
de oude doos
-
Alex GeukensAl
- mx all time winner
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Turnhout
Re: de oude doos
En de knippen,zeg maar 'verlengde wasborden' liggen er op plaatsen nog in. En de bomen stonden daar wel héél dicht bij,er hebben er daar velen toen eens tegengehangen!


0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Schroyen Pierre schreef:Ja Gino dat was zwaar de 2de reeks,maar voor mij was in geel(ben naam vergeten)toch nog zwaarder,dat waren tenminste crossparkoeren
Hechtel had ook wel iets ... maar niet voor mij.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Sven Van MieghemSv
- mx1 wk rookie
- Berichten: 320
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
amai ik zijn niet goed bezig, mijn eigen broer niet herkennen. Vroeg gisteren nog aan mijn vrouw of ik ooit nr 30 had gehad, herkende wel de kleren, dacht dat ik het was 
0 x
-
Gino GoovaertsGi
- ama lites national champ
- Berichten: 480
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Gino GoovaertsGi
- ama lites national champ
- Berichten: 480
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
ja op de prairie berg hebben ze mij ook es van ne boom en de nadar hekken moete schrapen
maar zalige putten dessel geel en hechtel koersel en lommel vroeger jaren da was het
maar zalige putten dessel geel en hechtel koersel en lommel vroeger jaren da was het
0 x
i am dogger
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
100% juist Leon!!
Trouwens, achter de ouderlijke woning van Joël was het cross voordat de witte berg bestond, het was de omloop van "den diel"!
'k Ben redelijk zeker dat Pierre die omloop voor heeft...
Die omloop situeerde zich links en rechts van het asfaltbaantje naar de witte haas, er zijn nog delen van terug te vinden.
Trouwens, achter de ouderlijke woning van Joël was het cross voordat de witte berg bestond, het was de omloop van "den diel"!
'k Ben redelijk zeker dat Pierre die omloop voor heeft...
Die omloop situeerde zich links en rechts van het asfaltbaantje naar de witte haas, er zijn nog delen van terug te vinden.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Alex GeukensAl
- mx all time winner
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Turnhout
Re: de oude doos
@Gino,het was inderdaad de vader van de Niels,Erwin Albert!
1980
@Leon,ik heb deze foto uit het boek van Joël Smets gehaald.Dat boek werd opgedragen aan Nonkel Eric,die aan de basis lag dat Joël kon gaan crossen.
In die bossen naast De witte haas liggen inderdaad nog sporen en knippen Werner,ik wist niet dat daar Den Diel was,weer wat bijgeleerd.
Nog een bekende GP-rijder.....

@Leon,ik heb deze foto uit het boek van Joël Smets gehaald.Dat boek werd opgedragen aan Nonkel Eric,die aan de basis lag dat Joël kon gaan crossen.
In die bossen naast De witte haas liggen inderdaad nog sporen en knippen Werner,ik wist niet dat daar Den Diel was,weer wat bijgeleerd.
Nog een bekende GP-rijder.....

0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Alex, de start van de omloop van "Den Diel" was op de plaats waar nu het voetbalveld is.
Ik herinner me nog dat er indertijd motorclubs bestonden als "MC Rijkevorsel", purperen truitjes met gele plosbandjes en een brede gele streep in het midden over de trui van onder naar boven.
... en "MC Kessel", ik meen dat dit witte truitjes waren met blauwe polsbandjes...
'k was toen zelf nog een snotneus van een jaar of acht.
Ik herinner me nog dat er indertijd motorclubs bestonden als "MC Rijkevorsel", purperen truitjes met gele plosbandjes en een brede gele streep in het midden over de trui van onder naar boven.
... en "MC Kessel", ik meen dat dit witte truitjes waren met blauwe polsbandjes...
'k was toen zelf nog een snotneus van een jaar of acht.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Gino GoovaertsGi
- ama lites national champ
- Berichten: 480
- Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 18:35
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
ik herinner me mc dessel tuitjes met de gebroeders melis zwarte trui met gele leters mc dessel en nater de broers van gullik
0 x
i am dogger
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Yep, de "mannen van Vanmassenhoven", allemaal nonkels plus de vader van Wouter reden daar ook mee.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Carvers JanCa
- 125cc rookie
- Berichten: 116
- Lid geworden op: Vr 13 Nov 2009, 19:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: de oude doos
Werner Castelyns schreef:Yep, de "mannen van Vanmassenhoven", allemaal nonkels plus de vader van Wouter reden daar ook mee.
De nonkels samen hebben volgens mij meer dan vijf kampioenentruien van ANTWERPEN liggen .Dit was op 1 dag in Dessel en die reden daar stuk voor stuk goed tot zelfs bij de nationalen denk ik
0 x
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
en wie is dit?
en ongetwijfeld weet ook iemand wie de man op de achtergrond is..

en ongetwijfeld weet ook iemand wie de man op de achtergrond is..

0 x
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: de oude doos
En dat is dan de broer van Bruno Van Mieghem of Thijs
als zijn vrouw tenminste zijn nummer nog herkent
Is dat den dogger op de achtergrond??
Is dat den dogger op de achtergrond??
Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Za 04 Dec 2010, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
tis er ook ene van die kanten ... 
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: de oude doos
sven van mieghem en op de achtergrond ronny de vries (ron beton) zo zot als een schup in die tijd
0 x
speaker Frankske
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Carvers Jan schreef:Werner Castelyns schreef:Yep, de "mannen van Vanmassenhoven", allemaal nonkels plus de vader van Wouter reden daar ook mee.
De nonkels samen hebben volgens mij meer dan vijf kampioenentruien van ANTWERPEN liggen .Dit was op 1 dag in Dessel en die reden daar stuk voor stuk goed tot zelfs bij de nationalen denk ik![]()
![]()
Bij de nationalen heeft er van die mannen nooit ene gereden.
Jan was ne goeie nieuweling (die had op een gegeven moment nog geen enkele cross gewonnen in een zeker seizoen en wedde dat de volgende cross voor hem was... hij kreeg gelijk!!)
Louis, de vader van Wouter is gestopt na, ik meen, een sleutelbeenbreuk, was toen een goede senior.
Marc, de jongste, had een zeer zware val te Tessenderlo in 1989 bij de nieuwelingen (was toen een "frontrunner") en moest de sport vaarwel zeggen.
Eddy reed enkel af en toe mee met een dagvergunning, zijn motor (een YZ 490 van 1988) staat nog altijd in mijnen atelier en zal waarschijnlijk samen met mij verast worden wanneer het zover is...
Rik schopte het tot internationaal in, ik meen, 1990.
Hij stond ooit op het punt om kampioen van Antwerpen te worden toen op 200 meter van de aankomst de zuiger de geest gaf...
Die zuiger staat nog altijd op de kast als trofee!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Sven Van MieghemSv
- mx1 wk rookie
- Berichten: 320
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 22:43
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Ronny de vries rijdt nu mountainbike heb ik gehoord en dat zot zou er nog altijd sterk aanwezig zijn. @ peter, die nr zal ze wel onthouden , de kids rijden er ook mee.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten