WK 2010

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
We
Werner Dewit
mx1 wk rookie
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: WK 2010

Berichtdoor Werner Dewit Di 15 Dec 2009, 19:05

Wa marc zegd is wel wa waar !! Da was knap die triple springen , ma iedereen vergeet da hij op de mxdn ook sprong toen het nie uitkwam en het voor de rest verknald heeft !!! :? Volgend jaar als er druk op de ketel staat dan gaan we zien wat hij waard is . Maar titel kanidaat is hij zeker .
0 x

It was 1989 my thoughts were short my hair was long !!
Sometimes I hear that song and I start to sing along
And think, Man I'd like to see that girl again
Ja
Jan Lauryssen
50cc rider

Berichtdoor Jan Lauryssen Di 15 Dec 2009, 19:14

@mathias
En ik denk dat jij supporter bent van de reuver!!!Maar eerst gaat het over sturen van carbon en jij begint ineens over desalle en nu begint ge weer over supporters of wat wil je toch allemaal zeggen king?????
0 x

Ma
Mattias Declerck
50cc rider
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Berichtdoor Mattias Declerck Di 15 Dec 2009, 19:20

ik snap ni waarin sommige hun hier toch druk in maken ze. wie fan wilt zijn van een bepaald rijder mag da toch laten zien zeker
desalle is toch goed gevorderd gedurende het seizoen dus mag da toch ook gezegd worden.
ik hoop da hij de titel binnenhaalt volgende seizoen. dan is er toch weer nen belg wereldkampioen ;)
0 x

Rob Indemans
mxdn winner
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Berichtdoor Rob Indemans Di 15 Dec 2009, 19:27

Zou natuurlijk toch nog mooier zijn moest er ne vlaming (brabander)wereldkampioen worden eh :twisted:
0 x

Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Di 15 Dec 2009, 19:30

@Werner Dat heb je toch gezien in Pierreux wat hij er dan van bakt? Hij gaat met z'n volle verstand rijden en vermijd zo veel mogelijk duels. Natuurlijk is een wereldtitel nog wat anders als een Belgische titel maar toch, ik heb er een goed oog in.
En Verknald voor de rest? Hij heeft er geen plekken mee verloren en als hij het haalt dan zit hij perfect aan de binnekant van Dungey, wie weet wa gebeurt er dan allemaal ...

@Marc, in Beervelde en Tongeren waren wij de enigste die toen zijn camionette gingen bezoeken. Dus waarom zouden we hem in de steek laten na een minder seizoen als we er al 3 seizoenen voor supporteren?

Eigenlijk wel een grappig zicht hoor, in het begin leek het wel alsof wij aan het suporteren waren voor een of andere amateur en nu krijgt Desalle van overal aanmoedigingen.

Maar het zal toch moeilijk worden om te voorspellen wie WK word, er zijn namelijk zo veel die het aankunnen.
0 x

"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Fo
Fons Van Loon
mxdn winner
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Berichtdoor Fons Van Loon Di 15 Dec 2009, 19:56

CD heeft het seizoen 09 door zijn mooie aanvallende en niet opgevende rijstijl gewoon een stuk aantrekkelijker gemaakt en dat maakt hem bij veel crossliefhebbers terecht populair. Maar of hij die lijn volgend jaar kan doortrekken zullen we moeten afwachten.
0 x

We
Werner Dewit
mx1 wk rookie

Berichtdoor Werner Dewit Di 15 Dec 2009, 20:08

@fred : En het lukt nie en kan de 3de reeks nie presteren !!! Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal .
0 x

Bas Gijsel
european champ mx2
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Berichtdoor Bas Gijsel Di 15 Dec 2009, 20:16

@Frederik

Schei toch uit man.. je doet net of niemand voor hem supporterde of in hem geloofde behalve jij en je broertje. En dat het nu allemaal meelopers zijn. Daarmee trek je een beetje de oprechtheid van de supporters nu in twijfel maar vraag me af of je ook zo´n fan was als hij niet ineens zo goed geworden was.

Ik bewonder die jongen al van toen ik hem 5 jaar geleden als broekie alle inters zag oprollen in Manage (VMCF) maar dat wil niet zeggen dat ik dan aan zijn bus ga staan kwijlen.
0 x

Ma
Marc de Reuver
mx2 wk rookie

Berichtdoor Marc de Reuver Di 15 Dec 2009, 20:44

@ Werner en Bas:

Dat zijn tenminste objectieve antwoorden.

Natuurlijk is hij goed! Wie ontkent dat hier? Niemand toch...ik zeg alleen dat het als CD iets doet dat het meteen in goud veranderd.
0 x

O.P.E.N.
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 15 Dec 2009, 20:52

Werner Dewit schreef:@fred : En het lukt nie en kan de 3de reeks nie presteren !!! Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal .

Derde reeks werd hij door Billy Mackenzie samen met Reed onderuit gehaald en moest er gereden worden zonder koppeling ...
Afbeelding
Dit heeft weinig te maken met een jump die je de eerste reeks niet haalde ...

In begin van het seizoen toen er nog geen één WK was gereden (Beervelde) en Desalle nog niet de naam had gemaakt die hij nu heeft kun je niet ontkennen dat de belangstelling minder was voor hem dan de laatste maanden zowel fans, kranten, ... vonden Desalle ...
0 x

We
Werner Dewit
mx1 wk rookie

Berichtdoor Werner Dewit Di 15 Dec 2009, 21:06

kom kom das een beetje flauw hé !!! die nr 22 staat daar toch ook en die werd nog 7 of 8 ( ongeveer hé ) en iedereen weet da hij nie op zen voet kon staan !! Hij is een zeer goeie piloot en heeft zelfs zijn rijstijl aangepast , want in het begin was het toch ma een eikeltje hé , zo altijd ma van lijn veranderen als iemand hem wou passeren , daar heb ik dan weer wel respect voor ( da aanpassen )
0 x

Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner

Berichtdoor Luc Dejonghe Di 15 Dec 2009, 21:10

@werner da zit in zn genen :P als hij ook al maar iet van zen pa mee heeft ;)
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 15 Dec 2009, 21:12

Op het parcours is het nog steeds een klein keikopke..
Als je Everts kwaad krijgt en als die een bot in uw rug plant ... dan moet je al wat toeren uitsteken heb ik mij laten vertellen ...

En brakechecken, blockpassen, ... het zijn allemaal trucken die hij niet schuwt maar dat stukje lef zal hem misschien wel wat titels opleveren ...
Maar of je daardoor vrienden maakt op het parcours ... maar daar voor rij je niet in een wereldkampioenschap natuurlijk ...

Werner jij was ook niet altijd even flink hé :P ik heb je Tortelli ook nog de hekken zien in rijden :lol:
0 x

Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Berichtdoor Axel Vermetten Di 15 Dec 2009, 21:57

ik denk dart herlings nu nog niet bepaald de topper word zijn eerste jaar word vooral een leerjaar voor hem mss volgedne jaren net zoals roczen dit jaar was zijn leerjaar volgend jaar slaagt hy toe ;)
0 x

bahaha see you @ the finish
Jan Willem Visser
mxdn winner

Berichtdoor Jan Willem Visser Di 15 Dec 2009, 22:57

Matthias Van Eeckhoven schreef:Als je Everts kwaad krijgt en als die een bot in uw rug plant

Da was Everts nie hoor, dat was Jorgensen in Italie, Montevarchi als ik me niet vergis. En dat ging NIET om een positie, maar Desalle ging een beetje blocken toen hij op een ronde werd gezet!! Dat is wel even een verschil he, met je brakechecken en dergelijk. Leuk als het om een positie gaat, maar als je op een ronde wordt gezet moet gewoon opdonderen en dat snapte dat (toen) vervelende ventje niet. Man wat was Desalle op die Suzuki een eikeltje, gelukkig is dat op een positieve wijze veranderd.
0 x

Gu
Guy Dick
the legend!

Berichtdoor Guy Dick Di 15 Dec 2009, 23:35

Dat was wel degelijk Everts die in duel met Coppins lag voor de reekszege en een paar maal geblockt werd door Desalle die in de laatste ronde niet gedubbeld wenste te worden. Toen CD over de eindmeet reed kreeg hij de middelvinger van Everts...
0 x

The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Brian Antonissen
wk mister 875cc
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Berichtdoor Brian Antonissen Wo 16 Dec 2009, 01:52

Hak op den tak bench racing, echt grappig eigelijk. :)

Ik hoop dat dit jaar niemand gekwetst word zodat we een spannend GP seizoen krijgen,maakt het toch een pak interessanter.
0 x

"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
Ni
Niko Hainque
european champ mx2

Berichtdoor Niko Hainque Wo 16 Dec 2009, 13:56

Laten we idd hopen dat iedereen zo blessurevrij mogelijk kan rijden en voluit zijn kansen kan gaan.

@Axel Vermetten: denk dat Herlings wel direct zou tekenen voor een 'leerjaar' zoals dat van Roczen dit seizoen.
0 x

St
Steven Van Avondt
mx all time winner

Berichtdoor Steven Van Avondt Wo 16 Dec 2009, 14:20

@ Frederik Van Eeckhoven

ik denk dat iedereen overtuigd is van de kwaliteiten van Desalle...zowel qua talent, qua mentaliteit als fysieke paraatheid zit hij op een niveau dat voldoende is om mee te doen voor de wereldtitel ,en hij zit nu ook in een superprofessioneel fabrieksteam.
Wat volgens mij enorm meegespeeld heeft in z'n steile opgang is dat hij er in geslaagd is blessurevrij te blijven..dat is natuurlijk zijn verdienste maar dat moet je ook geluk mee hebben..blessures kunnen een carriere helemaal breken...
Desalle z'n curve loopt totnogtoe gewoon crescendo omhoog..dat geluk hebben maar heel weinig piloten maar het is een heel belangrijke factor..
Het voorbeeld van Pierreux aanhalen om z'n stressbestendigheid aan te tonen vind ik verkeerd..
Desalle reed daar weliswaar berekend en zonder risico's,maar duidelijk ook zeer gespannen..op de manier waarop hij in Pierreux rondreed kom je in het WK gewoon niet in het stuk voor..
Desalle staat voor een heel zware test het komende seizoen,op alle vlakken..maar totnogtoe hebben we geen reden om eraan te twijfelen dat hij dat tot een goed einde kan brengen...en een Belgische wereldkampioen,wie dan ook,is altijd belangrijk voor de uitstraling van onze sport!!
0 x

David De Merlier
mx3 wk champ

Berichtdoor David De Merlier Wo 16 Dec 2009, 17:38

Wat ik grappig vindt dat Dc dit hier volgt via zen vlaamse familie :D .
Momenteel gaat hij heel hard op de suzuki en heeft geen druk zegt ie.
Hij heeft 1 doel en da is wk champ worden, en denk dat het baccomanneke ook wel een outsider is als hij uit zen jaccuzi graakt :D
0 x

http://www.patatskimxshop.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Mclb Crossdealer , wekelijk s te vinden op alle MCLB en BMB wedstrijden.

Terug naar “mx pro”