We zijn allemaal gewoon trouwe bezoekers van het forum.
Toch nix mis mee?
Grts.
Peter Goolaerts schreef:Bedankt voor jullie reactie Stefan en Pierre, dit zegt alles over jullie...als jullie niet nieuwsgierig zouden zijn op de reactie's waren jullie antwoorden ook steeds niet zo snel gepost.....geniet nog verder van jullie spelletjes ik zie het wel verschijnen op een of andere website en tot dan heb ik wel geduld.
Peter Goolaerts schreef:Bedankt voor jullie reactie Stefan en Pierre, dit zegt alles over jullie...als jullie niet nieuwsgierig zouden zijn op de reactie's waren jullie antwoorden ook steeds niet zo snel gepost.....geniet nog verder van jullie spelletjes ik zie het wel verschijnen op een of andere website en tot dan heb ik wel geduld.
Filip Hardis schreef:er werden hier enkele mogelijkheden gepost , die door beide heren geheimzinnigaards![]()
quasi direct tegengesproken werden.... Mijne post met optie 1 of optie2 daarentegen, daar werd NIET op gereageerd. 1 van die 2 is het dus....
Steve Van Avondt schreef:het gaat blijkbaar dus niet om een piloot maar om 'omkadering'..
die moet er ook zijn natuurlijk,is zelfs erg belangrijk,ik heb veel respect voor die mensen.
maar dan lig ik er echt niet wakker van.een transfer van Everts,Smets of Bervoets laat mij echt helemaal koud.
ik krijg er een goed gevoel bij als één van onze piloten een goed zitje bemachtigd maar zelfs als Everts naar Suzuki zou gaan,is dat niet meer dan een kanttekening.het is veel belangrijker dat bv.Getteman opnieuw WK kan rijden.
ik heb het niet voor namen,ik ben erg geinteresserd in de ontwikkeling van piloten,maar eens ze aan de top staan valt mijn interesse weg.iemand die altijd wint heb ik enorm respect voor maar ik geniet er veel meer van dat een jongere een 15e plaats kan scoren in een wk-reeks dan dat bv.Desalle of e Dijcker een gp wint.
Dennis Dierckx schreef:Als Pierre en stefan het weten heeft het zeker iets te maken met Joel Smets.
Of topsport Vlaanderen.
Mijn gedacht: joel heeft bekendgemaakt bij topsport Vlaanderen een stap opzij te zetten.
Reden? Ergens anders een mooie optie gekregen.
Als ik dan toch mag gokken. Joel gaat naar Suzuki
Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 3 gasten