vbm kalender vergadering 2012
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
@ gino ist niet zo dat het een regel van bmb zelf is zoals je schrijft op mclb topic ?
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
Met al die dommigheden van uitspraken over dat mag en dat mag niet. Doe eens zoals ik gedaan heb en bel naar MCLB en of VBM en stel die vraag daar eens, daar krijg je andere antwoorden hoor dan deze die hier allemaal gepost worden. Voor MCLB kan je bellen naar sportcommissie op 054328133 of 0476718125 en voor VBM is dat 0499422425 of 0474467195. En als deze mensen het niet zouden weten, vraag ik mij af wie het dan wel zou weten.
0 x
- Hendrik Lejeune
- ama lites national champ
- Berichten: 496
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:30
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
ik heb zo'n zin om hier te reageren hè
maar ik ga het niet doen.
de kenners weten waarom
maar ik ga het niet doen.
de kenners weten waarom
0 x
www.purepassion.eu
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
alles voor de beginnende en ervaren trialist.
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
- Berichten: 1025
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: Lommelwood
- Contact:
Re: vbm kalender vergadering 2012
Vandaag Newsletter van de vmbb aangekregen zoals alle maanden . Als het artikel daarin leest . kan ik ervan uitmaken dat je met een bmb vergunning voor 150 € extra ook vlm vmcf (genk of lille) rijden . en mag je een voorkeur bond kiezen . er staat ook in dat enkel mag gaan rijden bij 1 van de hierbovenvermelde bonden . en dat indien je bij andere bonden rijd je gesanctioneerd zal worden . deze newsletter staat nog niet op de vmbb site . maar FAM heeft woensdag nog vergadering met vmbb dus hopelijk springen ze mee op de boot ik vrees anders een beetje voor het verdere verloop van vbm en mclb
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
Bij wat nadenken is het toch simpel: De oplossing is dan toch FMWB en je doet wat je wilt.
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Briers GinoBr
- mx2 amateur champ
- Berichten: 152
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 20:54
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: vbm kalender vergadering 2012
@ suz
als je de post leest van jelle komt die regel toch van hun kant niet ??,
als je de post leest van jelle komt die regel toch van hun kant niet ??,
0 x
-
Geert MettenGe
- 50cc rider
- Berichten: 27
- Lid geworden op: Zo 05 Dec 2010, 10:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
ja suz tis dan ist op gelost maar als de piloten kunnen rijden waar ze willen is er voor de inrichters geen zekerheid meer om dat deze niet weten of er wel piloten gaan zijn .
dit is gelijk de nieuwe regering zij maken de regels en wij moeten volgen zo simpel gaat dat zijn
en gelijk jelle al zei als ze niet mee in de boot stappen denk ik dat vbm & mclb rake klappen krijgen
@
lejeune waarom zou je niet reageren tis een forem voor iets he als iedereen zo zou zijn word hier niets geschreven .
dit is gelijk de nieuwe regering zij maken de regels en wij moeten volgen zo simpel gaat dat zijn
en gelijk jelle al zei als ze niet mee in de boot stappen denk ik dat vbm & mclb rake klappen krijgen
@
lejeune waarom zou je niet reageren tis een forem voor iets he als iedereen zo zou zijn word hier niets geschreven .
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Rony MentenRo
- 125cc junior EK
- Berichten: 52
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 15:24
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
Misschien best afwachten tot alles officieel uitgebracht wordt in plaats van "ik heb van horen zeggen ".Ik heb begrepen dat er nog vergaderigen zijn tussen de betrokken partijen , dus wie weet wat er nog uit de bus valt.
0 x
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
Fam bonden klappen krijgen.. hmm zou me verwonderen . Ze kunnen toch telkens een volle kalender
en goeie organisaties voorschotelen.Denk dat een piloot dat wel weet te appreciëren en daarom zijn keuze maakt.
Lees de reglementen en je bent al veel wijzer.
en goeie organisaties voorschotelen.Denk dat een piloot dat wel weet te appreciëren en daarom zijn keuze maakt.
Lees de reglementen en je bent al veel wijzer.
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
geert waarom zouden de fam bonden rake klappen krijgen ??
grooste deel van die piloten die amateur rijden, rijden om mx zekerheid, volle kalender geen 26 wedstrijdjes maar 40 wedstrijden waarom ? omdat het voor de meeste pure ontspanning is,
zou graag eens weten hoeveel vlmers, vmcfers een bmb vergunning hebben ? nog geneens de helft van het aantal vergunningen,
dus maw wat bedoeld men hier dan feitelijk, als je geen bmb vergunning ben je ne dommerik of zo ?
laat de mensen nu toch zelf eens beslissen waarom ze vbm , mclb , vlm ect ect ...gaan rijden,
waarom zou mclb en vbm niet overleven ?? gezien aantal vergunningen denk ik niet dat het zo slecht nog niet moe zijn op die amateur bondjes, ok ...ja de pleinen zijn niet altijd even spectaculair , maar iemand die puur voor zen hobby rijdt en das wel grooste deel is al lang blij dat ie elke zondag kan uitpakken, niet omdat em niet bmb kan of mag rijden !
ff stom voorbeeld, oudenburg vorig seizoen, bmb wedstrijd , komen daardoe krijgen daar ne lijst mee al de vergunningshouders, kzeg jadatte
da ga hier sjieke mx zenne, ja men kl--, al een geluk dat mclb geen wedstrijd had, of ze kwamen nog geneens aan 100 piloten !! is dat het zien waard ?? geef mij dan maar men wekelijks ammateurbondje met een gemiddeld van 300 a 350 piloten zenne !! wat ga je met al die vrt"s rijders doen, nieuwelingen a b en c ? zeg mij nu ne keer waarom deze reeksen een bmb vergunning zouden nemen ? vmcf is ook onder de vleugels van umc, ja zijn die hun aantalen in vergunningen dan zo gestegen ?? sommige organisaties scheuren daar nog dik hun broek aan een mx wedstrijd ! och ja ze zaten natuurlijk allemaal die dag op een bmb wedstrijd zeker ??
grooste deel van die piloten die amateur rijden, rijden om mx zekerheid, volle kalender geen 26 wedstrijdjes maar 40 wedstrijden waarom ? omdat het voor de meeste pure ontspanning is,
zou graag eens weten hoeveel vlmers, vmcfers een bmb vergunning hebben ? nog geneens de helft van het aantal vergunningen,
dus maw wat bedoeld men hier dan feitelijk, als je geen bmb vergunning ben je ne dommerik of zo ?
laat de mensen nu toch zelf eens beslissen waarom ze vbm , mclb , vlm ect ect ...gaan rijden,
waarom zou mclb en vbm niet overleven ?? gezien aantal vergunningen denk ik niet dat het zo slecht nog niet moe zijn op die amateur bondjes, ok ...ja de pleinen zijn niet altijd even spectaculair , maar iemand die puur voor zen hobby rijdt en das wel grooste deel is al lang blij dat ie elke zondag kan uitpakken, niet omdat em niet bmb kan of mag rijden !
ff stom voorbeeld, oudenburg vorig seizoen, bmb wedstrijd , komen daardoe krijgen daar ne lijst mee al de vergunningshouders, kzeg jadatte
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Sylvain LucasSy
- 125cc rookie
- Berichten: 110
- Lid geworden op: Di 01 Feb 2011, 13:43
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: vbm kalender vergadering 2012
JONGENSTOCH
KIES VOOR EEN BOND WAAR JE JEGOED VOELD.EN HANG DE TOERIST NI UIT .DAN IS DE PILOOT DE SUPPORTERS DE BOND EN DE VOORNAAMSTE DE ORGANISATOR CONTENT.WANT ALS DE ORGANISATOR NI WEET WAARAAN HIJ BEGINT DAN GAAN ER NI VEEL MEER DOORDOEN EN AFHAKEN DAT TELT VOOR ELKE BOND.EN TROUWENS DE BMB IS OP DEZE MOMENT DE GEWONE CROSSEN OOK MAAR NE LIEFHEBBERS BOND HUN GLORIETIJDEN ZIJN OOK VOORBIJ.
EN WAAROM UMC NOEM MIJ DE VOORDELEN????
Het is allertijden alle bonden FAM geweest onder groot toezicht van VLM nu is VLM uit de FAM nu moet elke bond volgen of ze vallen uit de boot.Maar wie gaat de problemen oplossen waar prive verzekeringen de organisator rechtstreeks aanpakt Als VBM organisator zal de FAM dat voor mij oplossen en kan ik op beide ore slapen .
EEN GOEDE RAAD..NEEM GEEN VERGUNNING NERGENS dan kun je overal gaan rijden in olmen,lommel,genk ezv
vwala ik heb mijne lever es afgeschud allemaal een blessurevrij 2012 crosjaar en gelukkige niewjaar
KIES VOOR EEN BOND WAAR JE JEGOED VOELD.EN HANG DE TOERIST NI UIT .DAN IS DE PILOOT DE SUPPORTERS DE BOND EN DE VOORNAAMSTE DE ORGANISATOR CONTENT.WANT ALS DE ORGANISATOR NI WEET WAARAAN HIJ BEGINT DAN GAAN ER NI VEEL MEER DOORDOEN EN AFHAKEN DAT TELT VOOR ELKE BOND.EN TROUWENS DE BMB IS OP DEZE MOMENT DE GEWONE CROSSEN OOK MAAR NE LIEFHEBBERS BOND HUN GLORIETIJDEN ZIJN OOK VOORBIJ.
EN WAAROM UMC NOEM MIJ DE VOORDELEN????
Het is allertijden alle bonden FAM geweest onder groot toezicht van VLM nu is VLM uit de FAM nu moet elke bond volgen of ze vallen uit de boot.Maar wie gaat de problemen oplossen waar prive verzekeringen de organisator rechtstreeks aanpakt Als VBM organisator zal de FAM dat voor mij oplossen en kan ik op beide ore slapen .
EEN GOEDE RAAD..NEEM GEEN VERGUNNING NERGENS dan kun je overal gaan rijden in olmen,lommel,genk ezv
vwala ik heb mijne lever es afgeschud allemaal een blessurevrij 2012 crosjaar en gelukkige niewjaar
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
voila das nu het standpunt van nen mclb-er ikke en de rest mag stikke!!ma van samenwerken en de mx redden hebben ze nog nie gehoord!!en geloof me tis da of tzou wel keer slecht kunnen aflopen in de mx wereld!!
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
luc de jonghe hoelang zijn ze nu al de mx aant redden ?? 10 jaar 15 jaar
dus of fam nu umc wordt, da gaat er geen jota aan veranderen ! en ja steekt nu maar alle schuld in die mclberkes, wie heeft hier ne bril op !!
dus of fam nu umc wordt, da gaat er geen jota aan veranderen ! en ja steekt nu maar alle schuld in die mclberkes, wie heeft hier ne bril op !!
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
denk gij Suz en nog veel andere....tga em nie om MCLB,VMCF,UMC....ma om onze sport é!!
en ja ik heb ne bril op, een leesbrilleke en gene paardebril
Ik ga er nie verder op in zolang ofda nie iedereen ziet dat er verandering nodig is....
en ja ik heb ne bril op, een leesbrilleke en gene paardebril
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: vbm kalender vergadering 2012
probleem luc is, iedereen weet het wel, maar niemand doet iets !
anders was het grootste probleem LAWAAI al lang opgelost, want das de doodsteek van de mx
anders was het grootste probleem LAWAAI al lang opgelost, want das de doodsteek van de mx
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
- Berichten: 1025
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: Lommelwood
- Contact:
Re: vbm kalender vergadering 2012
Denk niet dat die samenwerking tussen vlm , vmcf en vmbb ook maar iets te maken heeft met uit de FAM te stappen hoor . eerder bedoelt om piloten alle weken te kunnen laten rijden . momenteel staan er op de vbm kalender 23 crossen . Dus belange niet 40 crossen zoals hierboven vermeld werd . Daar geraakt geen enkele bond in deze tijd van het jaar nog aan . Dus als de Fam zou meegaan met de vmbb zouden we alle weken kunnen rijden . Je kan nog steeds je voorkeur bond doorgeven . Dus je bent nooit verplicht om deel te nemen aan vmbb wedstrijden als vlm,vmcf, .... cross heeft . maar je kan wel voor 150 € extra alle weken rijden . Dus snap ergens jullie reactie niet . De tekst die ik hierboven poste was uit de newsletter dus opzich lijkt me dit wel een officieel bericht van de vmbb . Maar morgen had de fam nog vergadering met vmbb . Hopelijk zijn ze slim en springen ze mee 
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
-
John De CremerJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 164
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 16:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
Al die klodden van rijden daar en daar, dat mag, dat mag niet ... Heb eens gebeld naar een waalse club van BMB en piloten die bijvoorbeeld aangesloten zijn bij VBM of MCLB en ook een aantal wedstrijden willen rijden bij BMB moeten gewoon aansluiten via een club van de waalse vleugel (FMWB) en al die boetes of schorsingen binnen VMBB waar ze van spreken of met dreigen zijn daar larie en apenkool.
Trouwens de vergunningen in de FMWB zijn 30 tot 100 euro goedkoper dan in VMBB. Via VMBB kun je dus als piloot boetes krijgen en geschorst worden. Dat was althans de info via het VMBB secretariaat.
Dus als piloot BMB neem je best eerst even contact op met een club aangesloten via de waalse vleugel (FMWB). Hun telefoonnummers kun je terug vinden via de website www.fmb-bmb.be
Trouwens de vergunningen in de FMWB zijn 30 tot 100 euro goedkoper dan in VMBB. Via VMBB kun je dus als piloot boetes krijgen en geschorst worden. Dat was althans de info via het VMBB secretariaat.
Dus als piloot BMB neem je best eerst even contact op met een club aangesloten via de waalse vleugel (FMWB). Hun telefoonnummers kun je terug vinden via de website www.fmb-bmb.be
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vbm kalender vergadering 2012
Jelle Vanhoof schreef:Denk niet dat die samenwerking tussen vlm , vmcf en vmbb ook maar iets te maken heeft met uit de FAM te stappen hoor . eerder bedoelt om piloten alle weken te kunnen laten rijden . momenteel staan er op de vbm kalender 23 crossen . Dus belange niet 40 crossen zoals hierboven vermeld werd . Daar geraakt geen enkele bond in deze tijd van het jaar nog aan . Dus als de Fam zou meegaan met de vmbb zouden we alle weken kunnen rijden . Je kan nog steeds je voorkeur bond doorgeven . Dus je bent nooit verplicht om deel te nemen aan vmbb wedstrijden als vlm,vmcf, .... cross heeft . maar je kan wel voor 150 € extra alle weken rijden . Dus snap ergens jullie reactie niet . De tekst die ik hierboven poste was uit de newsletter dus opzich lijkt me dit wel een officieel bericht van de vmbb . Maar morgen had de fam nog vergadering met vmbb . Hopelijk zijn ze slim en springen ze mee
En??? Wat heeft de vergadering opgebracht?
Blijft VBM en MCLB Verboven zijn zakken vullen?
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Jelle VanhoofJe
- mx all time winner
- Berichten: 1025
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: Lommelwood
- Contact:
Re: vbm kalender vergadering 2012
Geen idee Filip , afwachten tot er persbericht op www.fmb-bmb.be komt denk ik 
0 x
Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Bmb Nationalen mx1 #94
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten