Team trophy in Ravels

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Robert Van Den Boer Di 18 Okt 2011, 13:38

Weeral een mooi filmpje Lode. Ook knap gereden trouwens in de reeksen. Je bent wel wa laat in form, maar beter laat dan nooit :lol:
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Wo 19 Okt 2011, 16:21

Haha, ja... Beter laat dan nooit inderdaad :). De reeksen krijg ik er nog nie op momenteel. Bestand is veel te groot.
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
El
Elly Van Den Eede
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 20:14
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Elly Van Den Eede Wo 19 Okt 2011, 18:42

proberen omzetten naar een mp4 bestand, de kwaliteit zal dan wel verminderen... mss kan je dat direct doen wanneer je je bestand hebt bewerkt ?
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Wo 19 Okt 2011, 18:45

Direct exporteren naar mp4 lukt niet omdat men laptop te traag is. Via handbrake omzetten naar mp4 ook niet omdat er dan vanalles misgaat met het geluid :).
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Kr
Kristof Verdeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Haacht

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Kristof Verdeyen Do 20 Okt 2011, 10:52

schoon filmpkes, hopelijkt lukt het u vna de reeksen erop te zetten laat zeker iets weten!
0 x


See you at the gate!
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Do 20 Okt 2011, 11:34

Filmpje van 1ste reeks staat online..
Heb het gewoon upgeload op school (Tegen 3MB/s). School is tog nog voor iets goed dan :D
2de reeks zal misschien voor straks zijn anders morgen.

http://www.youtube.com/watch?v=xx2MfX-cRiw
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
El
Elly Van Den Eede
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 20:14
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Elly Van Den Eede Vr 21 Okt 2011, 13:59

geluid is ni belangrijk hoor... zet daar een goe stevig lieke op zoals van de foo fighters en das in orde !
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Etienne Dierckx Vr 21 Okt 2011, 17:05

eigenlijk best wel knap die filmpkes ... blijven doen.
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Vr 21 Okt 2011, 17:55

2de reeks staat ondertussen ook online. Als je het bekijkt op 720p HD is er geen probleem meer met het geluid...

http://www.youtube.com/watch?v=RbtOxWoGcG4

Ben ook van plan om zoveel mogelijk te filmen :)
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Gebruikersavatar
Robert Van Den Boer
ama lites eastcoast champ
Berichten: 437
Lid geworden op: Di 10 Aug 2010, 20:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team trophy in Ravels

Berichtdoor Robert Van Den Boer Vr 21 Okt 2011, 21:04

Wat een raket start! En ge haalt die 450s in gelijk of da ze stil staan. Daar zal de geleende yamaha wel ergens voor tussen gezetten hebben zeker ;) . Als ik jou was zou ik toch eens gaan horen voor een sticker van een sponsor om op de klep van je helm te plakken, een beetje reclame maken gelijk de jean-Marie Pfaff.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten

Aanmelden · Registreer