vlm arendonk 24 maart
-
Steff KerckhofsSt
- european champ mx2
- Berichten: 247
- Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Ge gaat da zelf moeten ontdekken denk ik hoe het erbij ligt.de ene zegt goed en de andere zegt slecht....zeker dt er al een deel piloten afhaken...
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Berichten: 634
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Houtvenne
Re: vlm arendonk 24 maart
perfect zal het er allesinds ni bijliggen he. Morgen nog wat sneeuw en vriestemperaturen, zondag 0°, mja, dan wordt het pas gevaarlijk.
0 x
*AKA* Schicht
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Met de wind van de afgelopen dagen droogt het supersnel op!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
de start ligt droog , het waait nog hard , dus hetgene wat nat is , droogt nog op,en morgen vriestemperaturen dus ...dat komt goed!
0 x
speaker Frankske
-
Guske DaneelsGu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 17:28
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Mannen lig nu niet te speculeren op de staat van het parkoer,rijen moeten jullie doen of zijn jullie saloncrossers aan het worden of wat.
Ik begrijp heel goed als men zegt het is veel te duur als je de motor kapot rijdt in het diepe slijk maar vroeger was dat ook duur en reedt iedereen soms tot de zaal erin maar dat namen we er maar bij.
Ik begrijp heel goed als men zegt het is veel te duur als je de motor kapot rijdt in het diepe slijk maar vroeger was dat ook duur en reedt iedereen soms tot de zaal erin maar dat namen we er maar bij.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
groot gelijk guske.veel te hard verwend nu, ze gaan rijden wanneer ze willen en waar ze willen er is totaal geen federatiegevoel meer , gewoon afschaffen die dubbele vergunningen das 1groot vergif!!
0 x
speaker Frankske
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: vlm arendonk 24 maart
jeugd piloten zijn altijd welkom in de zusterfederatie vmcf te assenede waar ze zonder meerkost kunnen aan deelnemen en een superfinale voorgeschoteld krijgen .
0 x
-
Dennis DierckxDe
- 125cc rookie
- Berichten: 144
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: vlm arendonk 24 maart
@ Frank ik denk dat vlm best blij mag zijn met die dubbele vergunning.
Of denk je dat plots iedereen komt of terugkomt naar vlm omdat het daar plots veel beter is.
Of denk je dat plots iedereen komt of terugkomt naar vlm omdat het daar plots veel beter is.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm arendonk 24 maart
Guske Daneels schreef:Mannen lig nu niet te speculeren op de staat van het parkoer,rijen moeten jullie doen of zijn jullie saloncrossers aan het worden of wat.
Ik begrijp heel goed als men zegt het is veel te duur als je de motor kapot rijdt in het diepe slijk maar vroeger was dat ook duur en reedt iedereen soms tot de zaal erin maar dat namen we er maar bij.
Guske, of Frankske,
ik heb ulle een voorstel! JULLIE betalen AL mijn kosten, en IK ga ELKE WEEK rijden, in wa voor omstandigheden dan ook! Deal??
Nee?? Stopt er dan toch mee om iemand da ni ga rijn ne saloncrosser te noemen!
Vroeger...... Vroeger was alles anders! Toen had Jeezeke het licht ok nog ni gebracht!
@ Dennis : Gij durft iet zegge zenne....
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Ivan InnigerIv
- 125cc junior EK
- Berichten: 57
- Lid geworden op: Di 02 Feb 2010, 15:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
...en die sporen die worden alsmaar dieper...Nu is t al tot aan "de zaal" r in ! 
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: vlm arendonk 24 maart
vorige weeek was er ok heel goed te rijden ondanks de sneeuw van de dagen ervoor, gewoon afwachte zal veel vant weer zondag zelf afhangen!zolang het ma ni vriest!
0 x
-
Maarten CremersMa
- 50cc rider
- Berichten: 22
- Lid geworden op: Do 03 Sep 2009, 20:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: vlm arendonk 24 maart
Ja met die vriestempraturen zal het zeker super liggen ! En vooral als de grond nat is ?!
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: vlm arendonk 24 maart
Frank Janssen schreef:de start ligt droog , het waait nog hard , dus hetgene wat nat is , droogt nog op,en morgen vriestemperaturen dus ...dat komt goed!
Volgens mij ist al van oktober geleden ,dat er nog iets heeft gedroogd frank
0 x
paladin
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm arendonk 24 maart
Dennis Dierckx schreef:@ Frank ik denk dat vlm best blij mag zijn met die dubbele vergunning.
Of denk je dat plots iedereen komt of terugkomt naar vlm omdat het daar plots veel beter is.
niet iedereen wordt hier beter van he dennis ,de piloten ja ,die rijden waar ze willen , de federatie ja heeft een pak piloten meer , organisatoren moeten al zoeken om niet tegenover een vmbb organisatie in te richten of ze hebben 100piloten minder , de ene zal content zijn en de andere klaagt steen en been , 450 PILOTEN hebben en 250die rijden is toch wraakroepend niet?
toch eens aan een andere formule denken de volgende jaren.pas op een samenwerking is nodig , daar ben ik me van bewust , maar waarom de kalenders er niet op af stellen, gelijk nu wuustwezel ,en arendonk twee antwerpse gemeentes. veel te dicht bij elkaar , als je de affiche bekijkt ben je toch sneller geneigd naar wuustwezel te trekken,dus arendonk zal niet veel rijders trekken ,al een geluk dat er bk wedsrijden op programma staan zodat de rijders nu wel kleur moeten bekennen , voor wie ze kiezen!
0 x
speaker Frankske
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Dennis DierckxDe
- 125cc rookie
- Berichten: 144
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: vlm arendonk 24 maart
Dat probleem zal zich binnen enkele jaren wel zelf oplossen denk ik.
Dan gaan we blij mogen zijn dat we nog ergens kunnen rijden.
Dan gaan we blij mogen zijn dat we nog ergens kunnen rijden.
0 x
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm arendonk 24 maart
denk dat VLM de BMB calender eerst bekijk voor ze hun proeven selecteren, tog wel raar dat inters, nationalen elke keer proef hebben als BMB een mooie cross heeft in de buurt 
wat slim gezien is, anders hade ze vant weekend direct 20 piloten minder gehad.
wat slim gezien is, anders hade ze vant weekend direct 20 piloten minder gehad.
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Steve Van AvondtSt
- ama sx 250 champ
- Berichten: 704
- Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: vlm arendonk 24 maart
Tuurlijk vallen er bewust proeven samen met bmb-wedstrijden..ze willen liefst een 'echte' vlm-piloot als kampioen.
maar het is een illusie te denken dat er veel piloten wakker liggen van het kampioenschap,alleen zij die sponsorgericht een bepaalde richting uitgestuurd worden gaan er rekening mee houden.
als in het huidige klimaat iedere piloot slechts in 1 federatie mag starten zitten er veel federaties in de sh*t en zeker ook bmb want alle niet-gp-rijders rijden ook in een liefhebbersfederatie.
vroeger was het anders en beter..ja.
maar,toen was er niet de 4-takt..als je het ding in de soep reed kosste je dat hooguit 20.000frank als je pech had..als je een 4-takt in de soep draait kost je dat al snel 2000€ en meer.een amateur wil dat echt niet voorhebben,laat staan 2 keer in één seizoen want dan zijn er die er moeten mee stoppen. alst tegenwoordig echt slijk is laat een deel hem staan en de andere helft start smorgens met de gedachte,we zien wel,als hij maar heel blijft,dast belangrijkste vandaag. das de realiteit.geen gezonde situatie.
zet ze allemaal terug op nen 2-takt en je ziet terug cross.
maar het is een illusie te denken dat er veel piloten wakker liggen van het kampioenschap,alleen zij die sponsorgericht een bepaalde richting uitgestuurd worden gaan er rekening mee houden.
als in het huidige klimaat iedere piloot slechts in 1 federatie mag starten zitten er veel federaties in de sh*t en zeker ook bmb want alle niet-gp-rijders rijden ook in een liefhebbersfederatie.
vroeger was het anders en beter..ja.
maar,toen was er niet de 4-takt..als je het ding in de soep reed kosste je dat hooguit 20.000frank als je pech had..als je een 4-takt in de soep draait kost je dat al snel 2000€ en meer.een amateur wil dat echt niet voorhebben,laat staan 2 keer in één seizoen want dan zijn er die er moeten mee stoppen. alst tegenwoordig echt slijk is laat een deel hem staan en de andere helft start smorgens met de gedachte,we zien wel,als hij maar heel blijft,dast belangrijkste vandaag. das de realiteit.geen gezonde situatie.
zet ze allemaal terug op nen 2-takt en je ziet terug cross.
0 x
- Gunther Truyens
- ama lites national champ
- Berichten: 453
- Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Op mene 2 takt
Re: vlm arendonk 24 maart
@steve da heb je groot gelijk in!ik heb ok jare 4takt gerede ma ben terug tweetakt gaan rijde!
rede blaas zone 4takt maaar eens op!alst slijk is moet je eens kijken hoeveel 4takte er staan te stomen,bij tweetaktjes is dit veel minder!we klagen steen en been dat cross duurder is ma we kopen allemaal ne 4takt!we bepalen allemaal zelf met welke moto we rijde dus doen het onszelf aan!en met een tweetaktje kun je makkelijk mee kijk ma na bram schoepen elke week mooi bij de eerste tien in vlm!
rede blaas zone 4takt maaar eens op!alst slijk is moet je eens kijken hoeveel 4takte er staan te stomen,bij tweetaktjes is dit veel minder!we klagen steen en been dat cross duurder is ma we kopen allemaal ne 4takt!we bepalen allemaal zelf met welke moto we rijde dus doen het onszelf aan!en met een tweetaktje kun je makkelijk mee kijk ma na bram schoepen elke week mooi bij de eerste tien in vlm!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten