VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Berichten: 314
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: United states of DC41
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Hoe gaan de mensen op de bus dan afzien?
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
denk da zo'n warm weer ook wel is een nadeel kan zijn voor de inrichters, zijn veel mense die nu liever naar een zwembad of zo gaan dan naar de cross te gaan kijken en ook veel piloten die deze cross gaan laten schieten... in de reekse waar het proef is zal het wel een mooie reeks worde maar de rest vrees ik er voor. wel spijtig voor de inrichters dan als je weet wat voor werk ze er in hebbe gestoken.
0 x
-
Janneke LuytenJa
- mx1 wk rookie
- Berichten: 325
- Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
@ Michael Willekens : Niet te veel denken en vrezen.
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
mja misschien ni , maar kwee wel wa ik ga doen mee zo'n weer 
0 x
-
Kristof ThijsKr
- 125cc junior EK
- Berichten: 51
- Lid geworden op: Di 13 Apr 2010, 07:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Als het regent zijn er weinig piloten , is zien dat ze er zijn als het zonneke schijnt.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Zondagmorgen 1.20u, muziek in de tent VOLLEN BAK! Thunderdome it is!! Moet kunne zeker hè!? Kei show voor de mensen uit de buurt. Mss er al over nagedacht dat zoiets ervoor zorgt da er minder en minder gemeentebesturen vergunningen geven om cross in te richten . Ongetwijfeld ni! 2 man en ne paardekop plezier in de tent is prioriteit ...
EDIT : om iets na half 2 stond de muziek stil in de tent.
EDIT : om iets na half 2 stond de muziek stil in de tent.
Laatst gewijzigd door Filip Hardis op Zo 19 Aug 2012, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Steff KerckhofsSt
- european champ mx2
- Berichten: 247
- Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
dan heeftet daar meer weg van tomorrowland dan

0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
bijzonder jammer van het veel te mooie weer ,wat de meeste piloten andere ,nattere oorden deed opzoeken , de orgaisatoren zijn maarkarig beloond voor hun geleverd werk , het circuit was werkelijk af,op tijd en stond gesproeid ,de feesttent was mooi ingericht , de drank was koud genoeg ,voor hun eersteling mag er een serieuze pluim op de hoed gestoken worden van mx friends, thanks mannen!!!
0 x
speaker Frankske
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Parkoer was goed gesoigneerd !
Wel grappig, Wes Verheyen zei gisteren, parkoer staat onder water, de beloften en nieuwelingen rijden da er wel af, en voor eerste reeks inters werd er gesproeid da hij zelf slijk mocht kuisen.. Haha
Wel grappig, Wes Verheyen zei gisteren, parkoer staat onder water, de beloften en nieuwelingen rijden da er wel af, en voor eerste reeks inters werd er gesproeid da hij zelf slijk mocht kuisen.. Haha
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Veel te warm, 2 reeksen helemaal laaste rond gereje, kapot gegaan van e warmte en gewoon nie kunnen, en tog kei goe geamuzeerd!! waarom.. Parkoer lager 'Piekfijn' bij!! super knap werk van organisatie, was zeer aangenaam rijden.. hebbe zelf ook al cross gegeven in paal en weten wat werk er in kruip.
Jammer van het 'slechte weer'.. orgaisatie verdiende anders een topcross!
Merci
Jammer van het 'slechte weer'.. orgaisatie verdiende anders een topcross!
Merci
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
spoedig herstel aan kenny diercken die een polsbreuk opliep
0 x
speaker Frankske
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Bedankt voor de goede reacties we hebben ons uiterste best gedaan spijtig van het klote weer maar toch willen we alle gekomen piloten bedanken en wat het parcours betreft hebben johnny en de buldozerchauffeur en ik er alles aan gedaan om alle piloten tevreden te stellen
Het friends mx team
Het friends mx team
Laatst gewijzigd door Axel Vermetten op Ma 20 Aug 2012, 08:44, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
bahaha see you @ the finish
-
Luka PeraLu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 165
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 10:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
awel, ne dikke chapeau voor de organisatie, heb het daar nog niet zo goed weten liggen! vond het persoonlijk ook leuk dat ze het wat sneller gemaakt hebben door wat kronkels eruit te halen! 
0 x
- Patrick Luyten
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Hallo,
Inderdaad een mooie organisatie, spijtig van de lage opkomst van Piloten en toeschouwers.
Filmpje van Inters en Quads
http://youtu.be/UnWT2OzHg9M
Met natuurlijk de strijd bij de Inters & de Show Jumper Mike
en bij de Quad de Show wedstrijd.
Groeten,
Patrick.
Inderdaad een mooie organisatie, spijtig van de lage opkomst van Piloten en toeschouwers.
Filmpje van Inters en Quads
http://youtu.be/UnWT2OzHg9M
Met natuurlijk de strijd bij de Inters & de Show Jumper Mike
en bij de Quad de Show wedstrijd.
Groeten,
Patrick.
0 x
-
Raf BelmansRa
- 125cc junior EK
- Berichten: 56
- Lid geworden op: Di 10 Jul 2012, 10:41
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
parkoer was perfect!! veele beter lak andere jaare twas een plezier voor terijde berge waare goed aangelegt! spijtig van de warmte wel en de kleine opkomst van de piloote ze hebbe iets gemist!! nu wast nog is een egt cross parkoer inplaats de wei crosskes . goe gedan manne !!
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
knappe weergave patrick , knap werk , jammer dat de commentaren van de showtime quadreeks er niet opstaan ,was om te gieren schijnbaar!
0 x
speaker Frankske
-
Vervloesem DannyVe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Heist o/d Berg
- Contact:
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
De Frank kon zich volledig uitleven tijdens de quadreeks.Hij reed bijna zelf mee,wat de reeks meer spanning geeft met de speaker.
Doe zo verder Frank je bent TOP
Doe zo verder Frank je bent TOP
0 x
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Knap filmpke! :p hehe merci
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Nico HendrickxNi
- 80cc pilot
- Berichten: 34
- Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
Hoy iedereen,
Ben wel aangenaam verrast van de zeer positieve reactie's.. Als het volgend jaar ons moest lukken om terug een cross te kunne geven zullen we ons best terug doen om te piloten terug te plezieren. Moet wel eerlijk toegeven dat we het geluk hebben gehad dat 3 mensen ons enorm hard geholpen hebben met hun ervaringen en zich zonder dat ze het wisten de organisatie mee hebben geleid. Jan Claes(mec Kenzo Buys en Jamy Excelmans) en zijn vrouw Karin Meeuws en ook Jan Pauwlissen van MC De Buiting. Verder willen wij ook IEDERE helper bedanken want zonder die mensen was de goede organisatie zeker niet gelukt... Bedankt aan alle piloten en helpers.
Greets Het FRIENDS MX TEAM.
Ben wel aangenaam verrast van de zeer positieve reactie's.. Als het volgend jaar ons moest lukken om terug een cross te kunne geven zullen we ons best terug doen om te piloten terug te plezieren. Moet wel eerlijk toegeven dat we het geluk hebben gehad dat 3 mensen ons enorm hard geholpen hebben met hun ervaringen en zich zonder dat ze het wisten de organisatie mee hebben geleid. Jan Claes(mec Kenzo Buys en Jamy Excelmans) en zijn vrouw Karin Meeuws en ook Jan Pauwlissen van MC De Buiting. Verder willen wij ook IEDERE helper bedanken want zonder die mensen was de goede organisatie zeker niet gelukt... Bedankt aan alle piloten en helpers.
Greets Het FRIENDS MX TEAM.
0 x
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012
mooi crosske gezien ondanks de hitte jammer van onze piloot zijn kapotte voorband in de eerste reeks juniors nu hop naar kampenhout
foto's staan online
www.frpictures.be
foto's staan online
www.frpictures.be
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten