Team trophy in Ravels
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: Team trophy in Ravels
zelfde plaats petrus , aan omloop zal ook weinig gewijzigd worden
0 x
speaker Frankske
- Ronny Neelen
- mx2 wk champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
ben je daar zeker van frankske,mij hebben ze gezegt terug aan de andere kant van de weg zoals 2 jaar terug,hopelijk genoeg pitbikers daar
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
hoe lee de baan er eigenlijk bij??
da ze ni droog ligt da snapk , maar gewoon nat? of echt slijk?
da ze ni droog ligt da snapk , maar gewoon nat? of echt slijk?
0 x
-
Bart WoutersBa
- 125cc junior EK
het is op de zelfde plaats als vorig jaar.
het is een heel ander parkoer alleen de start is nog het zelfde gebleven. een heeeel lange start
parkoer ligt zeer goed voor de regenval van de voorbije weken,en zal nog veel beter liggen tegen zaterdag dus geen enkel probleem.de parking is ook goed te berijden,moesten er toch problemen zijn is er nog een andere parking voorzien dat droger is.
het is een heel ander parkoer alleen de start is nog het zelfde gebleven. een heeeel lange start
parkoer ligt zeer goed voor de regenval van de voorbije weken,en zal nog veel beter liggen tegen zaterdag dus geen enkel probleem.de parking is ook goed te berijden,moesten er toch problemen zijn is er nog een andere parking voorzien dat droger is.
0 x
nieuwelingen MX2 nr.32
-
Nigel VolsNi
- 125cc junior EK
-
Michael BuitendijkMi
- 125cc junior EK
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
is er al een uurschema voor zaterdag? Ging deze week toch op de jms site geplaatst worden?
0 x
check www.mx-michael.be
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
@nigel; de moens is vandaag gan zien, en hej zegt da er geen berge in liggen
maar tzou wel vrij droog zijn...
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
Bergen lagen er verleden jaar toch wel in dacht ik , spijtig maar ja .
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Petrus, die drie molshopen van ne halve meter hoog, me ne aanloop van minstens 5 meter, en daar nog diepe sporen ingereden; waren dat de dingen die jij mss als bergen aanzien hebt?? 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Mark FrijtersMa
- european champ mx2
Ik snap dat mss niet altijd toegelaten is of whatever, maar kun je eigenlijk nog wel spreken van een motorcrossparcours als er geen bergen in liggen?
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
Filip Hardis schreef:Petrus, die drie molshopen van ne halve meter hoog, me ne aanloop van minstens 5 meter, en daar nog diepe sporen ingereden; waren dat de dingen die jij mss als bergen aanzien hebt??
Ja Filip dat was wat ik bedoelde , is beter dan niks .
Mark , mag inderdaad wel een bergske inliggen , t'moet niet veel zijn maar dan kunde nog eens ene voorbij springen .
0 x
-
Marc NuyensMa
- 50cc rider
-
Frank JanssenFr
- the legend!
-
Marc NuyensMa
- 50cc rider
-
Frank JanssenFr
- the legend!
das graag gedaan marc!
best komende van antwerpen afrit arendonk retie , je volgt arendonk draait aan kerk links(verplicht na 200meter rechts richting ravels is ongeveer rechte baan van een kilometer of 9 dan links en aan kapelletje vlak voorbij voeders klaasen links en je bent op het gilseinde.
best komende van antwerpen afrit arendonk retie , je volgt arendonk draait aan kerk links(verplicht na 200meter rechts richting ravels is ongeveer rechte baan van een kilometer of 9 dan links en aan kapelletje vlak voorbij voeders klaasen links en je bent op het gilseinde.
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
en als je snel bent , zit ik vlak voorbij de kerk van arendonk richting ravels voor het raam kan u dan nog de weg wijzen 
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
net thuis van een zonovergoten leuke dag ravels.270rijders die van de partij waren gaven het beste van zichzelf .de toeschouwers genoten met volle teugen.
heel wat inters weg naar de teamtrofee maar dat neemt niet weg dat er in ravels ook niet gevlamd werd , de hoofd rolspelers waren sven wouters , wouter van massenhoven , gunther truyens en glenn berghmans die een staaltje cross weg gaven om duimen en vingers bij af te likken wouter van massenhoven kroonde zich tot groot triomfator hij versloeg snelstarter sven wouters en glenn berghmans.
de dames waren zomaar even met 24 en het was een lust voor het oog zowel de gevorderden als de b rijdsters op pitbikes , of 85 cc machientjes wiste ze ook wel voor vuurwerk te zorgen. kathleen van haeren , jolien vleminckx en jessica van de velde waren hier de snelsten uit het pak, terwijl shana meeus de snelste dame was bij de dagjesrijdsters voor kathleen davidts en kelly van hofstraeten, heel de stroeckx clan van vrouwtjes durfden deze confrontatie aan en carina claes mama van inter jelle verbruggen werd na afloop van de tweede reeks zelfs aan de aankomst verwelkomd met een hele bak jupiler!kortom gezeligheid troef ! melden we verder nog dat sabrina van calster de quadreeks won voor joeri de cremer en later op de dag probeerde ze het samen op de zijspan sabrina achter het stuur en joeri in de bak het zorgde voor doldwaze situatie die de toeschouwers soms het angstzweet op het voorhoofd zette.papa walter reed zijn sterkste wedstrijd van het seizoen en won in een heel mooi deelnemersveld met zelfs de halve belgische delegatie aan het wk de zijspanreeks! kortom het was genieten op het gilseinde en nu alweer op naar de sluitngsprijs in helchteren bij mc de vrijheid!
heel wat inters weg naar de teamtrofee maar dat neemt niet weg dat er in ravels ook niet gevlamd werd , de hoofd rolspelers waren sven wouters , wouter van massenhoven , gunther truyens en glenn berghmans die een staaltje cross weg gaven om duimen en vingers bij af te likken wouter van massenhoven kroonde zich tot groot triomfator hij versloeg snelstarter sven wouters en glenn berghmans.
de dames waren zomaar even met 24 en het was een lust voor het oog zowel de gevorderden als de b rijdsters op pitbikes , of 85 cc machientjes wiste ze ook wel voor vuurwerk te zorgen. kathleen van haeren , jolien vleminckx en jessica van de velde waren hier de snelsten uit het pak, terwijl shana meeus de snelste dame was bij de dagjesrijdsters voor kathleen davidts en kelly van hofstraeten, heel de stroeckx clan van vrouwtjes durfden deze confrontatie aan en carina claes mama van inter jelle verbruggen werd na afloop van de tweede reeks zelfs aan de aankomst verwelkomd met een hele bak jupiler!kortom gezeligheid troef ! melden we verder nog dat sabrina van calster de quadreeks won voor joeri de cremer en later op de dag probeerde ze het samen op de zijspan sabrina achter het stuur en joeri in de bak het zorgde voor doldwaze situatie die de toeschouwers soms het angstzweet op het voorhoofd zette.papa walter reed zijn sterkste wedstrijd van het seizoen en won in een heel mooi deelnemersveld met zelfs de halve belgische delegatie aan het wk de zijspanreeks! kortom het was genieten op het gilseinde en nu alweer op naar de sluitngsprijs in helchteren bij mc de vrijheid!
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
een speciale vermelding verdient ook de 67jarige britt van de poel die het aandurfde om tijdens de zijspanfinale in de bak te stappen bij nederlands kampioen etienne bax en zo de finisch overschreden.tijdens de training ging het zo snel dat britt op haar poep in het zijspan was gaan zitten , met die koude van de ochtend voelde ze echter niet dat ze op de uitlaat was gaan zitten, gelukkig kon ze achteraf nog een sigaret een een jupilerke vragen aan omstaanders om haar opgedane ervaring wat door te spoelen!
0 x
speaker Frankske
-
Betty VanlommelBe
- ama lites rookie
Prachtig verslag Frank, dank je wel !!!!
En ook bedankt aan de inrichtende club! Zij hielden er rekening mee dat er bij de 24 deelnemende dames heel veel pitbikes waren. De sporen waren na de zijspannen echt niet meer te doen voor de dames pitbikes. De hele pauze werd door de inrichter benut om 1 strook terug goed berijdbaar te maken! Super! De dames kijken een heel jaar uit naar deze 3 mekaniekerscrossen, wat de talrijke oplomst bewezen heeft.
En ook bedankt aan de inrichtende club! Zij hielden er rekening mee dat er bij de 24 deelnemende dames heel veel pitbikes waren. De sporen waren na de zijspannen echt niet meer te doen voor de dames pitbikes. De hele pauze werd door de inrichter benut om 1 strook terug goed berijdbaar te maken! Super! De dames kijken een heel jaar uit naar deze 3 mekaniekerscrossen, wat de talrijke oplomst bewezen heeft.
0 x
- Lode Van Vlasselaer
- mx1 wk rookie
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Hier een deel van de training in Ravels, nog altijd problemen met het geluid.. Hopelijk krijg ik dat nog opgelost. De reeksen volgen nog maar eerst een zoeken hoe ik die files kan verkleinen
. Als iemand tips heeft? Werk met final cut pro x..
http://www.youtube.com/watch?v=WYRArXjWnQI
http://www.youtube.com/watch?v=WYRArXjWnQI
0 x
Vlm inter #71 [Lode16]