vlm arendonk 24 maart
-
Kris Van NotenKr
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Zo 17 Jan 2010, 16:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
in arendonk is er 1cm sneeuw gevallen , er wordt momenteel geschaafd , de wedstrijd gaat door!!
0 x
speaker Frankske
- Rob Vandewinkel
- 125cc rookie
- Berichten: 124
- Lid geworden op: Wo 23 Sep 2009, 21:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: bree
- Contact:
Re: vlm arendonk 24 maart
ok dan gaan wij dadelijk vertrekken merci frank
0 x
vlm nieuweling mx1a #22
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Peter DroogmansPe
- 125cc rookie
- Berichten: 106
- Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Limburg
- Contact:
Re: vlm arendonk 24 maart
Uitslag eerste reeks inters open
1 97 MARTENS YENTEL
2 36 BREUGELMANS SVEN
3 26 VERHEYEN WESLEY
4 27 COOLS DAVID
5 34 GRADE JELLE
6 39 ENGELEN STEVEN
7 7 VANDERSTRAETEN MIKE
8 3 VAN MASSENHOVEN WOUTER
9 18 DIERCKX DENNIS
10 11 JANSSENS KENNY
11 4 WOUTERS SVEN
12 87 CREEMERS MAARTEN
13 118 VROMANS DIETER
14 89 VERBRUGGEN JELLE
15 78 VERMIJL THOMAS
16 35 GEURTS ROEL
17 44 BUYS KENZO
18 72 BIJNENS JURGEN
19 86 SCHEYNEN SVEN
20 9 CUYVERS TOM
21 29 BERGHMANS GLENN
22 41 VAN DUN STEVEN
23 55 BRIERS MARCO
24 59 SCHELLENS KEVIN
25 5 TRUYENS GUNTHER
26 51 VAN DIJCK MIKE
1 97 MARTENS YENTEL
2 36 BREUGELMANS SVEN
3 26 VERHEYEN WESLEY
4 27 COOLS DAVID
5 34 GRADE JELLE
6 39 ENGELEN STEVEN
7 7 VANDERSTRAETEN MIKE
8 3 VAN MASSENHOVEN WOUTER
9 18 DIERCKX DENNIS
10 11 JANSSENS KENNY
11 4 WOUTERS SVEN
12 87 CREEMERS MAARTEN
13 118 VROMANS DIETER
14 89 VERBRUGGEN JELLE
15 78 VERMIJL THOMAS
16 35 GEURTS ROEL
17 44 BUYS KENZO
18 72 BIJNENS JURGEN
19 86 SCHEYNEN SVEN
20 9 CUYVERS TOM
21 29 BERGHMANS GLENN
22 41 VAN DUN STEVEN
23 55 BRIERS MARCO
24 59 SCHELLENS KEVIN
25 5 TRUYENS GUNTHER
26 51 VAN DIJCK MIKE
0 x
-
Leon Van GestelLe
- mxdn winner
- Berichten: 924
- Lid geworden op: Zo 27 Sep 2009, 11:18
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Arendonk. Perfecte baan, geen spatje slijk, maar wel koud in de wind.
Uitslag tweede reeks:
1.Vanderstraeten,
2.Verheyen (wint Open)
3.Van Massenhoven,
4.Grade,
5.Geurts,
6.Martens (wint MX2)
7.Breugelmans, 8.Dierckx,
9.Scheynen,
10. Cools.
Uitslag tweede reeks:
1.Vanderstraeten,
2.Verheyen (wint Open)
3.Van Massenhoven,
4.Grade,
5.Geurts,
6.Martens (wint MX2)
7.Breugelmans, 8.Dierckx,
9.Scheynen,
10. Cools.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
2e reeks
1mike vanderstraeten
2wesley verheyen
3wouter van massenhoven
eindstand 1 wesley verheyen 2 mike vanderstraeten 3sven breugelmans
inters mx2 1yentel martens 2maarten cremers 3dieter vromans
int b 1mike van dijck 2 jelle meeus 3 joey smet
1mike vanderstraeten
2wesley verheyen
3wouter van massenhoven
eindstand 1 wesley verheyen 2 mike vanderstraeten 3sven breugelmans
inters mx2 1yentel martens 2maarten cremers 3dieter vromans
int b 1mike van dijck 2 jelle meeus 3 joey smet
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
ijzig koud in arendonk , maar wel mooie wedstrijden gezien vooral de jun mx2 nationalen en inters waren de blikvangers , een 280tal rijders waren present op de zowat vlakke baan in arendonk , de delta's leverden weer schitterend werk!
en nu op naar beter weer of moeten we de paaseieren in de sneeuw verstoppen dit jaar!
kga me voor de stoof nestelen!
en nu op naar beter weer of moeten we de paaseieren in de sneeuw verstoppen dit jaar!
kga me voor de stoof nestelen!
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
de nieuwelingen b blonken uit door hun afwezigheid 50vergunningen en slechts 9rijders op het appel, bezinning is hier duidelijk nodig !
0 x
speaker Frankske
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
waar zitten die zageventen die thuis zijn gebleven of klaagde van vastrijden, slijk, enz..
van hele dag nie moeten kuisen, stoeber in training.
tof cross'ke
nu warm bad! :p
van hele dag nie moeten kuisen, stoeber in training.
tof cross'ke
nu warm bad! :p
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: vlm arendonk 24 maart
Frank, anders moete zelf ook een vergunning pakken en bij de b's meerijden. Altijd dat gezaag over piloten die thuis blijven.. Iedereen beslist nog altijd voor zen eigen of hij gaat rijden of niet.
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Davy BierensDa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 308
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 12:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
Ik denk dat de frank zijn vingers bevroren zijn want we krijgen geen uitgebreid verslag! :-p
0 x
-
Kris Van NotenKr
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Zo 17 Jan 2010, 16:44
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
jongens als je s'morgens moet vertrekken en der ligt bijna 10 cm sneeuw blijf ik verstandig thuis .
0 x
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Denk dat je niemand van de afwezigen vandaag verwijten mag maken.
Sommigen zouden beter eerst eens nadenken vooraleer zulke onzin te plaatsen hier (en dan al zeker gezien de functie die ze hebben in de VLM-rangen).
Sommigen zouden beter eerst eens nadenken vooraleer zulke onzin te plaatsen hier (en dan al zeker gezien de functie die ze hebben in de VLM-rangen).
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
looollllll, "bezinning is hier duidelijk nodig!" man man....
@ Lode : ik had de Frank al is aangegeven da hij altij mijn kosten mag betalen en da ik dan elke week ga rijden. Maar daar heeft hij "overgelezen" denk ik....
Maar inderdaad, bij de B kan er nog wel een 55e vergunning bij denk ik. Ale Frank, go for it!!
@ Lode : ik had de Frank al is aangegeven da hij altij mijn kosten mag betalen en da ik dan elke week ga rijden. Maar daar heeft hij "overgelezen" denk ik....
Maar inderdaad, bij de B kan er nog wel een 55e vergunning bij denk ik. Ale Frank, go for it!!
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
tuurlijk kiezen jullie of je thuis blijft of niet maar valt wel op dat er wel meer dan 30beloften zijn ,en maar 9 nieuwelingen b terwijl daar 50vergunningen zijn.en jan luyten ik heb geen enkel functie in vlm als speaker en spreekbuis op het forum.en als er onzin vertelt word ,dan lees je er maar sneller over , maar ik zit wel veel dichter bij de bron dan jij denkt!en dus is de enige juiste bron hetgeen ik hier vaak vertel!
0 x
speaker Frankske
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
binnenkort gaan ze nog boetes uitdelen als je ni komt rijden ...
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: vlm arendonk 24 maart
Als je rijd voor uw plezier , denk ik dat er maar weinig plezier te rapen valt in zo een weer.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten