TIME4MX v3
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
TIME4MX v3
Yup,
Zoals je ziet is de lay-out (een beetje) veranderd. Hieronder int kort de veranderingen.
Doel
- opfrissen layout, easier on the eyes.
- een simpelere gebruikerspaneel en priveberichten-systeem.
Nieuwe features
- news feed (zie bovenaan), dit is simpel een mix van mxworld en motocrossplanet. Als je op een nieuws klikt word je verwezen naar het desbetreffende artikel.
- snel reply antwoord, je kan nu gewoon reageren onder een topic
- Mogelijkheid om bijlagen toevoegen (max 256kB), zo kan je images toevoegen zonder imageshack te gebruiken. Enkel voor de forums te koop en gezocht is deze feature uitgeschakeld. Ook hier dien je minimaal 10 berichten voor te hebben om deze feature te gebruiken.
- voor een bericht citeren, verwijderen, wijzigen, moet je eerst op "andere acties" klikken vanonder.
- nieuw forum mx fysiek
- minimum 10 berichten hebben vooraleer je kan posten in mx business.
Whats away?
- geen kleuren meer reply's en posts.
Ik sta zeker open voor suggesties, maar iedereen zal eerst een beetje moeten wennen. (de eerste indruk telt niet mee).
Lander
Zoals je ziet is de lay-out (een beetje) veranderd. Hieronder int kort de veranderingen.
Doel
- opfrissen layout, easier on the eyes.
- een simpelere gebruikerspaneel en priveberichten-systeem.
Nieuwe features
- news feed (zie bovenaan), dit is simpel een mix van mxworld en motocrossplanet. Als je op een nieuws klikt word je verwezen naar het desbetreffende artikel.
- snel reply antwoord, je kan nu gewoon reageren onder een topic
- Mogelijkheid om bijlagen toevoegen (max 256kB), zo kan je images toevoegen zonder imageshack te gebruiken. Enkel voor de forums te koop en gezocht is deze feature uitgeschakeld. Ook hier dien je minimaal 10 berichten voor te hebben om deze feature te gebruiken.
- voor een bericht citeren, verwijderen, wijzigen, moet je eerst op "andere acties" klikken vanonder.
- nieuw forum mx fysiek
- minimum 10 berichten hebben vooraleer je kan posten in mx business.
Whats away?
- geen kleuren meer reply's en posts.
Ik sta zeker open voor suggesties, maar iedereen zal eerst een beetje moeten wennen. (de eerste indruk telt niet mee).
Lander
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
David NelenDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 182
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:31
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Essen
- Contact:
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
Wat ik allesbehalve makkelijk vind is dat nu de posts, en de avaters gewoon onder mekaar doorlopen...
Is het niet beter om de avaters aan de linkerzijde te zetten, en de tekst rechts? Zo vind ik het niet makkelijk om bvb een reeks reacties na mekaar te lezen.
Is het niet beter om de avaters aan de linkerzijde te zetten, en de tekst rechts? Zo vind ik het niet makkelijk om bvb een reeks reacties na mekaar te lezen.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Dave CoekaertsDa
- mx all time winner
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Aarschot
-
Johnny Van WalleJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 92
- Lid geworden op: Za 28 Jan 2012, 18:27
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
David NelenDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 182
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:31
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Essen
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Verschil tussen vorige layout en deze : vorige was met de tijd mee, dit ziet eruit als een forum van 2003/2004
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: TIME4MX v3
alle veranderingen zijn daarom niet beter, er is waarschijnlijk een hoop werk ingekropen,waarvoor dank lander, maar de vorige was voor mij ook overzichtelijker !
0 x
speaker Frankske
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
Met alle respect voor u Lander maar ik sta de andere reacties bij en vond het "vroeger" ook beter... 
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Filip DebloudtsFi
- 125cc junior EK
- Berichten: 62
- Lid geworden op: Vr 01 Jan 2010, 12:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Nijlen
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Véél beter leesbaar, vooral op smartphone.
Snel reageren werkt ook veel leuker dan editor.
Ik denk dat je er vooral enkele dagen aan moet gewoon geraken :-)
Snel reageren werkt ook veel leuker dan editor.
Ik denk dat je er vooral enkele dagen aan moet gewoon geraken :-)
0 x
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
- Berichten: 535
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: USofMX
Re: TIME4MX v3
Vond deze van vroeger ook beter ze, tstekt in mijn ogen!
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: TIME4MX v3
Der is toch nog gene cross , tis eens iets anders om over te lullen.
Zal wel wennen.
Zal wel wennen.
0 x
- Jonas Vleugels
- mx2 amateur champ
- Berichten: 182
- Lid geworden op: Ma 11 Okt 2010, 19:02
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Dieter Debaets
- mx all time winner
- Berichten: 1024
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: TIME4MX v3
Layout vind ik goed.
Enkel zou ik de het lettertype kleur van iemand die iets geschreven heeft aanpassen . Een andere kleur of zwart .
Dan zie je vlugger wat hij heeft geschreven .
Maar anders Cva . Knap werk.
Enkel zou ik de het lettertype kleur van iemand die iets geschreven heeft aanpassen . Een andere kleur of zwart .
Dan zie je vlugger wat hij heeft geschreven .
Maar anders Cva . Knap werk.
0 x
"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
-
Jordy LaureynsJo
- ama lites national champ
- Berichten: 530
- Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 19:37
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
ja beter onderscheid tussen tekst, avatar, onderschrift en profielinfo mag wel
het is nu zoeken naar de eigenlijke tekst..
én de achtergrond en dan een andere bovenste balk? dat vind ik maar raar/ambetant
voor de rest prima, kleuren veel beter als vroeger, en dit zal wrsl wel beter zijn voor op de smartphone ^^
het is nu zoeken naar de eigenlijke tekst..
én de achtergrond en dan een andere bovenste balk? dat vind ik maar raar/ambetant
voor de rest prima, kleuren veel beter als vroeger, en dit zal wrsl wel beter zijn voor op de smartphone ^^
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Ik begrijp deze eerste reacties. Maar weten jullie de reacties op V2 nog?
Ik in ieder geval wel, en ik heb een ferm deja vu gevoel
.
Ik heb wel nog een vraagje, waar zijn alle knoppen naartoe? Zoals quote, pm ... En waar zijn onze smileys heen?
*klikt op volledig bewerker*
Oh, hier dus
.
Misschien onderaan elk topic ook nog een knopje zetten voor een nieuwe post te maken.
Ik in ieder geval wel, en ik heb een ferm deja vu gevoel
Ik heb wel nog een vraagje, waar zijn alle knoppen naartoe? Zoals quote, pm ... En waar zijn onze smileys heen?
*klikt op volledig bewerker*
Oh, hier dus
Misschien onderaan elk topic ook nog een knopje zetten voor een nieuwe post te maken.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Kevin OffermansKe
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 20:48
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: TIME4MX v3
Misschien ook suggestie om het tekoop/verkoop topic alleen leesbaar te maken voor ingelogde bezoekers? Kan niet iedereen zien wie welke motor heeft en tekoop aanbied!
0 x
Vlm nieuwelingen mx2 #89/ rosa motoren- bours bv-gptrans-claydrum
- Marvin Maes
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Leopoldsburg
-
Hooyberghs ProsperHo
- 80cc pilot
- Berichten: 43
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: TIME4MX v3
Sorry voor het werk,maar ook ik vind dit onoverzichtelijk en vind het vorige veeeee...l beter.
Prosper
Prosper
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: TIME4MX v3
Jullie hebben een punt dat het lezen van de topics duidelijker kan, ik zal er nog eens mee experimenteren.
Maar verder dan dit kijken de meeste ook niet, ik kreeg via mail regelmatig vragen over hoe verander ik mijn profiel, hoe stuur ik een PM, daar heb ik nu het meeste werk in gestoken zodat dit eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Anyway, wij (moderators en andere betrokkenen) hebben met 20 man een maand deze layout getest, en als we dan terugkeren naar de "oude" layout dan kiezen we duidelijk voor de deze.
Ook zijn de reacties nu idem dito aan de reacties op de "oude" layout v2 indertijd, het is gewoon even wennen.
Maar verder dan dit kijken de meeste ook niet, ik kreeg via mail regelmatig vragen over hoe verander ik mijn profiel, hoe stuur ik een PM, daar heb ik nu het meeste werk in gestoken zodat dit eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.
Anyway, wij (moderators en andere betrokkenen) hebben met 20 man een maand deze layout getest, en als we dan terugkeren naar de "oude" layout dan kiezen we duidelijk voor de deze.
Ook zijn de reacties nu idem dito aan de reacties op de "oude" layout v2 indertijd, het is gewoon even wennen.
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Willy Michiels
- 125cc junior EK
- Berichten: 92
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten