Team trophy in Ravels
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Team trophy in Ravels
Weeral een mooi filmpje Lode. Ook knap gereden trouwens in de reeksen. Je bent wel wa laat in form, maar beter laat dan nooit 
0 x
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: Team trophy in Ravels
Haha, ja... Beter laat dan nooit inderdaad
. De reeksen krijg ik er nog nie op momenteel. Bestand is veel te groot.
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Elly Van Den EedeEl
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 20:14
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Re: Team trophy in Ravels
proberen omzetten naar een mp4 bestand, de kwaliteit zal dan wel verminderen... mss kan je dat direct doen wanneer je je bestand hebt bewerkt ?
0 x
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: Team trophy in Ravels
Direct exporteren naar mp4 lukt niet omdat men laptop te traag is. Via handbrake omzetten naar mp4 ook niet omdat er dan vanalles misgaat met het geluid
.
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Kristof VerdeyenKr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 186
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Haacht
Re: Team trophy in Ravels
schoon filmpkes, hopelijkt lukt het u vna de reeksen erop te zetten laat zeker iets weten!
0 x
See you at the gate!
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: Team trophy in Ravels
Filmpje van 1ste reeks staat online..
Heb het gewoon upgeload op school (Tegen 3MB/s). School is tog nog voor iets goed dan
2de reeks zal misschien voor straks zijn anders morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=xx2MfX-cRiw
Heb het gewoon upgeload op school (Tegen 3MB/s). School is tog nog voor iets goed dan
2de reeks zal misschien voor straks zijn anders morgen.
http://www.youtube.com/watch?v=xx2MfX-cRiw
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Elly Van Den EedeEl
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 20:14
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Re: Team trophy in Ravels
geluid is ni belangrijk hoor... zet daar een goe stevig lieke op zoals van de foo fighters en das in orde !
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Team trophy in Ravels
eigenlijk best wel knap die filmpkes ... blijven doen.
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: Team trophy in Ravels
2de reeks staat ondertussen ook online. Als je het bekijkt op 720p HD is er geen probleem meer met het geluid...
http://www.youtube.com/watch?v=RbtOxWoGcG4
Ben ook van plan om zoveel mogelijk te filmen
http://www.youtube.com/watch?v=RbtOxWoGcG4
Ben ook van plan om zoveel mogelijk te filmen
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
- Robert Van Den Boer
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 437
- Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: Team trophy in Ravels
Wat een raket start! En ge haalt die 450s in gelijk of da ze stil staan. Daar zal de geleende yamaha wel ergens voor tussen gezetten hebben zeker
. Als ik jou was zou ik toch eens gaan horen voor een sticker van een sponsor om op de klep van je helm te plakken, een beetje reclame maken gelijk de jean-Marie Pfaff.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten