Sedert enkele weken is het uurschema bij de JMS aangepast.
Voortaan rijden alle reeksen (behalve -8jarigen) slechts nog 1 verplichte tijdstraining en 2 manches.Na navraag bij JMS-bestuur zou deze beslissing er zijn gekomen omdat de meerderheid van de ouders voor dit systeem zouden hebben gekozen.
Heb op de wedstrijd te Genk echter van verschillende ouders vernomen dat ze voorstander zijn/waren van het oude systeem, dus 1 vrije training, 1 verplichte tijdstraining en 2 manches.
Graag even jullie mening hieromtrent?
UURSCHEMA JMS
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Davy DerbovenDa
- mx1 wk rookie
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: UURSCHEMA JMS
Voor mij mag het terug veranderen , zitten met 2 keer een pauze van een uur als oldtimers niet rijden , kunnen we beter de jeugd een reeks meer laten rijden !!
0 x
-
Filip DebloudtsFi
- 125cc junior EK
Informeer maar eens aan de gasten zelf, ben er quasi zeker van dat die terug 4 keer willen rijden, met andere woorden, mijn voorkeur gaat ook naar 4x.
0 x
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
@ Filip; daar zit net het probleem.
Op de wedstrijd te Reet (Pasen), waar slechts geringe opkomst was, is er bij de inschrijving een vragenlijst uitgedeeld ivm het uurschema.
De meerderheid van de terugbezorgde formulieren 35 van de 42 hebben voor slechts 3 reeksen gekozen. Dus slechts 7 zouden er maar voor het oude systeem hebben gekozen.
Mogelijks is er hieromtrent een misvatting ontstaan, want het merendeel van de ouders die ik er zaterdag te Genk heb op aangesproken is voorstander van het 4-reeksen systeem.(bij afwezigheid van old-timers)
Op de wedstrijd te Reet (Pasen), waar slechts geringe opkomst was, is er bij de inschrijving een vragenlijst uitgedeeld ivm het uurschema.
De meerderheid van de terugbezorgde formulieren 35 van de 42 hebben voor slechts 3 reeksen gekozen. Dus slechts 7 zouden er maar voor het oude systeem hebben gekozen.
Mogelijks is er hieromtrent een misvatting ontstaan, want het merendeel van de ouders die ik er zaterdag te Genk heb op aangesproken is voorstander van het 4-reeksen systeem.(bij afwezigheid van old-timers)
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
Filip DebloudtsFi
- 125cc junior EK
Peter, wij waren met Pasen ook afwezig door skivakantie. Het verwonderde mij de wedstrijd daarop dat ze slechts 3x mochten rijden en zodoende ging ik informeren bij mijn kennissenkring. Het merkwaardige is dat er meer dan 7 waren die wel voor de 4 reeksen zijn hetgeen niet bevestigd wat ze op het formulier hebben ingevuld natuurlijk.
Zoals reeds door iemand anders aangehaald in het Genk onderwerp vind ik het eveneens spijtig dat zulke aanpassingen gebeuren in het seizoen en niet bij de opmaak voor het seizoen zodat je hiermee rekening kan houden.
Nu, geen enkel probleem en met alle respect leg ik me neer bij de meerderheid... maar als je rondvraag doet naar de meningen geef ik u de mijne graag mee.
Zoals reeds door iemand anders aangehaald in het Genk onderwerp vind ik het eveneens spijtig dat zulke aanpassingen gebeuren in het seizoen en niet bij de opmaak voor het seizoen zodat je hiermee rekening kan houden.
Nu, geen enkel probleem en met alle respect leg ik me neer bij de meerderheid... maar als je rondvraag doet naar de meningen geef ik u de mijne graag mee.
0 x
-
Peter De BackerPe
- mx all time winner
Daarom dat ik hier even navraag over doe, want kan me moeilijk voorstellen dat de meerderheid ervoor zou gekozen hebben om minder te rijden?
Als er hier voldoende steun is wil ik samen met enkele ouders hieromtrent wel nog eens tot op de bus gaan. Maar als de meerderheid inderdaad zou kiezen voor het nieuwe uurschema, leg ik me hierbij ook neer en zal ik volgend jaar daaruit wel mijn conclusies trekken.
Ik heb voor JMS gekozen aan de hand van het toenmalige uurschema en circuits. De verre verplaatsingen en het feit dat er niet wekelijks wedstrijd waren heb ik er graag bij genomen.
Vind het beetje zielig om dan tijdens seizoen plots veranderingen door te voeren.
Als er hier voldoende steun is wil ik samen met enkele ouders hieromtrent wel nog eens tot op de bus gaan. Maar als de meerderheid inderdaad zou kiezen voor het nieuwe uurschema, leg ik me hierbij ook neer en zal ik volgend jaar daaruit wel mijn conclusies trekken.
Ik heb voor JMS gekozen aan de hand van het toenmalige uurschema en circuits. De verre verplaatsingen en het feit dat er niet wekelijks wedstrijd waren heb ik er graag bij genomen.
Vind het beetje zielig om dan tijdens seizoen plots veranderingen door te voeren.
0 x
http://www.motocross-shop.be
DB-Service Zelzate
DB-Service Zelzate
-
Karel JacobsKa
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
vraag gewoon een nieuwe stemming aan, desnoods verspreidt over 2 crossen.
zo hebben meer mensen de kans om te stemmen.
zo hebben meer mensen de kans om te stemmen.
0 x
-
Luc LodewijkLu
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
In Reet heb ik zo een papiertje ingevuld voor 3x te rijden maar daar vertelde men mij dat dit was voor volgend jaar in reet terug zo te rijden dus vond ik dat niet zo erg. Maar nu blijkt dat dit altijd word toegepast en dat vind ik geen goed idee,met andere woorden hebben ze me goed liggen gehad. Als iemand daar iets wil aan veranderen wil ik zeker meedoen maar alleen beging ik er niet aan vermits dit ons laatste jaar jeugd is leg ik me er voorlopig bij neer.....
0 x
-
Sven Van MieghemSv
- mx1 wk rookie
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Steff KerckhofsSt
- european champ mx2
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
-
Pascal LeyssensPa
- peewee pilot
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
ik denk toekomstgericht dat het niet slechter is om 1 training van 10 minuten en 2 reeksen van 12 en één ronde te rijden. Dit komt zowat neer op 40 minuten per wedstrijddag. Bij het oude systeem van een training van 8 minuten en een tijdstraining van 10 minuten dan nog 2 reeksen van 10 minuten en een ronde zit er niet zoveel verschil op. Alleen is de stap nu minder groot om van 12 naar 14 minuten te gaan in de toekomst bij beloften of nieuwelingen.
Ik ben zeker voorstander van het huidig systeem, maar ja wie ben ik.
Ik ben zeker voorstander van het huidig systeem, maar ja wie ben ik.
0 x