Supercross Round 15 - Seattle

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Vr 15 Apr 2011, 23:04

Morgen de op één na voorlaatste ronde van de AMA Supercross wereldkampioenschap.

- Trey Canard is geblesseerd, dus er blijven 4 kandidaten over voor de wereldtitel. Dit is goed nieuws voor Villopoto en minder goed voor Stewart, omdat de "traagste van de 5" nu 4des wordt en niet 5des.

- Stewart heeft vorige week gewonnen en staat nu 16 punten achter op Villopoto. Hij heeft zijn "mojo" terug. Betekent dit nu dat hij terug op een winning streak zit of gaat hij weer vallen (het is altijd één van de 2 bijna ...)

- Dungey reed vorige week erg sterk (sneller dan Villopoto & Reed!) en werd 2des waardoor dat hij nu nog maar 6 punten verwijderd is van RV. Gaat hij deze keer weer paar punten terug knabbelen?

- In de 250 komt de West series terug met Hansen, Tickle en Tomac. Tickle staat 3 punten achter op Hansen en Tomac 12. Hansen had de vorige keer z'n hand gebroken en Tickle zijn sleutelbeen. Tomac zou dan een crash hebben gehad tijdens training maar zou niets gebroken hebben.



Wat ik mij nu afvraag is als Roczen dit weekend terug meedoet? Volgens RacerX doet hij dit weekend niet mee omwille van de GPs (terwijl er geen is dit weekend) maar volgend weekend wel (terwijl dat er maandag de GP van valkenswaard is) ...

Heeft iemand hiervoor een deftige uitleg :?: :!:

EDIT : Blijkt dat er volgend weekend geen supercross is. Dat verklaart veel, maar niet waarom hij dit weekend er niet is.
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Vr 15 Apr 2011, 23:09

Hij vind het zottenwerk om voor die ene race over en weer te reizen. Zeker aangezien hij niet meer mee doet voor het kampioenschap.
Na Valkenswaard vertrekt hij terug. Aangezien de volgende 2GP's ook op de Amerikaanse continenten zijn.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Vr 15 Apr 2011, 23:22

Ah! Dat klinkt logisch. Wel spijtig natuurlijk. Ik vraag me af hoeveel hij nog getraind heeft voor SX sinds Daytona. Benieuwd wat hij in Salt Lake City & Vegas gaat uitsteken ...
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Michael De Kerk Za 16 Apr 2011, 11:46

Roczen die heeft gewoon een SX track achter in de tuin liggen. Die jongen die traint daar wel op! Hopelijk raakt die niet geblesseerd in Salt lake of Vegas, zou echt jammer zijn!
0 x


Gebruikersavatar
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Berichten: 2020
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Brian Antonissen Za 16 Apr 2011, 19:17

blessures kan je overal oplopen he.

Hoop dat er niemand gewond geraakt :D
0 x


"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Za 16 Apr 2011, 19:23

Kijk maar naar 'de eend' zijn blessure heeft hij ook opgelopen tijdens outdoor testen.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Supercross Round 15 - Seattle

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Za 16 Apr 2011, 21:26

Het is trouwens Live vanavond als ik me niet vergis! Dus rond morgennamiddag (4 à 6u) zullen de torrents misschien al online zijn!
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 12 gasten

Aanmelden · Registreer