Transfertgeruchten 2013

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
St
Stefan Van Asten
mx1 wk rookie
Berichten: 306
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 20:38
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Stefan Van Asten Za 13 Okt 2012, 13:48

Dan zitten we in t zelfde schuitje, want jou antwoorden zijn er ook meteen :).
We zijn allemaal gewoon trouwe bezoekers van het forum.
Toch nix mis mee?
Grts.
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Schroyen Pierre Za 13 Okt 2012, 13:50

Peter Goolaerts schreef:Bedankt voor jullie reactie Stefan en Pierre, dit zegt alles over jullie...als jullie niet nieuwsgierig zouden zijn op de reactie's waren jullie antwoorden ook steeds niet zo snel gepost.....geniet nog verder van jullie spelletjes ik zie het wel verschijnen op een of andere website en tot dan heb ik wel geduld.

Dit heeft niets te maken met spelletjes,maar wel met realiteit
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Filip Hardis Za 13 Okt 2012, 14:27

er werden hier enkele mogelijkheden gepost , die door beide heren geheimzinnigaards ;)
quasi direct tegengesproken werden.... Mijne post met optie 1 of optie2 daarentegen, daar werd NIET op gereageerd. 1 van die 2 is het dus.... :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Guy Dick Za 13 Okt 2012, 14:59

Peter Goolaerts schreef:Bedankt voor jullie reactie Stefan en Pierre, dit zegt alles over jullie...als jullie niet nieuwsgierig zouden zijn op de reactie's waren jullie antwoorden ook steeds niet zo snel gepost.....geniet nog verder van jullie spelletjes ik zie het wel verschijnen op een of andere website en tot dan heb ik wel geduld.


Eigenlijk is dit allemaal begonnen omdat JIJ aan een quiz wou mee doen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Mark Dejonghe Za 13 Okt 2012, 15:00

Ik denk alle 2 uw opties maar dan nie SE72 , maar Mvr SE72.
0 x


Sc
Schroyen Pierre
ama lites national champ
Berichten: 472
Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 22:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Schroyen Pierre Za 13 Okt 2012, 15:03

Filip Hardis schreef:er werden hier enkele mogelijkheden gepost , die door beide heren geheimzinnigaards ;)
quasi direct tegengesproken werden.... Mijne post met optie 1 of optie2 daarentegen, daar werd NIET op gereageerd. 1 van die 2 is het dus.... :D

Dan zal ik je als geheimzinnigaard een antwoord geven,geen enkele optie is juist :)
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Janneke Luyten Za 13 Okt 2012, 15:03

Begint hier meer en meer een Calimero-niveau te halen.
Ik zal het wel lezen als het officieel meegedeeld zal worden.
0 x


De
Dennis Dierckx
125cc rookie
Berichten: 144
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Dennis Dierckx Za 13 Okt 2012, 15:18

Als Pierre en stefan het weten heeft het zeker iets te maken met Joel Smets.
Of topsport Vlaanderen.
Mijn gedacht: joel heeft bekendgemaakt bij topsport Vlaanderen een stap opzij te zetten.
Reden? Ergens anders een mooie optie gekregen.
Als ik dan toch mag gokken. Joel gaat naar Suzuki
0 x


Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Etienne Dierckx Za 13 Okt 2012, 15:39

Steve Van Avondt schreef:het gaat blijkbaar dus niet om een piloot maar om 'omkadering'..
die moet er ook zijn natuurlijk,is zelfs erg belangrijk,ik heb veel respect voor die mensen.
maar dan lig ik er echt niet wakker van.een transfer van Everts,Smets of Bervoets laat mij echt helemaal koud.
ik krijg er een goed gevoel bij als één van onze piloten een goed zitje bemachtigd maar zelfs als Everts naar Suzuki zou gaan,is dat niet meer dan een kanttekening.het is veel belangrijker dat bv.Getteman opnieuw WK kan rijden.
ik heb het niet voor namen,ik ben erg geinteresserd in de ontwikkeling van piloten,maar eens ze aan de top staan valt mijn interesse weg.iemand die altijd wint heb ik enorm respect voor maar ik geniet er veel meer van dat een jongere een 15e plaats kan scoren in een wk-reeks dan dat bv.Desalle of e Dijcker een gp wint.


+1
het kan me tegenwoordig niet echt veel schelen wie de gp wint ... de enige waar ik nog een boontje voor heb is Roelants ... van de rest van de toppers lig ik helemaal ni meer wakker.
Ik ga ook eerst zien wat bijvoorbeeld getteman, Fors, Graulus ... presteert en dan pas wie er gewonnen heeft.
Wie er teambaas wordt ... tja ... een grote naam trekt hopelijk voor het team een paar leuke sponsors aan maar verder ... kan je daar gerust iemand zetten die onbekend is (maar wel kennis van zaken heeft).
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Rob Indemans Za 13 Okt 2012, 17:23

Die redenering had ik dus ook gemaakt Dennis,en Joel heeft ook nog bij geboers gereden dus...benieuwd als we er kort bij gaan zitten!??
Ik vind het spelletje nog wel leuk eigenlijk,ook al maakt het mij eigenlijk geen bal uit! :lol:
0 x


Gu
Guy Dick
the legend!
Berichten: 3392
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Galmaarden

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Guy Dick Za 13 Okt 2012, 17:37

en zijn teamgenoot toen was Kevin Strijbos
0 x


The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
Gebruikersavatar
Hendrik Lejeune
ama lites national champ
Berichten: 496
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Hendrik Lejeune Za 13 Okt 2012, 17:51

smets naar suzuki
0 x


www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
Lu
Luc Dejonghe
mxdn winner
Berichten: 869
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Luc Dejonghe Za 13 Okt 2012, 18:11

idd smets nr suzuki :)
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Steve Van Avondt Za 13 Okt 2012, 18:11

@ Etienne

het is al vaker gebleken dat we grotendeels dezelfde visie hebben :)
alleen heb jij het meer voor de 'werkerstype's',en heb ik een zwak voor de piloten die teren op hun techniek..het is alleen zo dat het eerste type heel vaak verder komt.
en dat ik dikwijls iets heb van, verdorie 't zit er in en het wordt niks..
maar soms komt het er wel uit..tijdens een G.P.125cc in Foxhill merkte ik een piloot op in het midden van het pak,ik moest in het programmaboekje gaan kijken om te zien wie het was,de toen piepjonge Stephane Roncada..2jaar later vertrok die naar de States en maakte er een mooie carriere.ik zag de 15-jarige C.Pourcel z'n debuut maken in de G.P in Neeroeteren en zei direct wow..pure klasse.sommige piloten moet je maar éénmaal bezig gezien hebben om genoeg gezien te hebben.

dit jaar zijn er weer 2 jonge gasten geruisloos verdwenen van de deelnemerslijsten in de bmb-wedstrijden waarvan ik iets heb..verdorie toch.niet dat ze wereldtoppers zouden worden maar jongens met een bovengemiddelde techniek.Thomas Vilvolder en Jeremy Coen.
lieten fantastische dingen zien bij de beloften en nationalen.
0 x


Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Rob Indemans Za 13 Okt 2012, 18:19

How how manne,dat is maar een gedacht van mij he,of is er al ergens een bevestiging te lezen :?:
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Andy Moens Za 13 Okt 2012, 18:53

da smets naar Suuz ging is al langer bekend dacht ik
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Dimitri Lamote Za 13 Okt 2012, 20:12

Ja ik wist het maar ik mocht niks zeggen :)
0 x


Gebruikersavatar
Gunther Smeys
mx all time winner
Berichten: 1258
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Gunther Smeys Zo 14 Okt 2012, 10:37

@Harre
Bij uw optie 1 is de naam juist (denk ik, want toen ik het te horen kreeg was het nog niet helemaal rond) maar niet het team.... :roll:
Van optie 2 weet ik niks...

Smets naar Suz, zou wel goed zijn...
0 x


http://twitter.com/#!/SmeysG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.keenomx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Tony Hermans Zo 14 Okt 2012, 19:35

Dennis Dierckx schreef:Als Pierre en stefan het weten heeft het zeker iets te maken met Joel Smets.
Of topsport Vlaanderen.
Mijn gedacht: joel heeft bekendgemaakt bij topsport Vlaanderen een stap opzij te zetten.
Reden? Ergens anders een mooie optie gekregen.
Als ik dan toch mag gokken. Joel gaat naar Suzuki


Het wordt warm!!!! ;)
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Transfertgeruchten 2013

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 15 Okt 2012, 17:46

geen gp's meer voor cp377 .... zonde

http://www.lebigusa.com/interviews/chri ... en-gp.html
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....

Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 3 gasten

Aanmelden · Registreer