Team LIMA STAR in rouw

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Rudi Bouly Do 08 Mar 2012, 14:17

Afbeelding

Vandaag is er de droevige melding binnengekomen dat ex rijder en nu actief medewerker bij het Lima Star team, Tom Loodts is overleden. Tom was gisteren niet erg lekker en mocht naar huis vertrekken, deze morgen is Tom aan de gevolgen van een hartstilstand overleden werd ons medegedeeld. Tom Loodts is amper 31jaar jong geworden. Via deze weg wenst de voltallige ploeg van MX-World haar medeleven te betuigen aan de getroffen familie en talrijke vrienden.
rust zacht Tom
Laatst gewijzigd door Rudi Bouly op Do 08 Mar 2012, 14:31, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: eam LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Frank Janssen Do 08 Mar 2012, 14:24

innige deelneming aan het lima team bij het overlijden van tom , we zullen deze sympathieke vlaggeman en fuifbeest erg missen!
Laatst gewijzigd door Frank Janssen op Do 08 Mar 2012, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


speaker Frankske
Ed
Edward Weyers
125cc junior EK
Berichten: 96
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 22:44
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Edward Weyers Do 08 Mar 2012, 14:48

innige deelneming van sandra en warre rust zacht
0 x


Gebruikersavatar
Rene Van Tricht
ama lites eastcoast champ
Berichten: 426
Lid geworden op: Wo 22 Jul 2009, 00:24
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Rene Van Tricht Do 08 Mar 2012, 15:03

Innige deelneming
0 x


sh
sharon de keyser
mx2 amateur champ
Berichten: 177
Lid geworden op: Ma 11 Jul 2011, 23:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor sharon de keyser Do 08 Mar 2012, 15:09

innige deelneming
0 x


Ba
Bart De Backer
125cc junior EK
Berichten: 74
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 09:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Bart De Backer Do 08 Mar 2012, 15:27

veel sterkte aan de leden van het Lima star team, herinner de mooie momenten die jullie samen hebben beleefd. 31 jaar, veel te jong om heen te gaan maar het leven kan oneerlijk zijn. Genieten van elke dag blijft de boodschap
0 x


Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Karel Jacobs Do 08 Mar 2012, 15:32

Innige deelneming
0 x


Ka
Kathleen Vanhaeren
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 17:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Kathleen Vanhaeren Do 08 Mar 2012, 16:08

Innige deelneming met dit grote verlies.
Van Thierry en Kathleen.
0 x


Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Francois Rombouts Do 08 Mar 2012, 16:16

Innige deelneming en veel sterkte voor familie vrienden en kennissen
0 x


Sa
Sabrina Van Calster
80cc pilot
Berichten: 39
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:43
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Sabrina Van Calster Do 08 Mar 2012, 16:26

innige deelneming
sabrina en stephanie van calster
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Suz Haeck Do 08 Mar 2012, 16:41

Heel veeel sterkte


suzmx team
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Ni
Nico Hendrickx
80cc pilot
Berichten: 34
Lid geworden op: Do 25 Aug 2011, 14:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Nico Hendrickx Do 08 Mar 2012, 17:09

Innige deelneming en veel sterkte aan de Familie van Tom en het Lima star team.
0 x


Gebruikersavatar
Erik Smolderen
50cc rider
Berichten: 23
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 21:19
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Erik Smolderen Do 08 Mar 2012, 17:23

innige deelneming aan familie en vrienden van Tom
0 x


Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Davy Derboven Do 08 Mar 2012, 17:26

innige deelneming en veel sterkte gewenst aan familie en vrienden van tom !!
0 x


Gebruikersavatar
Roy Cloot
ama lites eastcoast champ
Berichten: 412
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 00:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Roy Cloot Do 08 Mar 2012, 17:32

innige deelneming en veel sterkte aan iedereen die tom kende
0 x


RC

it ain't fast without mixed gas !!!

Maybe I should leave well enough alone
I might not be perfect but I'm me to the bone
Je
Jean Maes1
50cc rider
Berichten: 16
Lid geworden op: Wo 16 Nov 2011, 17:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Jean Maes1 Do 08 Mar 2012, 17:51

innige deelneming en veel sterkte aan familie en lima star vanwege jeanke van het rescue taem
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Matthias Vermeersch Do 08 Mar 2012, 17:53

innige deelneming
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Sa
Sas Peter
mx1 wk rookie
Berichten: 308
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 15:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Retie

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Sas Peter Do 08 Mar 2012, 18:05

Innige deelneming en veel sterkte aan familie en Lima star team
0 x


Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Katty Devos Do 08 Mar 2012, 18:13

Oprechte deelneming aan de familie

katty en Kimberley
0 x


Ed
Eddy Maestripieri
50cc rider
Berichten: 20
Lid geworden op: Di 30 Nov 2010, 18:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Team LIMA STAR in rouw

Berichtdoor Eddy Maestripieri Do 08 Mar 2012, 18:16

innige deelneming , en veel sterkte aan de vrienden en nabestaanden
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer