vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
-
Stefan Van DiestSt
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Di 31 Jul 2012, 23:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
ben daar om 20 uur geweest en toen was er niets afgespannen , en het wordt zeker verwijderd eventueel door mij zelf .
0 x
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 311
- Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: noorderwijk city
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
mag er plaats gehouden worden vanaf vrijdag voor mensen die van de zaterdag opkomen ?
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
-
Michael Goris6Mi
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Do 12 Apr 2012, 14:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
Met "generaal" Danny Wouters aan de start. Lees dit artikel: http://www.mxworld.be/artikel/3917/%60G ... te-Betekom
Wordt zeker en vast een mooie cross.
Wordt zeker en vast een mooie cross.
0 x
-
Lies NagelsLi
- 125cc rookie
- Berichten: 122
- Lid geworden op: Do 09 Feb 2012, 18:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Mario VolssMa
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
dus als ge niet tegelyk kunt aankomen , door je op zaterdag moet werken , maar de andere vrienden crossen zaterdags en wonen bovendien aan de andere kant van het land , wil dat zeggen dat ge nooit kunt samen staan ,dus alleen gepensioneerde kunnen samen en vooraan staan en hebben dan meestal nog geen piloot by ook ,
0 x
-
Mario VolssMa
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
en dus als je eens vrienden uitnodigt met hun camper of zo maar kunnen pas later komen , mogen ze wel langs de kassa passeren maar sta je wel niet samen, is vlm dan geen gezellig samen zyn meer ? volgens de site toch wel heb ik gelezen !
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
lies als je zaterdag deelneemt met een dagvergunning , kan het niet op zondag ,enkel indien je op zaterdag pitbike rijdt met dagvergunning ,het is perfect mogelijk op 1 van de twee dagen te rijden met dagvergunning .bij twijfel bel je even met het vlm bestuur http://www.vlmcross.be
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
ten eerste mario het is niet alle weken zo , de balenberg heeft al niet erg veel parking , de jms zal er een eerste maal van de partij zijn , vandaar deze maatregel ,wat je schrijft over vlm geen gezellig samenzijn,moet je echt bij elkaar staan om fun te hebben langs het circuit , van 100meter van elkaar af te staan kan je nog altyd s'avonds bij elkaar komen he , ik heb ook elke zaterdag serieuze wandelingen af te leggen als ik ergens een babbelke wil gaan doen , en hoewel ik op zondag een micro vastheb zit ik toch niet over een parkeerplek te zagen he!
0 x
speaker Frankske
-
Mario VolssMa
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
inderdaad frank maar wy hebben 1 gezamelyke stroomgroep , hoe moeten we dat dan oplossen? en zeg nu niet : dan koopt ge er ieder 1, want het geld groeit niet op onze rug
0 x
-
Mario VolssMa
- peewee pilot
- Berichten: 4
- Lid geworden op: Wo 01 Aug 2012, 15:08
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
en een verleng kabel van 100 of 200 meter moet ik nog tegenkomen
0 x
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
'k Zal de woorden van Jurgen Bijnens eesn herhalen : hier kunnen er nogal een stukse zagen.
0 x
-
Edward WeyersEd
- 125cc junior EK
- Berichten: 96
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Ronny VerbruggenRo
- 125cc junior EK
- Berichten: 64
- Lid geworden op: Ma 23 Aug 2010, 17:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Edward WeyersEd
- 125cc junior EK
- Berichten: 96
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Lies NagelsLi
- 125cc rookie
- Berichten: 122
- Lid geworden op: Do 09 Feb 2012, 18:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
dus ik betaal zaterdags een dagvergunning mag ik wel rijden,en wil zondags ook een dagvergunning betalen mag ik nie rije dan 
0 x
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
Edward Weyers schreef:ja das waar Janneke Luyten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da zal wel zijn da die gelijk heeft, de JMS en de VLM sta altij bij een en altijd plaats voor elle....Ne goeie die iets zegd.. hahahahahahahaha
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
lies een dagvergunning is maar voor 1dag he en als je amateur rijd in de jms kan je normaal in de vlm niet meerijden.en mss eens eerst het vlm bestuur bellen met jou vraag!
0 x
speaker Frankske
- Dimitri Wuyts
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 449
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Alken
- Contact:
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
Wij komen voor de 1x vlm rije hopelijk valt het mee
zijn er foto's van het parcour ? grzz
0 x
Mister Crash #859 ! VBM Nationale Mx1/Mx3 {No Pain ~ No game}
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
'4 strokes are like tampons, every pussy has one'
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm & jms 4-5 augustus Balenberg
dimitri www.fotorene.be , www.davemx.be, www.frpictures.be
de vlm had er al de pinkstertrofee.(27en 28mei)
de vlm had er al de pinkstertrofee.(27en 28mei)
0 x
speaker Frankske
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten