TIME4MX v3

schrijf hier alles wat met motocross te maken heeft, en niet in een ander forum past.
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

TIME4MX v3

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 27 Dec 2011, 15:17

Yup,

Zoals je ziet is de lay-out (een beetje) veranderd. Hieronder int kort de veranderingen.

Doel
- opfrissen layout, easier on the eyes.
- een simpelere gebruikerspaneel en priveberichten-systeem.

Nieuwe features
- news feed (zie bovenaan), dit is simpel een mix van mxworld en motocrossplanet. Als je op een nieuws klikt word je verwezen naar het desbetreffende artikel.
- snel reply antwoord, je kan nu gewoon reageren onder een topic
- Mogelijkheid om bijlagen toevoegen (max 256kB), zo kan je images toevoegen zonder imageshack te gebruiken. Enkel voor de forums te koop en gezocht is deze feature uitgeschakeld. Ook hier dien je minimaal 10 berichten voor te hebben om deze feature te gebruiken.
- voor een bericht citeren, verwijderen, wijzigen, moet je eerst op "andere acties" klikken vanonder.
- nieuw forum mx fysiek
- minimum 10 berichten hebben vooraleer je kan posten in mx business.

Whats away?
- geen kleuren meer reply's en posts.

Ik sta zeker open voor suggesties, maar iedereen zal eerst een beetje moeten wennen. (de eerste indruk telt niet mee).

Lander
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Da
David Nelen
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Essen
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor David Nelen Di 27 Dec 2011, 15:28

Geef mij toch maar de oude layout... deze trekt op nie veel
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Filip Hardis Di 27 Dec 2011, 15:34

Wat ik allesbehalve makkelijk vind is dat nu de posts, en de avaters gewoon onder mekaar doorlopen...
Is het niet beter om de avaters aan de linkerzijde te zetten, en de tekst rechts? Zo vind ik het niet makkelijk om bvb een reeks reacties na mekaar te lezen.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Dave Coekaerts Di 27 Dec 2011, 15:35

Het is natuurlijk wat wennen, maar ik vond de vorige layout toch ook beter.
0 x


Jo
Johnny Van Walle
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Za 28 Jan 2012, 18:27
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Johnny Van Walle Di 27 Dec 2011, 15:39

Ik zou iets rustigere kleuren gebruiken;
Wordt een beetje coucou van deze layout.
0 x


Da
David Nelen
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Essen
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor David Nelen Di 27 Dec 2011, 15:40

Verschil tussen vorige layout en deze : vorige was met de tijd mee, dit ziet eruit als een forum van 2003/2004
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Frank Janssen Di 27 Dec 2011, 15:55

alle veranderingen zijn daarom niet beter, er is waarschijnlijk een hoop werk ingekropen,waarvoor dank lander, maar de vorige was voor mij ook overzichtelijker !
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Werner Castelyns Di 27 Dec 2011, 15:56

Met alle respect voor u Lander maar ik sta de andere reacties bij en vond het "vroeger" ook beter... ;)
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Fi
Filip Debloudts
125cc junior EK
Berichten: 62
Lid geworden op: Vr 01 Jan 2010, 12:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Nijlen
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Filip Debloudts Di 27 Dec 2011, 16:11

Véél beter leesbaar, vooral op smartphone.
Snel reageren werkt ook veel leuker dan editor.
Ik denk dat je er vooral enkele dagen aan moet gewoon geraken :-)
0 x


Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Di 27 Dec 2011, 16:21

Vond deze van vroeger ook beter ze, tstekt in mijn ogen!
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Mark Dejonghe Di 27 Dec 2011, 16:27

Der is toch nog gene cross , tis eens iets anders om over te lullen.
Zal wel wennen. :o
0 x


Gebruikersavatar
Jonas Vleugels
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Ma 11 Okt 2010, 19:02
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Jonas Vleugels Di 27 Dec 2011, 16:38

Ik zou de layout laten zoals ze nu is en de vorige kleuren gewoon gebruiken.
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Dieter Debaets Di 27 Dec 2011, 16:56

Layout vind ik goed.

Enkel zou ik de het lettertype kleur van iemand die iets geschreven heeft aanpassen . Een andere kleur of zwart .

Dan zie je vlugger wat hij heeft geschreven .

Maar anders Cva . Knap werk.
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Jo
Jordy Laureyns
ama lites national champ
Berichten: 530
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 19:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Jordy Laureyns Di 27 Dec 2011, 17:15

ja beter onderscheid tussen tekst, avatar, onderschrift en profielinfo mag wel
het is nu zoeken naar de eigenlijke tekst..
én de achtergrond en dan een andere bovenste balk? dat vind ik maar raar/ambetant

voor de rest prima, kleuren veel beter als vroeger, en dit zal wrsl wel beter zijn voor op de smartphone ^^
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Di 27 Dec 2011, 17:39

Ik begrijp deze eerste reacties. Maar weten jullie de reacties op V2 nog?
Ik in ieder geval wel, en ik heb een ferm deja vu gevoel :D.

Ik heb wel nog een vraagje, waar zijn alle knoppen naartoe? Zoals quote, pm ... En waar zijn onze smileys heen?

*klikt op volledig bewerker*

Oh, hier dus :P.
Misschien onderaan elk topic ook nog een knopje zetten voor een nieuwe post te maken.
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Ke
Kevin Offermans
125cc junior EK
Berichten: 64
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 20:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Kevin Offermans Di 27 Dec 2011, 17:54

Misschien ook suggestie om het tekoop/verkoop topic alleen leesbaar te maken voor ingelogde bezoekers? Kan niet iedereen zien wie welke motor heeft en tekoop aanbied!
0 x


Vlm nieuwelingen mx2 #89/ rosa motoren- bours bv-gptrans-claydrum
Gebruikersavatar
Marvin Maes
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Zo 24 Jul 2011, 17:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Leopoldsburg

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Marvin Maes Di 27 Dec 2011, 17:55

wil het ouden trug :D
0 x


Ho
Hooyberghs Prosper
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Hooyberghs Prosper Di 27 Dec 2011, 18:01

Sorry voor het werk,maar ook ik vind dit onoverzichtelijk en vind het vorige veeeee...l beter.
Prosper
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 27 Dec 2011, 18:10

Jullie hebben een punt dat het lezen van de topics duidelijker kan, ik zal er nog eens mee experimenteren.

Maar verder dan dit kijken de meeste ook niet, ik kreeg via mail regelmatig vragen over hoe verander ik mijn profiel, hoe stuur ik een PM, daar heb ik nu het meeste werk in gestoken zodat dit eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.

Anyway, wij (moderators en andere betrokkenen) hebben met 20 man een maand deze layout getest, en als we dan terugkeren naar de "oude" layout dan kiezen we duidelijk voor de deze.

Ook zijn de reacties nu idem dito aan de reacties op de "oude" layout v2 indertijd, het is gewoon even wennen.
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Willy Michiels
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: TIME4MX v3

Berichtdoor Willy Michiels Di 27 Dec 2011, 18:39

Lijkt goed... net even wennen ;)
0 x


Terug naar “mx algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer