Etienne Dierckx schreef:Liever gezellig samen op de zetel dan iemand bedreigen met een pistool ....
Of doen jullie dat ook allemaal dagelijks ???
![]()
![]()
![]()
ik heb toch alle dagen zeker 1 keer mijn pistool naar de vrouw gericht ze
Etienne Dierckx schreef:Liever gezellig samen op de zetel dan iemand bedreigen met een pistool ....
Of doen jullie dat ook allemaal dagelijks ???
![]()
![]()
![]()
Thomas De Jonghe schreef:Zou wel eens cool geweest zijn om te zien hoe hij zou reageren op de YS-bullshit

Kevin De Bock schreef:Assault is a crime of violence against another person. In some jurisdictions, including Australia and New Zealand, assault refers to an act that causes another to apprehend immediate and personal violence, while in other jurisdictions, such as the United States, assault may refer only to the threat of violence caused by an immediate show of force
Denk dat je in amerika de juridische term assault with a deadly weapon nogal snel te pakken heb
Denk ook dat men niet kan oordelen omdat je slechts deel van t verhaal kent,en de media verdraait nogal eens feiten
J-law is geen engel,maar iedereen zal wel iets op zn kerfstok hebben
Heb hier trouwens al dingen gezien in t uitgaansleven waarvan ik ook dacht yoo wat is dit
dat mensen mekaar met kapotte bierflessen enzo te lijf gingen en die komen er gewoon vanaf met geldboete en taakstraf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten