Transfergeruchten Europe ¤ 2012
- koen bervoets
- european champ mx2
- Berichten: 243
- Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Paal-Beringen
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
in het lijstje van steven staan toch weer wat namen waar ze serieus last mee gaan hebben ....
als ze een eerste of tweede keer gedubbeld worden ....
als ze een eerste of tweede keer gedubbeld worden ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Locatie: Gemert, NL
- Contact:
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
koen bervoets schreef:rickard sandberg en filip Thuresson naar sturm racing
Sandberg geloof ik niet, 2011 niet helemaal goed verlopen die samenwerking.
0 x
- koen bervoets
- european champ mx2
- Berichten: 243
- Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Paal-Beringen
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
zorgen dat hij terug een normaal leven kan lijden. Ik vrees dat die nog niet echt met motorcross bezig is ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- koen bervoets
- european champ mx2
- Berichten: 243
- Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Paal-Beringen
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Etienne Dierckx schreef:zorgen dat hij terug een normaal leven kan lijden. Ik vrees dat die nog niet echt met motorcross bezig is ....
als hij volgend seizoen terug aan start moest staan is het dan alsnog bij geboers of is zijn plaats nu ingepalmd door leok
0 x
-
Jonas De WildeJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 88
- Lid geworden op: Ma 11 Jan 2010, 17:59
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Adegem
- Contact:
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
die kan toch nooit volg seizoen al trg op zen niveau zijn voor mee te doen met het WK...
beetje realistisch blijven e
beetje realistisch blijven e
0 x
- koen bervoets
- european champ mx2
- Berichten: 243
- Lid geworden op: Do 04 Aug 2011, 19:13
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Paal-Beringen
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Jonas De Wilde schreef:die kan toch nooit volg seizoen al trg op zen niveau zijn voor mee te doen met het WK...
beetje realistisch blijven e
heb erbij gezegd als het moest kunnen
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
mx dreamteam heeft ook Perry Nagelkerken aangeworven als nieuwe piloot , ik weet niet of hij ook ek zal rijden maar is in elk geval een rijder voor het mx dreamteam
0 x
-
Mark FrijtersMa
- european champ mx2
- Berichten: 201
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 12:00
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Locatie: Gemert, NL
- Contact:
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Brian Bogers tekent twee jarige deal met Stabilo Pro Grip MX Team! De 15-jarige crosser gaat het ONK en EK MX2 rijden op een KTM.
Teamgenoten worden op kort termijn bekend gemaakt.
Teamgenoten worden op kort termijn bekend gemaakt.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Mark Frijters schreef:EK is wel wat zot denk
is mss wel wat vroeg maar sommige doen het ook gewoon zo om een jaartje te leren en te kijken , voor vele jongens is de druk er veel hoger als ze gewend zijn en daarom hebben er vele ook een jaar nodig om zich comfortabel te voelen
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
een wijs man, ook een forummer hier, zei ooit....
Probeer eerst eens bij de inters iedereen het snot uit de neus te rijden voorda ge de wereld wilt intrekken.... Daar zat veel wijsheid in denk ik.
Het is ni omda ge Juniors VLM elke week wint da ge in europa iets kunt betekenen. En ik denk dat het niet geweldig motiverend moet zijn om et ene jaar elke week mee te doen voor de prijzen, en het jaar daarop amper ne rol van betekenis te kunnen spelen(ook al ga je in vergelijking dan 3 klassen hoger ofzo)
Probeer eerst eens bij de inters iedereen het snot uit de neus te rijden voorda ge de wereld wilt intrekken.... Daar zat veel wijsheid in denk ik.
Het is ni omda ge Juniors VLM elke week wint da ge in europa iets kunt betekenen. En ik denk dat het niet geweldig motiverend moet zijn om et ene jaar elke week mee te doen voor de prijzen, en het jaar daarop amper ne rol van betekenis te kunnen spelen(ook al ga je in vergelijking dan 3 klassen hoger ofzo)
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Jan JanssensJa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Filip Hardis schreef:een wijs man, ook een forummer hier, zei ooit....
Probeer eerst eens bij de inters iedereen het snot uit de neus te rijden voorda ge de wereld wilt intrekken.... Daar zat veel wijsheid in denk ik.
Het is ni omda ge Juniors VLM elke week wint da ge in europa iets kunt betekenen. En ik denk dat het niet geweldig motiverend moet zijn om et ene jaar elke week mee te doen voor de prijzen, en het jaar daarop amper ne rol van betekenis te kunnen spelen(ook al ga je in vergelijking dan 3 klassen hoger ofzo)
groot gelijk Filip , Steve Ramon bv won in 1995 iedere week bij de inters 125 met een voorsprong van een halve minuut om dan naar het WK te gaan ..en door chiodi gedubbeld te worden in 1996 ...en zo zijn er nog voorbeelden genoeg .
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Het was al een overwinning op zijn eigen als ge gekwalificeerd kon geraken als je de overstap deed.
0 x
-
Freddy JanssensFr
- 125cc junior EK
- Berichten: 83
- Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 17:29
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
Andy Moens schreef:mx dreamteam heeft ook Perry Nagelkerken aangeworven als nieuwe piloot , ik weet niet of hij ook ek zal rijden maar is in elk geval een rijder voor het mx dreamteam
nagelkerken zal vlm en bmb combineren en zal bij nationalen rijden
0 x
speaker Frankske
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
- Berichten: 900
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:15
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Locatie: Gemert, NL
- Contact:
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
http://www.crossxl.nl/2011/10/fim-de-li ... t-wk-2012/
Belgie heeft nu naast JM Racing nog twee MX2-teams!!
Belgie heeft nu naast JM Racing nog twee MX2-teams!!
0 x
- Gunther Smeys
- mx all time winner
- Berichten: 1258
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
ik dacht nog 3....
Diga, Lieber, Standing construct... of ben ik mis ??
Diga, Lieber, Standing construct... of ben ik mis ??
0 x
http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten