Filip Hardis schreef:hoor hier deze voormiddag waaien dat Triest in 2012 op Husqvarna zit...
Nick heeft mij vandaag zelf verteld dat hij gisteren een kontrakt heeft getekend als fabrieksrijder voor volgend seizoen. Hij mocht het merk niet vrij geven omdat er vanavond eerst een officiele perskonferentie is in Lommel.
Team LS Honda gaat volgend jaar op dezelfde struktuur door (voor allz duidelijkheid: personeel valt niet onder struktuur, funktie wel) . Vandaag zijn verschillende sponsorkontrakten getekend voor volgend seizoen. De rijders zijn nog niet vast gelegd en ook met Keeno zijn er nog steeds gesprekken. Ook uit eerste hand vernomen.