toch niet over een parkeerplek te zagen he!
0 x


speaker Frankske
Ma
Mario Volss
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Mario Volss Wo 01 Aug 2012, 17:33

inderdaad frank maar wy hebben 1 gezamelyke stroomgroep , hoe moeten we dat dan oplossen? en zeg nu niet : dan koopt ge er ieder 1, want het geld groeit niet op onze rug
0 x


Ma
Mario Volss
peewee pilot
Berichten: 4
Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Mario Volss Wo 01 Aug 2012, 17:39

en een verleng kabel van 100 of 200 meter moet ik nog tegenkomen
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Janneke Luyten Wo 01 Aug 2012, 17:47

'k Zal de woorden van Jurgen Bijnens eesn herhalen : hier kunnen er nogal een stukse zagen.
0 x


Ed
Edward Weyers
125cc junior EK
Berichten: 96
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Edward Weyers Wo 01 Aug 2012, 17:49

ja das waar Janneke Luyten :lol: :lol: :D :D :roll:
0 x


Ro
Ronny Verbruggen
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Ma 23 Aug 2010, 17:47
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Ronny Verbruggen Wo 01 Aug 2012, 18:17

edward gij ok beneden staan he dan
0 x


Ed
Edward Weyers
125cc junior EK
Berichten: 96
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Edward Weyers Wo 01 Aug 2012, 18:21

nee nee ronny ik moet daar aan de inkom gaan staan :lol:
0 x


Li
Lies Nagels
125cc rookie
Berichten: 122
Lid geworden op: Do 09 Feb 2012, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Lies Nagels Wo 01 Aug 2012, 18:33

dus ik betaal zaterdags een dagvergunning mag ik wel rijden,en wil zondags ook een dagvergunning betalen mag ik nie rije dan :shock:
0 x


Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Nico Hendrickx Wo 01 Aug 2012, 19:28

Edward Weyers schreef:ja das waar Janneke Luyten :lol: :lol: :D :D :roll:

Ja da zal wel zijn da die gelijk heeft, de JMS en de VLM sta altij bij een en altijd plaats voor elle....Ne goeie die iets zegd.. hahahahahahahaha
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Frank Janssen Wo 01 Aug 2012, 19:42

lies een dagvergunning is maar voor 1dag he en als je amateur rijd in de jms kan je normaal in de vlm niet meerijden.en mss eens eerst het vlm bestuur bellen met jou vraag!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Dimitri Wuyts
ama lites eastcoast champ
Berichten: 449
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Alken
Contact:

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Dimitri Wuyts Wo 01 Aug 2012, 20:19

Wij komen voor de 1x vlm rije hopelijk valt het mee ;) zijn er foto's van het parcour ? grzz
0 x


Mister Crash #859 ! VBM Nationale Mx1/Mx3 {No Pain ~ No game}
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg

Berichtdoor Frank Janssen Wo 01 Aug 2012, 20:24

dimitri www.fotorene.be , www.davemx.be, www.frpictures.be
de vlm had er al de pinkstertrofee.(27en 28mei)
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

Aanmelden · Registreer