Uitlaat YZ125 vanaf 2005
-
Simon LammensSi
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Do 13 Mei 2010, 13:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Dirk VeraasDi
- 50cc rider
- Berichten: 15
- Lid geworden op: Do 31 Mar 2011, 21:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005
Deze heb ik nog twee liggen komen vanonder een 2008 en 2009 vandaan.
Een is nieuw, de andere is 5uur gebruikt, maar geen butsen e.d.
Bij interesse stuur me maar een PB.
Een is nieuw, de andere is 5uur gebruikt, maar geen butsen e.d.
Bij interesse stuur me maar een PB.
0 x
-
Thomas SeghersTh
- 125cc junior EK
- Berichten: 51
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 22:02
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Denderleeuw
Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005
yo simon,
kijk een bij tekoop, er staan daar 2 te koop.
1 vanhasselt en nog iets...
viewtopic.php?f=29&t=8874
grtz
kijk een bij tekoop, er staan daar 2 te koop.
1 vanhasselt en nog iets...
viewtopic.php?f=29&t=8874
grtz
0 x
- Andy Moens
- world THQ sx champ
- Berichten: 1854
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: grobbendonk city
- Contact:
Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005
ik heb nog wel een paar pps uitlaatjes liggen voor een yz 125
meer info via pm of mail
meer info via pm of mail
0 x
-
Orry Van MeirvenneOr
- 125cc junior EK
- Berichten: 60
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:25
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
-
Johan DermulJo
- 125cc rookie
- Berichten: 105
- Lid geworden op: Zo 14 Feb 2010, 18:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Uitlaat YZ125 vanaf 2005
heb nog een pps uitlaat liggen nog zo goed als nieuw ( vele lasnaden ) + rino demper liggen 1 maal 10 min mee gereden 125 euro
0 x
- William Vansteelandt
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 405
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Roeselare
- Contact:
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten