JUMBO Dutch Open Motocross 2009.
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: JUMBO Dutch Open Motocross 2009.
Zal wel waar zijn van die 2 motors voor volgende week , maar niet verantwoord om zo een wiel te monteren ( zoals hij zegt een oud ).
0 x
-
Marc de ReuverMa
- mx2 wk rookie
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Niko HainqueNi
- european champ mx2
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Herlings heel kritisch voor het team in zijn commentaar...
en dan daarna heel zelfzeker 'laten zien wie de beste was'
vloog blijkbaar die 2e reeks.
en dan daarna heel zelfzeker 'laten zien wie de beste was'
vloog blijkbaar die 2e reeks.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Tom Vlaeminck schreef:Jeffrey Herlings doet een JVHke.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-572272/category/sport/
Eerst zien of hij dan nog volledig NK mag rijden van Red Bull KTM ...
En er zijn wel wat teams laten hun piloten op een "trainingsmotor" nationale kampioenschappen rijden...
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Het ging er vooral om dat het én een oud wiel was en nog meer dat er geen reservewiel klaar stond terwijl er in de trainingen al verschillende rijders wielen hadden kapot gesprongen. Hij had beter het woord amateuristisch niet gebruikt, maar ach het toont wel zijn eigen gedrevenheid en dat bewees hij wel eventjes in de tweede mnache. 
0 x
- Bas Gijsel
- european champ mx2
Herlings ging echt enorm tekeer 2e reeks. Als je op zo'n baan Roelants op 56 sec rijd zegt wel iets.
0 x
-
Marc de ReuverMa
- mx2 wk rookie
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
-
Marcel DirksMa
- mxdn winner
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
-
Patrick Van GorpPa
- ama lites national champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Iemand da filmpje gezien van Herlings op die opstap????
Da kan toch ook niet heel blijven...
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Patrick Van Gorp schreef:Iemand da filmpje gezien van Herlings op die opstap????
Ik denk dat daar z'n grootste frustratie zit... Dat hij zelf fouten maakt ...
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
En dan ben je een gans seizoen aan het sleutelen en krijg je dan zo iets te horen van een nog snotneus die ook al denkt dat hij alles al berijkt heeft en dan nog voor de tv. 
0 x
-
David NelenDa
- mx2 amateur champ
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Mark Dejonghe schreef:En dan ben je een gans seizoen aan het sleutelen en krijg je dan zo iets te horen van een nog snotneus die ook al denkt dat hij alles al berijkt heeft en dan nog voor de tv.
Slik het maar eens van dieje snotneus als mekanieker.. Meneer Herlings zou beter met z'n beide voetjes op de grond blijven staan
0 x
- Geert Gelaude
- ama lites rookie
Ik denk dat ze dit intervieuw nog wel eens zullen laten afspelen bij het team en zijn nieuwe team (KTM) en enige uitleg zullen vragen? Ook de manier waarop hij over het JM team spreekt is volgens mij een beetje respectloos te noemen, en dan laten uitschijnen dat het bij KTM factory allemaal koek en ei zal zijn.
Zeer gevaarlijke uitspraken heeft die jongen gedaan aan het adres van zijn huidige en toekomstige werkgever.
Anderzijds kan je dan weer gaan denken van "er moet daar toch iets ferm verkeerd zijn binnen het JM team als Herlings nu ook al openlijk commentaar geeft". Maar dit doe je niet in het openbaar zoveel is zeker, het zal iets zijn die hem erg lang zal achtervolgen wees daar maar zeker van. Stel je eens in de plaats vd ouders die zullen ook wel met het schaamrood op de wangen hebben rondgelopen die dag.
Zeer gevaarlijke uitspraken heeft die jongen gedaan aan het adres van zijn huidige en toekomstige werkgever.
Anderzijds kan je dan weer gaan denken van "er moet daar toch iets ferm verkeerd zijn binnen het JM team als Herlings nu ook al openlijk commentaar geeft". Maar dit doe je niet in het openbaar zoveel is zeker, het zal iets zijn die hem erg lang zal achtervolgen wees daar maar zeker van. Stel je eens in de plaats vd ouders die zullen ook wel met het schaamrood op de wangen hebben rondgelopen die dag.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
Ik vind het ook een beetje raar dat je kritiek geeft op je team maar wel zelf het wiel helemaal kapot springt. Ik vrees dat zelfs een nieuw wiel dit ni overleeft.
Als je weet dat er in de trainingen al een aantal piloten problemen hadden met kapotte wielen of spaken ... dan houdt een intelligente piloot daar toch wel een beetje rekening mee ??????
Langs de andere kant moet het team natuurlijk wel een reservewiel klaar staan hebben in de pits.
Maar je moet die jongen ook nu niet helemaal afschieten ... hij is tenslotte nog maar 15 jaar en krijgt plots alle schijwerpers op hem ....
Als je weet dat er in de trainingen al een aantal piloten problemen hadden met kapotte wielen of spaken ... dan houdt een intelligente piloot daar toch wel een beetje rekening mee ??????
Langs de andere kant moet het team natuurlijk wel een reservewiel klaar staan hebben in de pits.
Maar je moet die jongen ook nu niet helemaal afschieten ... hij is tenslotte nog maar 15 jaar en krijgt plots alle schijwerpers op hem ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Hoe snel kan het omdraaien he? Eerst roepen we massaal dat het zo goed is dat jonge gasten als Roczen en Herlings niet op hun mondje zijn gevallen en wat te vertellen hebben en nu moet Herlings ineens met de voetjes op de grond blijven en zijn ond houden.
Eerlijk is eerlijk als hij 25 jaar was geweest had ik ook gelijk geroepen dat het erg dom is, maar de jongen is net een week geleden 15 jaar geworden!!!! Tel daarbij op dat hij zeer, ZEER gedreven is en altijd wil winnen en het is logisch dat hij vlak na dit incident het op deze manier verwoord.
Ik vond het van het circus om Van Horebeek heen ook erg dom dat ze zo liepen af te geven op het team, en dat is het van Herlings feitelijk ook, maar je niet moet deze situatie niet gaan overdrijven. Het ís toch ook ronduit stom dat het team geen reservewiel heeft staan in de pits??? En Roelants en Oldekamp en misschien nog wel meer rijders sprongen die opstap op dezelfde manier als Herlings en daar ging het wiel niet kapot dus zeggen dat het aan de rijder ligt is ook onzin.
Conclusie: bet beste is uiteraard om de vuile was binnen te houden, maar ik vind dat je het een vijftienjarige die net de ONK titel aan zijn neus voorbij heeft zien gaan dit best kunt vergeven. Hij heeft toch voor het grootste deel gelijk!
Eerlijk is eerlijk als hij 25 jaar was geweest had ik ook gelijk geroepen dat het erg dom is, maar de jongen is net een week geleden 15 jaar geworden!!!! Tel daarbij op dat hij zeer, ZEER gedreven is en altijd wil winnen en het is logisch dat hij vlak na dit incident het op deze manier verwoord.
Ik vond het van het circus om Van Horebeek heen ook erg dom dat ze zo liepen af te geven op het team, en dat is het van Herlings feitelijk ook, maar je niet moet deze situatie niet gaan overdrijven. Het ís toch ook ronduit stom dat het team geen reservewiel heeft staan in de pits??? En Roelants en Oldekamp en misschien nog wel meer rijders sprongen die opstap op dezelfde manier als Herlings en daar ging het wiel niet kapot dus zeggen dat het aan de rijder ligt is ook onzin.
Conclusie: bet beste is uiteraard om de vuile was binnen te houden, maar ik vind dat je het een vijftienjarige die net de ONK titel aan zijn neus voorbij heeft zien gaan dit best kunt vergeven. Hij heeft toch voor het grootste deel gelijk!
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
O'ja en dan nog het volgende en zeker niet onbelangrijk: de commentator....
Je hoort hem 1 keer een vraag stellen, maar de rest van zijn vragen is eruit geknipt. Het is namelijk niet alleen Herlings die spreekt, het is vooral de volwassen commentator die een vijftienjarige allerlei woorden in de mond heeft gelegd en er simpelweg op uit is om een paar scherpe opmerkingen op camera te krijgen
. Vergeet dat ook niet.
Je hoort hem 1 keer een vraag stellen, maar de rest van zijn vragen is eruit geknipt. Het is namelijk niet alleen Herlings die spreekt, het is vooral de volwassen commentator die een vijftienjarige allerlei woorden in de mond heeft gelegd en er simpelweg op uit is om een paar scherpe opmerkingen op camera te krijgen
0 x
-
Martijn VerhoevenMa
- peewee pilot
@ Jan Willem,
Volkomen mee eens! Wat een onzin, het was gewoon een stuntel actie van het team als je het vanuit je luie stoel moet beoordelen.
Diegene die zeggen dat hij de opstap niet goed sprong zijn volgens mij helemaal niet goed wijs, het is moeilijk te beoordelen vanuit een filmpje, maar als je dat kereltje wel eens hebt zien rijden dan snap je het wel...
Nu staat hij 1-0 achter naar de laatste ONK door zo'n actie. Kerels zoals hij tillen daar iets zwaarder aan als de gemiddelde (belgische) toeschouwer. Logisch toch?
Volkomen mee eens! Wat een onzin, het was gewoon een stuntel actie van het team als je het vanuit je luie stoel moet beoordelen.
Diegene die zeggen dat hij de opstap niet goed sprong zijn volgens mij helemaal niet goed wijs, het is moeilijk te beoordelen vanuit een filmpje, maar als je dat kereltje wel eens hebt zien rijden dan snap je het wel...
Nu staat hij 1-0 achter naar de laatste ONK door zo'n actie. Kerels zoals hij tillen daar iets zwaarder aan als de gemiddelde (belgische) toeschouwer. Logisch toch?
0 x
-
Bas KoeglerBa
- 50cc rider
de eerste mance lag herlings 7sec voor na twee ronden roelants had kopstart,tweede mance herlings kopstart roelants 5 6 ongeveer,zat roelants gelijk twee was het meschien maar 40 sec 
0 x
- Bas Gijsel
- european champ mx2