AMA Round 7 San Diego

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Ma 21 Feb 2011, 12:32

Ja dat is waar dat hij de snelheid niet had, maar waarom neem je dan niet een andere lijn (bvb. voor de tafelberg springen ipv op de tafelberg, zodat je uiteindelijk over die jump springt) die dan uiteindelijk sneller gaat zijn dan er overheen te rollen?

Ik vond dat die avond vooral ging over "het willen". Kijk maar naar Tomac, Roczen en Villopoto om te zien hoe snel je uiteindelijk op dat circuit kan zijn en inderdaad 2 van die 3 zijn gevallen maar als je ècht ècht goed wou presteren in San Diego dan was dat volgens mij mogelijk ook al ben je normaal iets trager dan de rest ... Zo vond ik dat Tickle, Hansen, Stewart en Short daar een gebrek aan hadden terwijl Tomac, Roczen, Rattray, Seely, Decotis, Villopoto, Reed, Millsaps en Dungey daar wel voor gingen en met resultaat! (behalve Roczen :mrgreen: )

Je hebt wel gelijk van Hansen dat ie zot trager was, maar ik vind Cunningham nu ook niet echt de leukste van de hoop. Dus ik vond dat wel grappig :lol: Had het iemand anders geweest, of Cunningham voor de 2de keer (1x is wel genoeg), dan zou ik het ook erover vinden.
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jan Janssens Di 22 Feb 2011, 12:57

jeroen , wanneer maak je je entree bij die jongens ?
ze zoeken nog een goeie bij kawasaki (beter dan izoird) en zoals gij het kunt uitleggen , Villopoto zal mogen schuiven .
Weet ge trouwens wel dat hanssen zijn hand gebroken is ?
0 x


Gebruikersavatar
Wietse Brackman
ama lites national champ
Berichten: 495
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Contact:

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Wietse Brackman Di 22 Feb 2011, 19:38

Haha Jan is er bots op! :D
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Di 22 Feb 2011, 19:55

jan janssens schreef:jeroen , wanneer maak je je entree bij die jongens ?
ze zoeken nog een goeie bij kawasaki (beter dan izoird) en zoals gij het kunt uitleggen , Villopoto zal mogen schuiven .
Weet ge trouwens wel dat hanssen zijn hand gebroken is ?

Ik heb al van in het begin gezegd dat ik de traagste ben van iedereen maar dat ik gewoon vragen stelde bij sommige acties :roll: Ja ik wist dat z'n hand gebroken was ... en dan? 2 weken geleden was die ook gebroken :|
0 x


Da
Dave Coekaerts
mx all time winner
Berichten: 1060
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Aarschot

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Dave Coekaerts Di 22 Feb 2011, 20:57

En dan??? :roll:
2 weken geleden had hij wel nog getraind, nu had hij niet meer met de moto gereden.
+ Nu had zenne arm in de gips gelegen tot een paar dagen voor de wedstrijd, met gevolg dat z'n pols minder soepel is enz..
0 x


Gebruikersavatar
Lode Van Vlasselaer
mx1 wk rookie
Berichten: 314
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:41
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: United states of DC41

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Lode Van Vlasselaer Di 22 Feb 2011, 21:28

En dan?
0 x


Vlm inter #71 [Lode16]
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Michael Baillieu Wo 23 Feb 2011, 12:51

die mannen voele da toch ni gelijk die daar aant spul zitten :D
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Jo
Johny Dejaeghere
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Ma 14 Sep 2009, 13:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Johny Dejaeghere Wo 23 Feb 2011, 15:06

Jeroen Vanrysselberghe schreef:@ jeroen


en hoe hansen den andere er uit reed, da was er ook over! echt onsportief, hij was gwn sneller en dan heb je geen reden!
hansen is gwn een blaas, "the man in de 250" als is hij ver dubbel zo oud als roczen :lol:
ratters en hansen zouden al mogen 450 rijden...
voor ratters heb ik meer respect, hij rijd zen eerste jaar suppercross e...



volledig mee eens ,
en damn villopoto en rockzen zie ik toch graag bezig zeg ,
zo'n talenten damn
0 x


Ma
Mario Mesuere
125cc rookie
Berichten: 117
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 13:29
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Mario Mesuere Wo 23 Feb 2011, 16:59

@ michael : dat verdoofd zo veel niet hoor
maar je hebt wel een punt want ze hebben daar geen controle he ;) ;) ;)
0 x


Je
Jelle Vanhoof
mx all time winner
Berichten: 1025
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Lommelwood
Contact:

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jelle Vanhoof Wo 23 Feb 2011, 20:19

En dan
0 x


Vlm Inters mx1 #12
Bmb Nationalen mx1 #94
Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Wo 23 Feb 2011, 21:20

Dave Coekaerts schreef:En dan??? :roll:
2 weken geleden had hij wel nog getraind, nu had hij niet meer met de moto gereden.
+ Nu had zenne arm in de gips gelegen tot een paar dagen voor de wedstrijd, met gevolg dat z'n pols minder soepel is enz..

Ja daar heb je wel gelijk in. Het zal inderdaad anders geweest zijn dan de vorige keer. Maar ik vond dat hij gewoon anders reed qua mentaliteit. Vorige keer was hij ook niet de snelste (Tomac & Roczen zaten direct achter hem)en had hij ook pijn, maar toen reed hij echt briljant (slim & gecontroleerd) waardoor Tomac & Roczen achter hem bleven. En nu was het meer van "passeer maar, ik geef het op" (en ja dat zal wel aan z'n hand liggen etc.) Uiteindelijk heeft hij ook niet veel punten verloren tov Tickle ...
0 x


Mi
Michael De Kerk
mx2 wk rookie
Berichten: 267
Lid geworden op: Vr 21 Aug 2009, 18:46
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Michael De Kerk Wo 23 Feb 2011, 22:35

@ Jeroen.

Reken er maar op dat Hansen goed last had van zijn hand! Anders laat hij zich echt niet zo makkelijk inhalen of voorbij rijden. Daar heeft echt wel iets gespeeld.
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jan Janssens Do 24 Feb 2011, 15:20

En Stewart , het is gewoon dezelfde niet meer .
heeft niets te maken met op safe rijden .
Zou er niet van verschieten als hij een blessure heeft die hem weerhoud .

ps: die recluse koppeling ...zal dan ook wel niet zeker .
0 x


Ja
Jan Janssens
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Do 20 Jan 2011, 17:16
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jan Janssens Do 24 Feb 2011, 15:29

0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Vanrysselberghe
mx2 wk champ
Berichten: 603
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jeroen Vanrysselberghe Do 24 Feb 2011, 20:22

Super filmke! pas als je het zo hoort let je er op en het klopt als een bus!

@michael: Ik zeg niet dat hansen geen last heeft van ze hand hé, ik zeg dat er veel show rond is en dat het erger wordt voorgesteld dan het is.

ik heb ook net maanden niet kunnen rijden door een dom gebroken vinger gewricht (al heb ik wel de laaste res axel door de pijn moeten bijten 1week na de val) je kan dat perfect een keer doen, maar achteraf bekoop je alles en dat is waarom hansen vorige keer beter reed da nu!
een domme breuk kan lang aanslepen en zeer doen, dat is zeker!
0 x


Gebruikersavatar
Jeroen Van Wassehove
mx2 wk champ
Berichten: 658
Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Jeroen Van Wassehove Do 24 Feb 2011, 22:11

Jezus, waar die Hughes allemaal op let, ziek! Geen wonder dat hij zelf zo rap is. :shock: Ik vraag me af wat zo'n goede trainer/coach kan doen bij ons :idea:

Eigenlijk hangt bijna alles af van je lichaam positie :shock:
0 x


Gebruikersavatar
Andy Moens
world THQ sx champ
Berichten: 1854
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: grobbendonk city
Contact:

Re: AMA Round 7 San Diego

Berichtdoor Andy Moens Do 24 Feb 2011, 22:22

ik denk dat er hier ok zo rondlopen hoor maar denk dat dit de eerste keer dat zo iets wordt geexpleneerd , ten voordele van al onze amateurs zeg maar !

ik weet in elk geval waar da ik op ga letten als ik terug ne moto heb
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 7 gasten

Aanmelden · Registreer