BK FINALE: Mont Saint Guibert (Nil Pierreux) 27 Sept

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Bas Gijsel
european champ mx2
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: BK FINALE: Mont Saint Guibert (Nil Pierreux) 27 Sept

Berichtdoor Bas Gijsel Di 29 Sep 2009, 18:10

Catteeuw Geert schreef:
Bas Gijsel schreef:
Tom Van De Venne schreef:Keeno was inderdaad erg sterk maar denk dat Desalle het gewoon heeft gecontroleerd zat namelijk elke reeks achter De Dijcker. Ik denk dat Desalle de strijd uit de weg is gegaan en alleen heeft gecontroleerd.

Desalle heeft over het hele seizoen sterker gepresteerd anders was hij geen kampioen of 3e in het WK. Denk dat het sterkste punt van Desalle is dat hij niet bang is of nu Cairoli achter hem zit of de Dijcker hij doet zijn ding.

Tegenstrijdig? Of lees ik het verkeerd? ;)

Ik denk eerder dat je het niet begrijpt..Indien nodig ging Desalle een rechtstreeks duel niet uit de weg gegaan zijn,toch vrij duidelijk!

OK, voor niemand bang naar wel alle strijd uit de weg gegaan. Duidelijk!
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 29 Sep 2009, 19:00

Bas Gijsel schreef:
OK, voor niemand bang naar wel alle strijd uit de weg gegaan. Duidelijk!

Hij heeft 5 van de 6 wedstrijden geen duels geschuwd en voor niemand de baan geruimd de finale wedstrijd je gaat niet als een malloot rijden en blockpassen als de titel al in je broekzak zit of je moet een MALLOOT zijn ...
En in het WK heeft al meer dan eens laten zien dat hij geen enkel duel schuwt en geen minuten lang nodig heeft om iemand koud te nemen...
Ook maakt het hem niet uit of het nu Roy Gijsel is of Tony Cairoli die zal hij op de zelfde manier voorbij gaan dus vind het nogal een dwaze discussie nu...

PS: Bekijk op Freecaster nog eens de GP van Brazil de pass op Nagl en dan Nagl die hem probeerde terug te nemen viel dat even tegen :mrgreen:
Ook kun je het hele seizoen nog eens herbekijken en alle passes bekijken maar dan ga je wel véél tijd voor nodig hebben...
0 x

Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ

Berichtdoor Bart Jacobs Di 29 Sep 2009, 20:33

Een filmpje van TVCom, de Regionale TV van Waals Brabant:

http://www.tvcom.be/content/view/3234/166/
0 x

Bas Gijsel
european champ mx2

Berichtdoor Bas Gijsel Di 29 Sep 2009, 20:51

Matthias Van Eeckhoven schreef:
Hij heeft 5 van de 6 wedstrijden geen duels geschuwd en voor niemand de baan geruimd de finale wedstrijd je gaat niet als een malloot rijden en blockpassen als de titel al in je broekzak zit of je moet een MALLOOT zijn ...
En in het WK heeft al meer dan eens laten zien dat hij geen enkel duel schuwt en geen minuten lang nodig heeft om iemand koud te nemen...
Ook maakt het hem niet uit of het nu Roy Gijsel is of Tony Cairoli die zal hij op de zelfde manier voorbij gaan dus vind het nogal een dwaze discussie nu...

PS: Bekijk op Freecaster nog eens de GP van Brazil de pass op Nagl en dan Nagl die hem probeerde terug te nemen viel dat even tegen :mrgreen:
Ook kun je het hele seizoen nog eens herbekijken en alle passes bekijken maar dan ga je wel véél tijd voor nodig hebben...

Niet te serieus Matthias, ging meer over het bericht zelf. Gelijk happen omdat het over Desalle gaat, spaar je tanden voor 2010 als hij voor de titel gaat. Ben ook een Desalle fan en heb ook alle GP´s gezien dus had de tijd voor je post beter kunnen besteden. (aan je eigen dwaze discussies ;) )

Maar als je het dan toch wilt weten, ik was er zelf niet bij zondag maar had eigelijk verwacht dat Desalle ook voor de dagwinst zou gaan. (hem kennende) maar desalniettemin slim dat hij op safe speelde voor de titel. zou ik ook gedaan hebben.
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Di 29 Sep 2009, 20:58

Bas Gijsel schreef:
Matthias Van Eeckhoven schreef:

Niet te serieus Matthias, ging meer over het bericht zelf. Gelijk happen omdat het over Desalle gaat, spaar je tanden voor 2010 als hij voor de titel gaat. Ben ook een Desalle fan en heb ook alle GP´s gezien dus had de tijd voor je post beter kunnen besteden. (aan je eigen dwaze discussies ;) )

Maar als je het dan toch wilt weten, ik was er zelf niet bij zondag maar had eigelijk verwacht dat Desalle ook voor de dagwinst zou gaan. (hem kennende) maar desalniettemin slim dat hij op safe speelde voor de titel. zou ik ook gedaan hebben.

Psss probeer men leven te beteren en dacht gewoon dat je reactie de andere in het belanchelijke wou trekken :o
En ik ben bij Clem geweest begin van de dag en toen ging het nog maar wat die laatste reeks ...
Pepe Desalle en Meme Desalle, Zus Desalle die Calme op een pitbord schrijft maar wel bijna van de zenuwen over de hekken zou springen ...

En eerlijk is eerlijk De Dycker verkeerd in een goede vorm en hoe Ramon de derde reeks reed was MXDN Ernee Style :lol:
PS: Daar gaan we toch op hopen he een WK Titeltje :!:
0 x

Ni
Niko Hainque
european champ mx2

Berichtdoor Niko Hainque Wo 30 Sep 2009, 08:00

Idd matthias; op zijn pitboard stond vaak van "reste", "finir", "pas de risque" en "calme". zijn pa vertelde dat er wel wat stress bij was, dus heeft ie dat goed en verstandig aangepakt in de reeksen, hij moest niet alles winnen om BK te worden. Terwijl ik eerder had gedacht dat hij er vol voor zou gaan, en tis niet dat hij niet geprobeerd heeft in de eerste 2 reeksen, hij geraakte alleen niet voorbij de Keeno en moest hem laten gaan.
0 x

Etienne Dierckx
the legend!

Berichtdoor Etienne Dierckx Wo 30 Sep 2009, 08:09

ik vind het mooi dat de titel nog echt iets wil zeggen voor Desalle in tegenstelling tot vele anderen voor wie het vooral een manier is om extra zakgeld te verdienen.
Laten we hopen dat dit in de toekomst zo blijft ... en dat de anderen beseffen dat die titel toch enige betekenis heeft.
0 x

het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 30 Sep 2009, 15:35

Etienne Dierckx schreef:ik vind het mooi dat de titel nog echt iets wil zeggen voor Desalle in tegenstelling tot vele anderen voor wie het vooral een manier is om extra zakgeld te verdienen.
Laten we hopen dat dit in de toekomst zo blijft ... en dat de anderen beseffen dat die titel toch enige betekenis heeft.

Het betekende ook echt iets voor de familie en het team de emoties het was kippenvel ik heb het van een afstand bekeken het was prachtig...
0 x

Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner

Berichtdoor Mark Dejonghe Wo 30 Sep 2009, 16:40

Wat Desalle en zijn familie en LS team en de ganse entourage er rond dit jaar mee gemaakt hebben aan plezier is een jaar dat geen van beiden zal vergeten en nog dikwijls zal op terug gekomen worden. Laat nu zondag nog eens een sucses zijn dan slaan ze helemaal door. :D
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Wo 30 Sep 2009, 21:54

Ik heb zojuist naar Exqi gekeken naar het verslag van zondag en hoe weinig inzicht kan een persoon hebben...
Die oude Sylvain Geboers zegt daar dat Ken de titel verloren heeft omdat hij de motivatie verloren is na de niet selectie van de MXDN...

Eum ik vind dat Ken na de niet selectie net zichzelf gevonden heeft... Na de Selectie heeft hij altijd alles gegeven...
In Balen was Desalle een fractie beter hij kwam uit de flow van Lommel, Loket en dan kwam hij in Balen op een hoogtepunt want daar reed Ken voor alles wat hij waard was...
Ik heb gezien waar ik stond hoe hij Ramon aanging met een "ik pak je of we/ik ga tegen de kust" mentaliteit prachtig toen...
Orp Le Grand ook een goede Ken enkel z'n "ik neem soms goede soms niet goede start ziekte" stak toen soms op maar hij won toen toch derde reeks...
Zondag Mont Saint Guibert was hij gewoon zeer goed ook met een "gezonde" dosis agressiviteit misschien een beetje te veel om een BK te zijn maar swat mij hoor je niet klagen...

Wanneer gaan de Jappen ingrijpen en de Geboers afzetten? Het waren prachtige motorcrossers (wat ik gelezen en gezien heb) maar nu ...
0 x

To
Tom Van De Venne
125cc junior EK

Berichtdoor Tom Van De Venne Do 01 Okt 2009, 15:44

Als je niet beter wist zou je bij deze foto vanalles kunnen bedenken.

http://mxworld-pix.be/gallery/gallery.p ... eux&pic=22

LET OP "ALS JE NIET BETER WIST!!" is Suggereer niets want Gelukkig gaan alle/de meeste gevechten Fear op dit niveau!!
0 x

Rob Indemans
mxdn winner

Berichtdoor Rob Indemans Do 01 Okt 2009, 17:16

Matthias,ik denk niet dat we in Balen en in Orp "de Ken" hebben gezien van in Lierop en Pierreux hoor :!:
0 x

Ba
Bart Jacobs
ama lites national champ

Berichtdoor Bart Jacobs Vr 02 Okt 2009, 21:07

Ik heb de indruk dat we volgend jaar een compleet "new look" BK gaan krijgen. Er zou wel eens heel wat kunnen veranderen.
0 x

Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Vr 02 Okt 2009, 21:10

Bart Jacobs schreef:Ik heb de indruk dat we volgend jaar een compleet "new look" BK gaan krijgen. Er zou wel eens heel wat kunnen veranderen.

Nieuwe promotor is op komst en wat gaat dat geven...
0 x

Terug naar “mx pro”