Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
He
Heidi Indekeu
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Heidi Indekeu Ma 17 Okt 2011, 11:47

Hallo iedereen,
We zijn alles in gereedheid aan brengen om van de laatste mekaniekerscross een juweeltje te maken.
De mannen zijn vandaag begonnen met palen te kloppen en de bergen zijn al klaar.
We hebben 2 dagen cross, zaterdag JEUGD en zondag mekaniekers, DAMES en
de mooist verkleede piloot krijgt ook een suprise(apparte reeks)

Het GPS adres is ruitersbaan, Linde-Peer
Naast de manége van Paesen afrijden en dan recht door naar achter richting het militair domein.
Iedereen is natuurlijk meer dan welkom
0 x


Gebruikersavatar
Michael Ratanakul
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Vr 19 Aug 2011, 17:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: wiekevorst

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Michael Ratanakul Ma 17 Okt 2011, 17:04

Zijn er mischien al foto's van het circuit ?
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Frank Janssen Ma 17 Okt 2011, 17:10

ik sta al te trappelen van ongeduld heidi ;)
0 x


speaker Frankske
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Mike Van Dijck Ma 17 Okt 2011, 19:21

meer info over die reeks da ge verkleed moet meerijn? :P
is da 1 reeks gewoon zoals ne superfinal ofiets?
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Davy Derboven Ma 17 Okt 2011, 19:32

is da op het parcour van in het begin van het jaar ? greetz
0 x


Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Marvin Maes Ma 17 Okt 2011, 19:33

wil ook meer info over de verkleed ding :D
0 x


Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Marvin Maes Ma 17 Okt 2011, 19:33

Davy Derboven schreef:is da op het parcour van in het begin van het jaar ? greetz

op facebook staan wa fotos :D
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Frank Janssen Ma 17 Okt 2011, 19:34

dacht dat dat parkoer linde peer was davy , dat was inderdaad een juweeltje!
0 x


speaker Frankske
He
Heidi Indekeu
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Heidi Indekeu Ma 17 Okt 2011, 19:59

Hallo mannen,

Foto's gaan we proberen voor morgen of woensdag.
i.v.m die verkleed reeks willen we meegeven dat het zou gaan over 2 reeksen voorzien om direkt na de dames te rijden.
Als jullie het liever maar 1 reeks zouden willen doen dan mogen jullie via dit forum reageren en dan laten we het weten aan VLM dat het maar 1 reeks wordt maar dan wel in de namiddag na de dames.
Graag uw reactie ????
0 x


He
Heidi Indekeu
50cc rider
Berichten: 10
Lid geworden op: Ma 14 Mar 2011, 14:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Heidi Indekeu Ma 17 Okt 2011, 20:04

Het GPS adres is; ruitersbaan, Linde-peer.

Raar zullen jullie denken maar het parcour ligt op grondgebied Helchteren en het rennerspark op grondgebied
linde-peer
Neen, het is niet op het zelfde parcour als begin van het jaar.
Het is ongeveer 500m verders en aan de rechtse kant voor wie van Helchteren centrum komt.
Het is vlak langs de manége van Paesen de straat in en dan recht naar achter een verharde steentjes weg op.
0 x


Gebruikersavatar
Ronny Neelen
mx2 wk champ
Berichten: 619
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: NEEROETEREN

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Ronny Neelen Di 18 Okt 2011, 16:23

Mike Van Dijck schreef:meer info over die reeks da ge verkleed moet meerijn? :P
is da 1 reeks gewoon zoals ne superfinal ofiets?

ge gaat voor de eerste plaats zeker.... ;)
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Rudi Bouly Di 18 Okt 2011, 16:46

altijd een prachtorganisatie van Ludo , Heidi & co
0 x


Va
Vanoosterhout Bart
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 15:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Vanoosterhout Bart Di 18 Okt 2011, 17:23

Weet iemand of ik zondag met een dagvergunning kan meerijden bij de nieuwelingen mx2?
0 x


el barto 55
Gebruikersavatar
Roy Cloot
ama lites eastcoast champ
Berichten: 412
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Roy Cloot Di 18 Okt 2011, 17:30

@vanoosterhout: schrijf u in uw eigen reeks in he man, dat zijn niet de nieuwelingen he maat, ouwe nationaal da ge zijt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x


RC

it ain't fast without mixed gas !!!

Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
Va
Vanoosterhout Bart
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 15:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Vanoosterhout Bart Di 18 Okt 2011, 17:55

hey cloot

ik wou bij de dames meerijden, ma mijn vriendin heeft al nummer 55
en ge weet: only 55
0 x


el barto 55
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Frank Janssen Di 18 Okt 2011, 21:07

dat kan altijd bart
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Marvin Maes Di 18 Okt 2011, 21:10

ga morgen is kijken naar het parcour :D

kan ik zondags bij de nieuwelinge mee rijden ofzo ?
Grtzz
0 x


Gebruikersavatar
Joeri Grandjean
mx2 wk champ
Berichten: 634
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Houtvenne

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Joeri Grandjean Wo 19 Okt 2011, 11:44

kan zijn dat ik ook nog is afkom, voor die laatste keer
0 x


*AKA* Schicht
Va
Vanoosterhout Bart
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Ma 17 Aug 2009, 15:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Vanoosterhout Bart Wo 19 Okt 2011, 14:47

Frank, hoeveel kost het huren van een transponder?
0 x


el barto 55
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Motorcross te Helchteren op 22 en 23 oktober 2011

Berichtdoor Frank Janssen Wo 19 Okt 2011, 18:46

bart een transponder huren is 10 euro.
0 x


speaker Frankske

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer