Schouder was rood en wat gezwollen .
Deze morgen bezoek aan huisarts en doorverwezen naar spoed zou blijkbaar een bacterie in geslopen zijn is ondertussen terug geopereerd meer weet ik nog niet .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten