Transfergeruchten Europe ¤ 2012
-
Elton Van CraenenbroeckEl
- mx2 amateur champ
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Transfergeruchten Europe ¤ 2012
@ Matteo...Ah ok was Bud racing al vergeten in Mx2,sorry...Dacht enkel aan Cls.. 
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Anstie zou ontslagen zijn bij CLS. Omdat z'n vader de emmer deed overlopen nadat Anstie z'n motor was kapotgegaan in training. Toen schoot vader Anstie eens uit z'n sloffen. En dat pikte z'n team niet.
Geen GP's meer voor Anstie dus dit jaar.
Geen GP's meer voor Anstie dus dit jaar.
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Dat is ook maar belachelijk
Oké dat je de opinie van de vader niet respecteert, maar daardoor Anstie aan de kant te schuiven ... Getuigd van professioneel gedrag
Er zal wel nog iets anders tussen zitten zeker
0 x
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
FUNCHAL (Portugal), 24 August 2011 - Rumours have been flying, saying that Antonio Cairoli will participate in the AMA National series next year with KTM, but after talking with the concerned parties, it's necessary to inform that these are only allegations and don't reflect the reality; Antonio Cairoli has signed a contract with KTM to race the FIM Motocross World Championship next year and for the future
0 x
-
Leon DarisLe
- 125cc junior EK
Jeroen Van Wassehove schreef:Dat is ook maar belachelijkOké dat je de opinie van de vader niet respecteert, maar daardoor Anstie aan de kant te schuiven ... Getuigd van professioneel gedrag
Er zal wel nog iets anders tussen zitten zeker
Vindt dat als het echt zo is een goede keuze van het team neem aan dat zoon anstie een contract heeft bij cls en niet de vader en als anstie junior zijn vader niet in de hand kan houden kan je maar op een manier de problemen uit de weg gaan dus alle twee eruit !!
0 x
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
Ruben Vandervelden schreef:FUNCHAL (Portugal), 24 August 2011 - Rumours have been flying, saying that Antonio Cairoli will participate in the AMA National series next year with KTM, but after talking with the concerned parties, it's necessary to inform that these are only allegations and don't reflect the reality; Antonio Cairoli has signed a contract with KTM to race the FIM Motocross World Championship next year and for the future
Misschien even vermelden waar dit bericht vandaan komt... NIET van KTM in ieder geval.
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
als anstie nu al buiteligt bij cls dan zal anstie spoedig het ktm contract ondertekenen !!!
0 x
- Julien Haemers
- ama lites national champ
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
alles van cairolli wordt verkocht in mx transport dus hij zal wel naar usa gaan zeker? 
0 x
- Steven Van Kempen
- mxdn winner
Julien Haemers schreef:alles van cairolli wordt verkocht in mx transport dus hij zal wel naar usa gaan zeker?
Of ze krijgen een nieuwe busjes/transport sponsor in 2012....
0 x
-
Sascha OosterlinckSa
- 80cc pilot
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
cairoli blijft in de gp's in 2012
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... WK_MX.html
http://www.motocrossplanet.nl/nieuws/id ... WK_MX.html
0 x
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
http://www.supercross.com/editors-blog/ ... -the-world een betere uitleg mr Jan
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
ik weet niet of de vader van ansti aan de basis van dat gerucht ligt maar kreeg zaterdag bevel te stoppen tijdens de qualireeks na de aanvaring met herlings omdat zen motor van de eerste ronde al olie of water verloor maar negeerde gewoon tot ie in de voorlaatste ronde in de prak was.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Jan Willem Visser schreef:Ruben Vandervelden schreef:FUNCHAL (Portugal), 24 August 2011 - Rumours have been flying, saying that Antonio Cairoli will participate in the AMA National series next year with KTM, but after talking with the concerned parties, it's necessary to inform that these are only allegations and don't reflect the reality; Antonio Cairoli has signed a contract with KTM to race the FIM Motocross World Championship next year and for the future
Misschien even vermelden waar dit bericht vandaan komt... NIET van KTM in ieder geval.
Ruben ik wil je van niks beschuldigen maar waarom post je niet het volledige bericht??
FUNCHAL (Portugal), 24 August 2011 - Rumours have been flying, saying that Antonio Cairoli will participate in the AMA National series next year with KTM, but after talking with the concerned parties, it's necessary to inform that these are only allegations and don't reflect the reality; Antonio Cairoli has signed a contract with KTM to race the FIM Motocross World Championship next year and for the future.
Now is the time to celebrate Antonio's marvellous 2011 season.
Youthstream thanks Antonio Cairoli and KTM for their loyalty and partnership in the FIM Motocross World Championship.
Bron: motocrossmx1.com
En ik zal even een bericht van een zekere "Mark" op Motorcrossforum.nl quoten
Mark schreef:Eind van het seizoen, Youthstream is bezig met sponsorcontracten voor volgend jaar. Die kunnen leegloop van de topper niet gebruiken dus die bazuinen effe rond dat hij blijft zodat de sponsoren niet minderen.
...
Op Facebook en twitter wordt het gevraagd nergens antwoord van de directe partijen. Hoe makkelijk is het om nee te zeggen als het nee is en hoe moeilijk om nee te zeggen als het ja is en dus daarom maar gewoon zwijgen.
Volledige bericht op Motocrossforum.nl
Nu ja iedereen moet denken wat hij wil en we zullen het pas volgend jaar weten waar hij start natuurlijk.
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
grote paniek bij YS dus .... 
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
Haha, Etienne jij kent wel een beetje hoe het daar werkt he. Als AC222 nu toch vertrekt dan ... 
0 x
-
Patrick Van GorpPa
Denk da Cairoli stopt met crossen, omdat hij heel zn wagenpark verkoopt.
Hij zal er onderhand wel genoeg van hebben.
Wie weet gaat hij samen met MdR op de markt staan met schoenveters!?!?
ALS hij al naar USA zou vertrekken, zou het dan te wijten kunnen zijn aan het "werkklimaat" dat YS hier voor de MX-ers geschapen heeft??
Anderzijds gaf Cairoli in Lommel nog aan, graag op jacht te gaan naar 100 GP overwinningen, en 10 WK-titels!!!
Hij zal er onderhand wel genoeg van hebben.
Wie weet gaat hij samen met MdR op de markt staan met schoenveters!?!?
ALS hij al naar USA zou vertrekken, zou het dan te wijten kunnen zijn aan het "werkklimaat" dat YS hier voor de MX-ers geschapen heeft??
Anderzijds gaf Cairoli in Lommel nog aan, graag op jacht te gaan naar 100 GP overwinningen, en 10 WK-titels!!!
0 x
-
Frank PlompenFr
- 125cc rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Op motocrossplanet.nl, juist gelezen dat AC in 2012 de wk's blijft rijden. dus, gedaan met dat gezeik en gissen. Blijf gewoon bij de zaak en geef de juiste info, dan weten we veel meer. Het valt me op dat ik steeds de juiste en snelste info moet gaan zoeken bij de hollanders, blijkbaar houden die zich meer bezig met de werkelijke wereld van de motorcross.
Greetz
Greetz
0 x
-
Patrick Van GorpPa
@Frank:
Mooi dat je zo goedgelovig bent.
Met alle respect voor motocrossplanet, maar wat daar opstaat komt rechtstreeks van www.motocrossmx1.com
En laat dat nou de site zijn van YS!!!!!
Degenen die het meeste belang hebben bij het ontkennen van dit gerucht!!!
Mooi dat je zo goedgelovig bent.
Met alle respect voor motocrossplanet, maar wat daar opstaat komt rechtstreeks van www.motocrossmx1.com
En laat dat nou de site zijn van YS!!!!!
Degenen die het meeste belang hebben bij het ontkennen van dit gerucht!!!
0 x
-
Frank PlompenFr
- 125cc rookie
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Beste, patrick,
Waar zij het vandaan hebben, intereseert mij geen bal. Het staat daar en niet hier. Hier is men bezig slimmer te zijn dan de andere en zo ontstaat er een gezeik waar niemand iets aan heeft. Gaat AC naar amerika of niet, vind ge hier niet terug. Men draait rond de pot, voegt er nog wat veronderstellingen bij en je hebt de soep waar je niet aan uit kan. Daar zeggen ze iets! of dat dat nu van YS komt of niet, en het is niet de eerste keer.
Waar zij het vandaan hebben, intereseert mij geen bal. Het staat daar en niet hier. Hier is men bezig slimmer te zijn dan de andere en zo ontstaat er een gezeik waar niemand iets aan heeft. Gaat AC naar amerika of niet, vind ge hier niet terug. Men draait rond de pot, voegt er nog wat veronderstellingen bij en je hebt de soep waar je niet aan uit kan. Daar zeggen ze iets! of dat dat nu van YS komt of niet, en het is niet de eerste keer.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
@Frank Plompen bij MotorcrossPlanet.nl hebben ze nog steeds niet door dat Christophe Pourcel tegen Jeffrey Herlings rijd in Orp. Dus snelle info?? Als u trouwens op het forum van Motorcrossplanet op Motorcrossforum.nl gaat kijken vind u dezelfde zever als op dit forum...
Voor echt nieuws moet u op MxWorld.be en MxMag.be zijn en geen van beide heeft dat bericht gepost omdat geen van beide er geloof aan hecht misschien??
Gaan we trouwens in begin van volgend seizoen even opnieuw praten over Antonio Cairoli. Sorry ik ben nooit de slimste geweest waarom dus even een kleine vraag. Waarom verkoopt AC222 z'n motorhome met die een nieuwprijs heeft tussen de 140.000 en 170.000euro nu tegen dumping prijs van 45.000euro??
Waarom verkoopt Di Carli z'n wagenpark als ze in Europa blijven??
Voor echt nieuws moet u op MxWorld.be en MxMag.be zijn en geen van beide heeft dat bericht gepost omdat geen van beide er geloof aan hecht misschien??
Gaan we trouwens in begin van volgend seizoen even opnieuw praten over Antonio Cairoli. Sorry ik ben nooit de slimste geweest waarom dus even een kleine vraag. Waarom verkoopt AC222 z'n motorhome met die een nieuwprijs heeft tussen de 140.000 en 170.000euro nu tegen dumping prijs van 45.000euro??
Waarom verkoopt Di Carli z'n wagenpark als ze in Europa blijven??
0 x