Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Guy Dick Za 30 Jul 2011, 21:38

Filip Hardis schreef:hoor hier deze voormiddag waaien dat Triest in 2012 op Husqvarna zit...


Nick heeft mij vandaag zelf verteld dat hij gisteren een kontrakt heeft getekend als fabrieksrijder voor volgend seizoen. Hij mocht het merk niet vrij geven omdat er vanavond eerst een officiele perskonferentie is in Lommel.

Team LS Honda gaat volgend jaar op dezelfde struktuur door (voor allz duidelijkheid: personeel valt niet onder struktuur, funktie wel) . Vandaag zijn verschillende sponsorkontrakten getekend voor volgend seizoen. De rijders zijn nog niet vast gelegd en ook met Keeno zijn er nog steeds gesprekken. Ook uit eerste hand vernomen.
Laatst gewijzigd door Guy Dick op Zo 31 Jul 2011, 05:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Marcel Dirks Za 30 Jul 2011, 21:52

Tweede hand is dat Guy...
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 30 Jul 2011, 22:03

Guy , eerste hand is MX.... . ;)
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Guy Dick Za 30 Jul 2011, 22:59

Idd, sorry :D
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
To
Tom Vlaeminck
ama lites eastcoast champ
Berichten: 447
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lebbeke
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Tom Vlaeminck Zo 31 Jul 2011, 00:28

Bouwfirma? Hhmmm, zoveel kunnen het er niet zijn met een hart voor de cross.
Denk dat je moet zoeken naar een grote witte Scania?

Over LS , Simpson had toch een 3-jarig contract?
0 x


uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 31 Jul 2011, 19:38

standing construct!
0 x


speaker Frankske
Ti
Tim Mathys
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 18:32
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Tim Mathys Zo 31 Jul 2011, 20:39

Dat denk ik niet ...
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Filip Hardis Zo 31 Jul 2011, 21:52

ik sprak vandaag met paar mensen over het opzetten van een team. Nee, ik heb zelf niet die ambitie! :D
Iedereen zijn mening was bijna hetzelfde... Ze weten ni waar ze aan beginnen, en wat er allemaal bij komt kijken.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Etienne Dierckx Zo 31 Jul 2011, 22:11

tja ... maar als je ziet hoeveel teams er bijkomen ... moet blijkbaar toch iets aan te verdienen zijn?
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Steve Sels Zo 31 Jul 2011, 23:26

Had vandaag toch iets gehoord over picard :?
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Guy Dick Zo 31 Jul 2011, 23:30

Dus volgend seizoen gaat er in de tijdtraining gas moeten gegeven worden om bij de beste 40 te geraken of je mag naar huis de zaterdag middag? :D
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 31 Jul 2011, 23:48

@steve
Picard???? of bedoel je piccart????
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ge
Gert Holemans
european champ mx2
Berichten: 225
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Gert Holemans Ma 01 Aug 2011, 10:03

ik hoorde gisteren zelfs Roelants en kawasaki in 1 zin !!! mo zolang er ni getekend is kunne we raden zoveel we willen ! haha :D
0 x


supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Steve Sels
ama lites eastcoast champ
Berichten: 413
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Grobbendonk
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Steve Sels Ma 01 Aug 2011, 12:32

@ gunther

Dieje van LS e :D
0 x


"The Grobbendonk Connection" #34
Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Schroyen Pierre Ma 01 Aug 2011, 13:21

Gert Holemans schreef:ik hoorde gisteren zelfs Roelants en kawasaki in 1 zin !!! mo zolang er ni getekend is kunne we raden zoveel we willen ! haha :D

Die geruchten zijn er al enkele weken,maar aan suzuki zou hij ook gelinkt zijn
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 01 Aug 2011, 13:38

ik denk dat eerst Paulin zijn handtekening ergens moet zetten.

Volgens motoverte zou die als derde piloot bij Rinaldi terecht kunnen maar Paulin heeft blijkbaar geen zin om derde piloot te worden. (frossard en Pilli blijven bij Rinaldi)

Rui zou bijtekenen bij Honda dus daar zit het ook al vol. Blijft dus alleen Kawaski nog over voor Paulin ...
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
St
Stijn Pollier
ama lites national champ
Berichten: 456
Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: aalter

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Stijn Pollier Ma 01 Aug 2011, 16:00

het staat dus vast nick triest naar husqvarna-ricci racing , bron crossxl .
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Ma 01 Aug 2011, 16:48

Etienne Dierckx schreef:ik denk dat eerst Paulin zijn handtekening ergens moet zetten.

Volgens motoverte zou die als derde piloot bij Rinaldi terecht kunnen maar Paulin heeft blijkbaar geen zin om derde piloot te worden. (frossard en Pilli blijven bij Rinaldi)

Rui zou bijtekenen bij Honda dus daar zit het ook al vol. Blijft dus alleen Kawaski nog over voor Paulin ...


Zit Paulin ook niet bij dat management bureau dat zeer goede contacten heeft bij Monster?? Zo ja dan gaat die volgens mij (en dat heb ik toch gisteren ook gehoord) naar CLS... Die zouden trouwens naar 2 MX2 en 2MX1 piloten structuur gaan??!
0 x


Ma
Marcel Dirks
mxdn winner
Berichten: 995
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:38
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Motocrossland
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Marcel Dirks Wo 03 Aug 2011, 15:06

http://moto.mpora.com/news/talkbox-michael-leib.html

Michael Leib is beschikbaar... lijkt me toch niet zo'n slechte rijder, heeft niet echt veel geluk gehad die twee jaar.
Hij is wel vol lof over de Husqy :roll:
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012

Berichtdoor Andy Moens Wo 03 Aug 2011, 22:48

als ge leib op nen honda zet dan vliegt ieeeee

als ge gewoon ff filmkes zoekt van hem op de loretta lyns daar ziede nen heeeeeeel andere piloot al zeg ik het zelf daar zijn flashes of briliance te zien
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer