Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor koen bervoets Ma 24 Okt 2011, 10:00

rickard sandberg en filip Thuresson naar sturm racing
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 24 Okt 2011, 12:14

in het lijstje van steven staan toch weer wat namen waar ze serieus last mee gaan hebben ....





als ze een eerste of tweede keer gedubbeld worden .... :roll:
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Steven Van Kempen Ma 24 Okt 2011, 13:34

koen bervoets schreef:rickard sandberg en filip Thuresson naar sturm racing


Sandberg geloof ik niet, 2011 niet helemaal goed verlopen die samenwerking.
0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor koen bervoets Di 25 Okt 2011, 09:25

wat ga ramon nu doen volgend jaar??
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Etienne Dierckx Di 25 Okt 2011, 10:04

zorgen dat hij terug een normaal leven kan lijden. Ik vrees dat die nog niet echt met motorcross bezig is ....
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor koen bervoets Di 25 Okt 2011, 12:46

Etienne Dierckx schreef:zorgen dat hij terug een normaal leven kan lijden. Ik vrees dat die nog niet echt met motorcross bezig is ....



als hij volgend seizoen terug aan start moest staan is het dan alsnog bij geboers of is zijn plaats nu ingepalmd door leok
0 x


Jo
Jonas De Wilde
125cc junior EK
Berichten: 88
Lid geworden op: Ma 11 Jan 2010, 17:59
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Adegem
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Jonas De Wilde Di 25 Okt 2011, 17:33

die kan toch nooit volg seizoen al trg op zen niveau zijn voor mee te doen met het WK...
beetje realistisch blijven e
0 x


Gebruikersavatar
koen bervoets
european champ mx2
Berichten: 243
Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Paal-Beringen

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor koen bervoets Di 25 Okt 2011, 23:49

Jonas De Wilde schreef:die kan toch nooit volg seizoen al trg op zen niveau zijn voor mee te doen met het WK...
beetje realistisch blijven e


heb erbij gezegd als het moest kunnen
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Andy Moens Wo 26 Okt 2011, 21:06

mx dreamteam heeft ook Perry Nagelkerken aangeworven als nieuwe piloot , ik weet niet of hij ook ek zal rijden maar is in elk geval een rijder voor het mx dreamteam
0 x


Ma
Mark Frijters
european champ mx2
Berichten: 201
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Mark Frijters Do 27 Okt 2011, 18:58

EK is wel wat zot denk :)
0 x


Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Steven Van Kempen Vr 28 Okt 2011, 19:37

Brian Bogers tekent twee jarige deal met Stabilo Pro Grip MX Team! De 15-jarige crosser gaat het ONK en EK MX2 rijden op een KTM.

Teamgenoten worden op kort termijn bekend gemaakt.
0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Andy Moens Vr 28 Okt 2011, 21:12

Mark Frijters schreef:EK is wel wat zot denk :)


is mss wel wat vroeg maar sommige doen het ook gewoon zo om een jaartje te leren en te kijken , voor vele jongens is de druk er veel hoger als ze gewend zijn en daarom hebben er vele ook een jaar nodig om zich comfortabel te voelen
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Filip Hardis Za 29 Okt 2011, 00:40

een wijs man, ook een forummer hier, zei ooit....

Probeer eerst eens bij de inters iedereen het snot uit de neus te rijden voorda ge de wereld wilt intrekken.... Daar zat veel wijsheid in denk ik.

Het is ni omda ge Juniors VLM elke week wint da ge in europa iets kunt betekenen. En ik denk dat het niet geweldig motiverend moet zijn om et ene jaar elke week mee te doen voor de prijzen, en het jaar daarop amper ne rol van betekenis te kunnen spelen(ook al ga je in vergelijking dan 3 klassen hoger ofzo)
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Jan Janssens Za 29 Okt 2011, 07:30

Filip Hardis schreef:een wijs man, ook een forummer hier, zei ooit....

Probeer eerst eens bij de inters iedereen het snot uit de neus te rijden voorda ge de wereld wilt intrekken.... Daar zat veel wijsheid in denk ik.

Het is ni omda ge Juniors VLM elke week wint da ge in europa iets kunt betekenen. En ik denk dat het niet geweldig motiverend moet zijn om et ene jaar elke week mee te doen voor de prijzen, en het jaar daarop amper ne rol van betekenis te kunnen spelen(ook al ga je in vergelijking dan 3 klassen hoger ofzo)



groot gelijk Filip , Steve Ramon bv won in 1995 iedere week bij de inters 125 met een voorsprong van een halve minuut om dan naar het WK te gaan ..en door chiodi gedubbeld te worden in 1996 ...en zo zijn er nog voorbeelden genoeg .
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 29 Okt 2011, 10:16

Het was al een overwinning op zijn eigen als ge gekwalificeerd kon geraken als je de overstap deed.
0 x


Fr
Freddy Janssens
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 17:29
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Freddy Janssens Za 29 Okt 2011, 12:19

rijd plessers een héél seizoen mee ?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 30 Okt 2011, 18:37

Andy Moens schreef:mx dreamteam heeft ook Perry Nagelkerken aangeworven als nieuwe piloot , ik weet niet of hij ook ek zal rijden maar is in elk geval een rijder voor het mx dreamteam

nagelkerken zal vlm en bmb combineren en zal bij nationalen rijden
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Andy Moens Zo 30 Okt 2011, 21:51

nationalen vlm Frank en beloften bmb dan
0 x


Gebruikersavatar
Steven Van Kempen
mxdn winner
Berichten: 900
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Gemert, NL
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Steven Van Kempen Ma 31 Okt 2011, 20:16

http://www.crossxl.nl/2011/10/fim-de-li ... t-wk-2012/

Belgie heeft nu naast JM Racing nog twee MX2-teams!!
0 x


Steven van Kempen/KEMCO
http://www.kemcosportspr.nl
Steven {at} kemcosportspr.nl
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Gunther Smeys Ma 31 Okt 2011, 20:28

ik dacht nog 3....
Diga, Lieber, Standing construct... of ben ik mis ??
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 14 gasten

Aanmelden · Registreer