GP Loket MX1/MX2
- Geert Gelaude
- ama lites rookie
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: GP Loket MX1/MX2
Bravo Desalle ook een dikke proficiat voor LS Motors.
-Keeno meer dan een offday vrees ik.
-Coppins heeft reeds met Aprillia getest, en gaat weg uit Balen. Indien hij niet voor Suzuki Australie kan gaan rijden dan blijft hij minimuum nog één jaar in Europa, met als woonplaats UK.
-Ook Chad Reed niet zeker op verlenging van contract bij Suzuki Makita blijkbaar zitten de Gelen erg in de schulden?
- Verbruggen ook dikke offday
- JVH na contract bij CLS voor 2 jaar zonder druk mooie plaats in 2de head.
- Manuel Priem mooie eerste reeks en met doorzetting toch nog een mooie remonte op het einde vd reeks. Hij zal wel blijven bij Aprillia na wat hij de laatste weken laat zien is de motor ook enorm gestegen bij velen.
- Steve een dag om vlug te vergeten, zegde het reeds "dit is niet mijn lievelingscircuit" !
-Keeno meer dan een offday vrees ik.
-Coppins heeft reeds met Aprillia getest, en gaat weg uit Balen. Indien hij niet voor Suzuki Australie kan gaan rijden dan blijft hij minimuum nog één jaar in Europa, met als woonplaats UK.
-Ook Chad Reed niet zeker op verlenging van contract bij Suzuki Makita blijkbaar zitten de Gelen erg in de schulden?
- Verbruggen ook dikke offday
- JVH na contract bij CLS voor 2 jaar zonder druk mooie plaats in 2de head.
- Manuel Priem mooie eerste reeks en met doorzetting toch nog een mooie remonte op het einde vd reeks. Hij zal wel blijven bij Aprillia na wat hij de laatste weken laat zien is de motor ook enorm gestegen bij velen.
- Steve een dag om vlug te vergeten, zegde het reeds "dit is niet mijn lievelingscircuit" !
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
Als clement nu nog plaats 3 kan opeisen in einstand WK dan is de kous af , nog 2 puntjes.
KDD , grootste verliezer van de dag onder de toppers.
KDD , grootste verliezer van de dag onder de toppers.
0 x
-
Niko HainqueNi
- european champ mx2
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Heel mooi van Clément en Honda LS. Je moest Steven Lettani zien blinken op het podium. Clément en dat team verdienen da echt.Chapeau. Ze kunnen nu ook nimeer naast Desalle voor de Nations.
Nagl last van de maag tussen 2 reeksen. Keeno viel tegen, Ramon toch mooi 6e in reeks 2.Swanepoel goed bezig.
In MX2 heeft Paulin laten zien dat hij het nog kan. Sterke Teillet en Boog ook. Spijtig voor Musquin wel, nu is het wk weer een beetje open en zal het tot de laatste GP duren ipv in Lierop voor we de WK kennen. Toch 2 Belgen in de top 10 van de GP. Osbourne en Frossard weer tegenvallend.
Nagl last van de maag tussen 2 reeksen. Keeno viel tegen, Ramon toch mooi 6e in reeks 2.Swanepoel goed bezig.
In MX2 heeft Paulin laten zien dat hij het nog kan. Sterke Teillet en Boog ook. Spijtig voor Musquin wel, nu is het wk weer een beetje open en zal het tot de laatste GP duren ipv in Lierop voor we de WK kennen. Toch 2 Belgen in de top 10 van de GP. Osbourne en Frossard weer tegenvallend.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
Clément Desalle ”Ik ben heel gelukkig met deze GP-zege, natuurlijk smaakt dit naar meer. In de twee laatste GP’s wil ik weer meespelen voor de overwinning! Na de eerste reeks had ik ook wat goed te maken met mezelf. De start aan de buitenkant verliep wat moeizaam, toch kon ik snel naar voor rijden, maar door twee foutjes kon ik de kloof met Nagl niet dichten. In de tweede reeks verliep alles naar wens. Ik kon deze keerwel goed meeschuiven in de start en al snel kwam ik aan de leiding. Heel de race kon ik m’n eigen tempo rijden. Ik kijk dan ook enorm uit naar de volgende wedstrijden! ”
Steven Lettani (teammanager) “Clément blijft me verbazen, wat hij dit weekend uit zijn mouw schudde was echt groots! Zo sterk heb ik ‘m nog maar zelden gezien. Desalle was simpelweg een maatje te sterk voor de concurrentie. Typisch voor Clément was ook de manier waarop hij zich herpakte na die eerste race waarin niet alles naar wens verliep.
Voor een jong team zoals LS Motors-Honda is dit natuurlijk ook een historisch moment, hier hebben we allemaal hard voor
gewerkt. Dit is ongetwijfeld een van de mooiste momenten in m’n leven. Het valt allemaal moeilijk te beschrijven eigenlijk!”
Steven Lettani (teammanager) “Clément blijft me verbazen, wat hij dit weekend uit zijn mouw schudde was echt groots! Zo sterk heb ik ‘m nog maar zelden gezien. Desalle was simpelweg een maatje te sterk voor de concurrentie. Typisch voor Clément was ook de manier waarop hij zich herpakte na die eerste race waarin niet alles naar wens verliep.
Voor een jong team zoals LS Motors-Honda is dit natuurlijk ook een historisch moment, hier hebben we allemaal hard voor
gewerkt. Dit is ongetwijfeld een van de mooiste momenten in m’n leven. Het valt allemaal moeilijk te beschrijven eigenlijk!”
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Fonny LambaertsFo
- european champ mx2
Proficiat, Clement Desalle!! Leuke move op Phili...
Keeno weer teleurstellend......... kan top 3 vergeten.
Mx naties: Desalle, Ramon, Roelants
Keeno weer teleurstellend......... kan top 3 vergeten.
Mx naties: Desalle, Ramon, Roelants
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Keeno was idd teleurstellend, maar die staat er wel weer in Lierop samen met Dereuver... die gaan daar bepalen wie er wint en de rest mag toekijken. 
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Daar denk ik nu ies anders over.
Alles smaakt naar meer eh. En je hebt in Lommel gezien dat zand voor Desalle geen probleem is.
Alles smaakt naar meer eh. En je hebt in Lommel gezien dat zand voor Desalle geen probleem is.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
-
Frank PlompenFr
- 125cc rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
@jan willem, ik zou toch even wachten met die voorspelling over Lierop tot na Balen. Strijbos is er ook nog.
0 x
-
Fred DegretFr
- mx2 wk champ
op Sporza weten ze blijkbaar niet dat het CAiroli is en niet CARioli ,al meermaals gemerkt dat ze daar steeds vergelijken met ravioli
Geboers en Bervoets en consoorten zouden toch beter moeten weten
,de presentatoren tja 
Geboers en Bervoets en consoorten zouden toch beter moeten weten
0 x
-
Mark BisselinkMa
- european champ mx2
Wat is iedereen opeens negatief over KDD. VORIGE WEEK won hij nog een GP hoor.
Als je wint heb je vrienden zullen we maar zeggen maar na de volgende GP zijn de vrienden weer vertrokken.
Desalle zeer sterk, och echt de verrassing van het seizoen en ook gewoon foutloos he, lijkt wel een icemen niet normaal.
Cairoli heeft toch wel een engeltje op zijn schouder als je die actie eerste manche zag. Was bijna de tweede zekere wk winnaar geweest die het alsnog in rook zag opgaan.
Als je wint heb je vrienden zullen we maar zeggen maar na de volgende GP zijn de vrienden weer vertrokken.
Desalle zeer sterk, och echt de verrassing van het seizoen en ook gewoon foutloos he, lijkt wel een icemen niet normaal.
Cairoli heeft toch wel een engeltje op zijn schouder als je die actie eerste manche zag. Was bijna de tweede zekere wk winnaar geweest die het alsnog in rook zag opgaan.
0 x
- Keith Saro
- european champ mx2
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
ja amai wat cairoli daar de eerste reeks in de start deed was niet echt normaal 
0 x
-
Mark BisselinkMa
- european champ mx2
- Christophe Ronse
- mx1 wk rookie
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Al die negatieve praat over Ken.
Is de enige waar negatief over gebabbeld word ,ge hoort niemand over andere piloten hier klagen als ze eens een mindere wedstrijd rijden. Vind da jammer! Piloten moeten gesteund worden als ze nu een goede of een mindere wedstrijd rijden.
Is de enige waar negatief over gebabbeld word ,ge hoort niemand over andere piloten hier klagen als ze eens een mindere wedstrijd rijden. Vind da jammer! Piloten moeten gesteund worden als ze nu een goede of een mindere wedstrijd rijden.
0 x
Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
- Christophe Ronse
- mx1 wk rookie
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
@ Rens
volledig mee akkoord , maar het gaat altijd over Ken , en hij heeft slecht gereden da hoor je me nie zeggen maar altijd da negatieve zoals hieboven al gezegd geweest is , als je wint heb je veel fans maar de week erna wa minder en je krijgt bakken kritiek.
volledig mee akkoord , maar het gaat altijd over Ken , en hij heeft slecht gereden da hoor je me nie zeggen maar altijd da negatieve zoals hieboven al gezegd geweest is , als je wint heb je veel fans maar de week erna wa minder en je krijgt bakken kritiek.
0 x
Supporter Keeno!!!!!!! Suz mx team Nieuweling mx1/3 open #30
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
Ken was niet goed maar de kritiek is inderdaad weer een beetje té..
vraag is..welke piloot mocht vandaag wel echt tevreden zijn met z'n prestatie buiten Desalle en Swanepoel...Nagl z'n 2e reeks was ni overtuigend..cairoli ,ni super,het Rinaldi duo..ook ni om achterover te vallen,Ramon ni echt overtuigend...eigelijk konden er vandaag weinig indruk maken...de meesten ogen moe..
vraag is..welke piloot mocht vandaag wel echt tevreden zijn met z'n prestatie buiten Desalle en Swanepoel...Nagl z'n 2e reeks was ni overtuigend..cairoli ,ni super,het Rinaldi duo..ook ni om achterover te vallen,Ramon ni echt overtuigend...eigelijk konden er vandaag weinig indruk maken...de meesten ogen moe..
0 x
- Keith Saro
- european champ mx2
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
inderdaad,en dat zo kort na een operatie...maar ik had het over de mx1 klasse..
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Het is eigelijk ZIELIG met de mx fans in vlaanderen. De ene week win je een GP, en word je door half vlaanderen op handen gedragen. De volgende week gaat het, door omstandigheden waar je zelf ni aan kan doen, minder en boort datzelfde half vlaanderen je de grond in!
Over zijn terugval in eerste reeks : Ken kreeg de eerste reeks een steen vol op zijn bril waardoor het glas uit frame schoot. Is pits binnen gereden voor nieuwe bril en dan terug als 7e vertrokken. Daarna, bij een duel met swanepoel die nieuwe bril terug kapot door een steen.
Over zijn terugval in eerste reeks : Ken kreeg de eerste reeks een steen vol op zijn bril waardoor het glas uit frame schoot. Is pits binnen gereden voor nieuwe bril en dan terug als 7e vertrokken. Daarna, bij een duel met swanepoel die nieuwe bril terug kapot door een steen.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
@harre: kan allemaal zijn, en dat is niet optimaal racen, maar in het begin van het seizoen stond Ken toch te roepen dat hij voor de wereldtitel ging? Dan creëer je zelf zo een verwachtingspatroon lijkt mij. Als je voor de titel wil gaan dan moet je zelfs van een slechte dag iets goed kunnen maken. Keeno heeft al jaren last van ups & downs en dat is de voorbij 14 dagen weer maar eens bewezen. Het ene weekend super en GP winst, het volgende weekend off day door vanalles en nog wat.
Jij staat kort bij hem, aan wat ligt het
Is het fysiek, gaat hij gewoon te diep in reeks 1, of is het gewoon al gans het seizoen pech?
Desalle 20jaar, prive team, vorige week goed, gisteren weer.
Ramon, 2de wedstrijd sinds zijn zware blessure, eindigt voor Ken!!
Nagl en Cairoli, beide niet 100% fit, eindigen voor Ken!!
Wil je wk worden, dan is dit te min. Dat moeten we eerlijk durven toegeven zonder hier met slijk beginnen te gooien. En ik denk dat Ken dat ook wel weet.
Ik ben altijd keeno fan geweest, hij bleef altijd nuchter en cool, maar gisteren heeft hij me echt wel teleur gesteld
Jij staat kort bij hem, aan wat ligt het
Desalle 20jaar, prive team, vorige week goed, gisteren weer.
Ramon, 2de wedstrijd sinds zijn zware blessure, eindigt voor Ken!!
Nagl en Cairoli, beide niet 100% fit, eindigen voor Ken!!
Wil je wk worden, dan is dit te min. Dat moeten we eerlijk durven toegeven zonder hier met slijk beginnen te gooien. En ik denk dat Ken dat ook wel weet.
Ik ben altijd keeno fan geweest, hij bleef altijd nuchter en cool, maar gisteren heeft hij me echt wel teleur gesteld
0 x
*AKA* Schicht