Hoi allen,
Van Harfsen ga ik geen verslag meer maken, ik laat Daan denken wat hij denken wil het zal toch
altijd de rechtse kant zijn volgens hem als er wat fout zit…het enige wat ik daarover nog kwijt wil
is dat ik de dikke Zabel in gang getrapt heb en niet hij…HIHIHI.
De SMX of Nations te Jauer in Duitsland stond op het programma en dat zou een mooie afsluiter
van het seizoen kunnen worden voor het ‘’ganse Nederlandse team’’.
We hadden zaterdag maar één training. (Het grappige aan het verhaal van Daan van vorige week is
dat’’ hij’’ heel de training nodig heeft om los te komen. ) Het was zelfs zo dat hij geen ene hele ronde
heeft doorgereden en de springschansen kwamen niet uit,, of hij had te veel last van zijn been of van
wormen, en dat zal het wel geweest zijn denk ik of hij deed gewoon de moeite niet om ze te springen.
Maar toch maar steeds naar rechts kijken en tegen mij zeuren maar ik kan vanuit mijn bakje geen gas
geven. Als hij de springschansen niet springt dan kan het niet uitkomen he.
Lees meer op: svenverbrugge.be
Einde tijdperk Willemsen-Verbrugge
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Einde tijdperk Willemsen-Verbrugge
Laatst gewijzigd door Matthias Van Eeckhoven op Ma 05 Okt 2009, 22:40, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Geert Gelaude
- ama lites rookie
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Einde tijdperk Willemsen-Verbrugge
Spijtig zaak voor de zijspansport.
Maar iedereen weet dat Daniel Willemsen geen makkelijke jongen is. Het is trouwens niet de eerste keer dat beiden met meningsverschillen uit elkaar zijn gegaan. Maar nu lijkt het me een defenitieve beslissing van Sven te zijn.
Ik hoop in elk geval dat dit niet weer betekend dat één van werelds beste bakkenisten in de liefhebbersrangen zal vertoeven!
Succes Sven
Maar iedereen weet dat Daniel Willemsen geen makkelijke jongen is. Het is trouwens niet de eerste keer dat beiden met meningsverschillen uit elkaar zijn gegaan. Maar nu lijkt het me een defenitieve beslissing van Sven te zijn.
Ik hoop in elk geval dat dit niet weer betekend dat één van werelds beste bakkenisten in de liefhebbersrangen zal vertoeven!
Succes Sven
0 x
- Sabrina de Reuver
- 80cc pilot
Verbrugge is ook niet de gemakkelijkste....maar ik vind hem wel een aardige vent hoor.
Ik weet er niks van maar ik denk altijd waar 2 vechten, hebben er 2 schuld. Misschien in dit geval niet.
Even goed jammer natuurlijk.
Ik weet er niks van maar ik denk altijd waar 2 vechten, hebben er 2 schuld. Misschien in dit geval niet.
Even goed jammer natuurlijk.
0 x
- Joeri Grandjean
- mx2 wk champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Mja, als we zien hoeveel bakkenisten willemsen de laatste jaren versleten heeft.... Denk niet dat hij de makkelijkste is, maar hij is wel meerdere malen WK
Ik hoop voor sven dat hij een nieuw plaatsje vindt
Ik hoop voor sven dat hij een nieuw plaatsje vindt
0 x
*AKA* Schicht
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
2 klasbakken op ene m2 ,das altijd moeilijk
,maar idd een spijtige zaak ,hoop dat sven snel een plaatske weet te bemachtigen bij nen topper
0 x
paladin
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
Hoelang ist geleden dat Willemsen schopte naar zijn bakkenist al rijdend ? k weet niet meer wie dat eigenlijk was.?
0 x
- Geert Gelaude
- ama lites rookie
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Net voor een bocht zonder publiek van die kar springen eens kijken of hij dat stukje in die bak echt niet nodig blijkt te hebben 
0 x
- Steve Vervaeke
- mx2 wk rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Dat em zijn botten maar aan de wilgen hangt. Er is een tijd van komen en van gaan. En dan bedoel ik Daan hé. Maar toch respect voor de vele jaren.
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Dat schoppen was naar Dagwin Sabbe als ik me niet vergis. Maar dat niet eens zo heel gek in deze sport waar de gemoederen rgelmatig heel hoog oplopen. Gebeuren wel gekkere dingen. Daniel is misschien niet de makkelijjkste, maar Sven zelf ook zeker niet.
Maar vergis je niet in 1 ding. Dat Willemsen zo vaak wereldkampioen is geworden komt omdat hij de allerbeste coureur is, maar ook omdat hij de lat heel hoog legt, voor zichzelf maar ook voor de bakkenist. Hij is heel hard voor zichzelf, maar ook vor de bakkenist. Tsja, dan komt het weleens tot een conflict. Maar ik vind wdat Verbrugge niet moet vergeten met en dankzij wie hij twee keer WK is geworden, Daniel Willemsen dus. Zonder Daniel had hij nooit WK geweest. Hij heeft het zelfs geprobeerd met Sergis, maar alleen met Daniel lukte dit. Dus zo in het openbaar Daniel afzeiken vind ik ook erg laag van Verbrugge. Dat moet je maar lekker binnenskamers houden.
Maar vergis je niet in 1 ding. Dat Willemsen zo vaak wereldkampioen is geworden komt omdat hij de allerbeste coureur is, maar ook omdat hij de lat heel hoog legt, voor zichzelf maar ook voor de bakkenist. Hij is heel hard voor zichzelf, maar ook vor de bakkenist. Tsja, dan komt het weleens tot een conflict. Maar ik vind wdat Verbrugge niet moet vergeten met en dankzij wie hij twee keer WK is geworden, Daniel Willemsen dus. Zonder Daniel had hij nooit WK geweest. Hij heeft het zelfs geprobeerd met Sergis, maar alleen met Daniel lukte dit. Dus zo in het openbaar Daniel afzeiken vind ik ook erg laag van Verbrugge. Dat moet je maar lekker binnenskamers houden.
0 x