VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Za 18 Aug 2012, 11:33

Hoe gaan de mensen op de bus dan afzien?
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Michael Willekens Za 18 Aug 2012, 11:38

denk da zo'n warm weer ook wel is een nadeel kan zijn voor de inrichters, zijn veel mense die nu liever naar een zwembad of zo gaan dan naar de cross te gaan kijken en ook veel piloten die deze cross gaan laten schieten... in de reekse waar het proef is zal het wel een mooie reeks worde maar de rest vrees ik er voor. wel spijtig voor de inrichters dan als je weet wat voor werk ze er in hebbe gestoken.
0 x


Ja
Janneke Luyten
mx1 wk rookie
Berichten: 325
Lid geworden op: Ma 26 Dec 2011, 17:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Janneke Luyten Za 18 Aug 2012, 12:34

@ Michael Willekens : Niet te veel denken en vrezen.
0 x


Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Michael Willekens Za 18 Aug 2012, 15:09

mja misschien ni , maar kwee wel wa ik ga doen mee zo'n weer :)
0 x


Kr
Kristof Thijs
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Di 13 Apr 2010, 07:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Kristof Thijs Za 18 Aug 2012, 15:36

Als het regent zijn er weinig piloten , is zien dat ze er zijn als het zonneke schijnt.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Filip Hardis Zo 19 Aug 2012, 01:24

Zondagmorgen 1.20u, muziek in de tent VOLLEN BAK! Thunderdome it is!! Moet kunne zeker hè!? Kei show voor de mensen uit de buurt. Mss er al over nagedacht dat zoiets ervoor zorgt da er minder en minder gemeentebesturen vergunningen geven om cross in te richten . Ongetwijfeld ni! 2 man en ne paardekop plezier in de tent is prioriteit ...

EDIT : om iets na half 2 stond de muziek stil in de tent.
Laatst gewijzigd door Filip Hardis op Zo 19 Aug 2012, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
St
Steff Kerckhofs
european champ mx2
Berichten: 247
Lid geworden op: Zo 21 Aug 2011, 20:59
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Steff Kerckhofs Zo 19 Aug 2012, 09:26

dan heeftet daar meer weg van tomorrowland dan :D :D :D
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Aug 2012, 19:40

bijzonder jammer van het veel te mooie weer ,wat de meeste piloten andere ,nattere oorden deed opzoeken , de orgaisatoren zijn maarkarig beloond voor hun geleverd werk , het circuit was werkelijk af,op tijd en stond gesproeid ,de feesttent was mooi ingericht , de drank was koud genoeg ,voor hun eersteling mag er een serieuze pluim op de hoed gestoken worden van mx friends, thanks mannen!!!
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Filip Hardis Zo 19 Aug 2012, 21:14

Parkoer was goed gesoigneerd !
Wel grappig, Wes Verheyen zei gisteren, parkoer staat onder water, de beloften en nieuwelingen rijden da er wel af, en voor eerste reeks inters werd er gesproeid da hij zelf slijk mocht kuisen.. Haha
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Mike Van Dijck Zo 19 Aug 2012, 21:27

Veel te warm, 2 reeksen helemaal laaste rond gereje, kapot gegaan van e warmte en gewoon nie kunnen, en tog kei goe geamuzeerd!! waarom.. Parkoer lager 'Piekfijn' bij!! super knap werk van organisatie, was zeer aangenaam rijden.. hebbe zelf ook al cross gegeven in paal en weten wat werk er in kruip.
Jammer van het 'slechte weer'.. orgaisatie verdiende anders een topcross!
Merci
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 19 Aug 2012, 22:09

spoedig herstel aan kenny diercken die een polsbreuk opliep
0 x


speaker Frankske
Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Axel Vermetten Zo 19 Aug 2012, 22:12

Bedankt voor de goede reacties we hebben ons uiterste best gedaan spijtig van het klote weer maar toch willen we alle gekomen piloten bedanken en wat het parcours betreft hebben johnny en de buldozerchauffeur en ik er alles aan gedaan om alle piloten tevreden te stellen


Het friends mx team
Laatst gewijzigd door Axel Vermetten op Ma 20 Aug 2012, 08:44, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


bahaha see you @ the finish
Lu
Luka Pera
mx2 amateur champ
Berichten: 165
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 10:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Luka Pera Zo 19 Aug 2012, 22:31

awel, ne dikke chapeau voor de organisatie, heb het daar nog niet zo goed weten liggen! vond het persoonlijk ook leuk dat ze het wat sneller gemaakt hebben door wat kronkels eruit te halen! :)
0 x


Gebruikersavatar
Patrick Luyten
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Patrick Luyten Ma 20 Aug 2012, 06:37

Hallo,

Inderdaad een mooie organisatie, spijtig van de lage opkomst van Piloten en toeschouwers.

Filmpje van Inters en Quads
http://youtu.be/UnWT2OzHg9M

Met natuurlijk de strijd bij de Inters & de Show Jumper Mike
en bij de Quad de Show wedstrijd.


Groeten,

Patrick.
0 x


Ra
Raf Belmans
125cc junior EK
Berichten: 56
Lid geworden op: Di 10 Jul 2012, 10:41
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Raf Belmans Ma 20 Aug 2012, 09:55

parkoer was perfect!! veele beter lak andere jaare twas een plezier voor terijde berge waare goed aangelegt! spijtig van de warmte wel en de kleine opkomst van de piloote ze hebbe iets gemist!! nu wast nog is een egt cross parkoer inplaats de wei crosskes . goe gedan manne !!
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Frank Janssen Ma 20 Aug 2012, 16:48

knappe weergave patrick , knap werk , jammer dat de commentaren van de showtime quadreeks er niet opstaan ,was om te gieren schijnbaar!
0 x


speaker Frankske
Ve
Vervloesem Danny
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 18:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Heist o/d Berg
Contact:

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Vervloesem Danny Ma 20 Aug 2012, 18:14

De Frank kon zich volledig uitleven tijdens de quadreeks.Hij reed bijna zelf mee,wat de reeks meer spanning geeft met de speaker.
Doe zo verder Frank je bent TOP
0 x


Mi
Mike Van Dijck
mx1 wk rookie
Berichten: 339
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Mike Van Dijck Ma 20 Aug 2012, 21:15

Knap filmpke! :p hehe merci
0 x


STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Nico Hendrickx Ma 20 Aug 2012, 21:32

Hoy iedereen,
Ben wel aangenaam verrast van de zeer positieve reactie's.. Als het volgend jaar ons moest lukken om terug een cross te kunne geven zullen we ons best terug doen om te piloten terug te plezieren. Moet wel eerlijk toegeven dat we het geluk hebben gehad dat 3 mensen ons enorm hard geholpen hebben met hun ervaringen en zich zonder dat ze het wisten de organisatie mee hebben geleid. Jan Claes(mec Kenzo Buys en Jamy Excelmans) en zijn vrouw Karin Meeuws en ook Jan Pauwlissen van MC De Buiting. Verder willen wij ook IEDERE helper bedanken want zonder die mensen was de goede organisatie zeker niet gelukt... Bedankt aan alle piloten en helpers.
Greets Het FRIENDS MX TEAM.
0 x


Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: VLM motorcross Paal - Beringen 18/19 Augustus 2012

Berichtdoor Francois Rombouts Di 21 Aug 2012, 17:14

mooi crosske gezien ondanks de hitte jammer van onze piloot zijn kapotte voorband in de eerste reeks juniors nu hop naar kampenhout

foto's staan online

www.frpictures.be
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer